04.03.2008 | 21:47
Dare, ajde se odluči - u prvom postu kažeš \"prima, ali ne šalje\", a u drugom \"šalje, ali ne prima\".
Kod mene je 10.5.2 i šalje i prima savršeno (Mail.app), sa više accounta.
Što su to napisali po čemu zaključuješ da su \"bacili oko\" na nešto? Daj link, citiraj taj tekst...
Po mom iskustvu, najčešća greška s mailovima je ta što ljudi misle da outgoing (SMTP) server mora biti od istog operatera kao što je i incoming (POP3) server, a nije tako.
Outgoing (SMTP) server je uvijek od operatera preko kojeg se spajaš na net (u mom slučaju je to
mail.vip.hr jer surfam preko VIP homeboxa), a POP3 server je od firme kod koje imaš mailbox (u mom slučaju je to
pop.t-com.hr ili
pop.inet.hr ili neki treći i četvrti, jer imam više accounta koje čitam odvojeno).
Druga najčešća greška je što ljudi misle da treba username i password za SMTP server, pa uključe opciju \"authenticated access\" i unesu isti username i password od POP servera i čude se što ne radi.
U slučaju da ne radi primanje mailova, stotinjak puta mi se desilo da mi ljudi kažu \"ne radi mi mail\" da bi ja ustanovio da imaju pretrpan mailbox pa download mailova traje vječnost, a glupi software koji koriste ne pokazuje nikakav suvisli progress indicator pa jednostavno pomisle kako to traje predugo i, dakle, \"ne radi\".
Četvrto, mrzim to napominjati, ali zaista se vrlo često dogodi da ljudi unesu i snime krivi password (krivo ga utipkaju) i više ni ne probaju to ispraviti. Osobito kad se u passwordu koristi z ili y (QWERTZ/QWERTY tipkovnice), HR slova i specijalni znakovi.