12.12.2013 | 18:47
Gle, razumio ili ne razumio, nije bila rijec o savjetu vec o osobnim preferencijama.
Kada izgubim povjerenje u tvrtku ili prozvod, dam jos sansu -dvije, pripisujuci to objektivnim okolnostima.
Prije koju godinu, kupio sam Plasma LG TV. Stvar se kvarila dva puta u ganatnom roku, da bi netom po isteku garancije kompletno otisla u nepovrat.
Koristenje je bilo uobicajeno.
Nakom toga ja tu marku ne samo da nikome ne bih preporucio vec od onda od istog prozvodjaca u moju kucu vise nece cak niti frizider niti klima uredjaj, kamo li potrosacka elektronika.
da povudem paralelu sa MS proizvodima, od Windowsa 7 koje percipiram kao zadnji valjan proizvod, od te tvrrtke nailazaim samo na razocaranja, pocevsi od Win 8, Officea-a 365 pa do Win 8.1.
Zbog cega bih onda trebao imati povjerenje, kupovati i preporzcivati njihove proizvode?
Za razliku od LG-a, sa MS-om j stvar malo kompleksnija jer neke njihove proizvodde jos uviujek jednostavno moram korostiti, no to sigurno nije slucaj sa Windows phone.
Sto da sada ja napravim da tebe reazuvjerim, da kupim Nokiu (koju isto ne volim niti kao tvrtku bez obzira sto je to sada navodno MS) pa pisemn ovdje recenziju kako sada 100 % znam da mi to nije drag proizvod i da ga ne bih nikome preporucio. Neke stvari ucim i bez osobnog iskustva iz prve ruke.