23.09.2014 | 07:36
Ja sam isto imao slična iskustva, s tim što je trošak slanja bio nerazumno visok. Dakle, nisu oglašavali slanje u HR, pitao sam, rekli su da mogu, ali cijena slanja je bila prevelika. Jednom sam naišao na prodavača koji je bio dovoljno susretljiv da upitam u čemu je problem i zna li da smo sada u EU. Čovjek je odgovorio da nije problem EU, nego njegovog logističara koji nema ugovor ni sa kim u HR pa de facto mora tu pošiljku posebno "ručno" obraditi i dalje poslati nekim drugim logističarem (i pri tom naplatiti svoj handling fee i maržu).
Znači, ako se radi o većem trgovcu, koji robu uopće niti ne drži na svom skladištu, nego na skladištu logističara pa samo na kraju dana pošalje listu naloga za pakiranje i slanje, a njegov logističar sve obrađuje za njega, kao outsource, onda, ako se radi o logističaru koji nema ugovornu mrežu dostave u HR, nema dostave u HR ili je ona nerazumno skupa. Ako se radi o logističaru koji ima svoju mrežu u HR, onda je super. Ili ako se radi o malom trgovcu koji šalje proizvode sam, poštom.