Zimske gume i dušik
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Zimske gume i dušik


23.12.2014 | 18:33
danas sam stavio zimske gume na moje auto. U servisu za montažu guma sam vidio da ima punjenje dušika namjesto zraka. Monter mi kaže da je manje trenja i da troši manje goriva sa takvim punjenjem, osim toga je tlak uvijek isti i ne varira. Ima li neko iskustva sa tim ili zna li neko o čemu se tu zapravo radi. Btw. normalni (kompresorov) zrak ima 78% dušika u sebi.
23.12.2014 | 20:17
Po ljeti ima smisla jer su visoke temperature i guma se manje grije i time manje troši. Po zimi baš i nema neke koristi. Izgleda da tih 20% kisika radi probleme. Meni je tlak bio šest mjeseci nepromjenjen (oko 15000 Km). Kada sam mjenjao na zimske sam provjerio kod vulkanizera i palo je za 0,1 bar tako da ću ih samo dopuniti (gratis) na proljeće kod zamjene.

Moram napomentu da mi je prije par godina jedan "jeftini" vulkanizer isto kao fol stavio dušik ali već nakon mjesec dana (oko 2500 Km) je pao pritisak za 0,5 bara što je kao da je običan zrak. Zato puni dušikom samo kod ozbiljnih i provjerenih vulkanizera!
23.12.2014 | 21:06
http://carnoustietyres.com/nytrogen-tyre-filling/

To je marketinški bullshit, i zimi, i ljeti.
Toplinski kapacitet dušika je približno isti kao i kisika. Priča s temperaturom uopće nema nikakve veze, pogotovo ne na brzinama kojima voze normalni auti.

Kako na ovom gore linku lijepo objašnjavaju, fora je u vlazi, a dušik uopće nema veze osim što je najjeftiniji tehnički plin koji je u procesu proizvodnje (slučajno) lišen vlage. Vlaga može u gumi kondenzirati i izazvati vibracije, ali tu se priča o avionskim kotačima, koji su na velikim visinama izloženi vrlo niskim temperaturama.

Uglavnom, instrumentalni zrak (koji je pročišćen i isušen) bi bio jednako dobar kao i 100% dušik.

Priča o tome kako gume bolje drže tlak (gube manje od svog punjenja) kad su punjene dušikom ima veze samo onda kad same gume ne dihtaju dobro uz felgu. Ako netko ima problem da mu nijedna guma ne dihta, onda ima problem s felgom.

Ja sam jedno vrijeme punio dušikom i nisam uočio baš nikakvu razliku pa sam prestao. Na sadašnjem autu nikad nije bio dušik u gumama, a gume odlično drže tlak. U sezoni napravim 20-25000, tokom sezone bude jedan redovni servis, ali redovito mi kažu da su gume bile OK i da su trebale malo (0,1 bar) ili ništa nadopune. A vozim auto od 2500 kg, gume se pumpaju na 2,3 i 2,5 bar.
23.12.2014 | 21:17
Ja sam sa istim autom, istim felgama, istim modelom i dimenzijom gume bez dušika napravio 50000 Km a sa dušikom 80000 Km. Tada nisam stavljao zimske/ljetne, vozio sam ih dokle bi se potrošile do one više oznake istrošenosti od cirka 3mm.
Jeli moguće da je razlika tolika u smjesi gume od serije do serije?! Ja sam to pripisao "čudotvornom" djelovanju dušika.
23.12.2014 | 21:25
Obožavam ovakve teme.

Uvijek me podsjete na F1, odnosno na vrijeme od prije desetak godina (2002-2004) kada je Ediie Irvine vozio za Jaguar i kada su se u Jaguaru zbog loših rezultata pravdali da im je F1 bolid sporiji od konkurencije zbog boje (british racing green) i da su na testovima sa full u bijelo pofarbanim bolidom bili brži

EDIT: I kakve su to gume koje izdrže 50-80 000 km, meni set ljetnih/zimskih izdrži max 20k km
23.12.2014 | 21:46
Ja svoje gume mijenjam nakon 20.000, bez obzira na oznaku istrošenosti. Jedne godine nisam to učinio i razbio sam se na snijegu. Ali to je neka druga tema.
To što si gume derao 30.000 km više može imati veze sa smjesom, s prosječnim temperaturama, s prosječnom brzinom i stilom vožnje, a također i s oznakom istrošenosti. Ali s dušikom sigurno - ne.
23.12.2014 | 22:20
Meni to isto izgleda kao marketinški trik. To je samo isušeniji zrak. Ja sam danas stavio nove jer su mi stare bile nesigurne. Kupio sam Michelin Alpin 5. Neki novi model Michelina, pa da vidimo.
24.12.2014 | 00:21
Cek cek cek, vama nakon 25000km tlak u gumi padne za 0.1 bar? Pa ja ih iz gusta provjeravam svaka dva tjedna i tada mi uvijek padne za toliko. pa ih napusem do 2.4. I to na svim gumama koje sam do sada imao. hm?
24.12.2014 | 00:32
Na čemu to? Na Polu? Ili na Nivi?
24.12.2014 | 00:34
Nivu svaki mjesec provjerim, tj. sogor to sredi jer snjom ide na posao. Ali o polu se radi konkretno.
24.12.2014 | 00:48
Pa zašto pumpaš gume na 2,4 na autu koji je tako lagan? Meni se čini da je sasvim očekivano da gubiš toliko tlaka ako su ti gume prenapumpane.
24.12.2014 | 11:54
Gume su pumpaju po specifikaciji vozila i prema dimenzijama gume. Ne postoji jedinstveni pritisak. Gubitak do nekih 0.3 bara u pola godine je prihvatljiv i od toga ne treba radit dramu. Sve preko toga je mogući problem oko felge(što kaže smayoo), ventila ili eventualno gume.
24.12.2014 | 11:55
Preporuceno je 2,3, ali posto je auto na sportskim oprugama, pumpam na 2.4. Tako mi je preporuceno, a i iz iskustv mi je tako bolje, jer kad su na nizem tlaku, recimo 2.2 i 2.3 mi je teze okretat volan.
  • num
  • Korisnik
  • 3
24.12.2014 | 14:15
Možeš onda pumpat i na 3.0, pa ti bude još lakše okretat volan.
Nije gumi svrha da lakše okrečeš volan već da cijelom površinom prijanja uz podlogu kako bi grip bio što bolji.

S toga se najbolje pridržavati preporuke proizvođača vozila, a ne nekih samozvanih stručnjaka.
24.12.2014 | 15:19
To je Lada i tolerancija od 10% je OK.
24.12.2014 | 23:10
Nije Lada, nego Polo.

I dalje ne kužim kako je preporučeno 2,3 na tako malom i laganom autu. Tko je to preporučio? VW? Ja sam vozio 5-6 auta koji su pola metra dulji od Pola i barem 500 kg teži i svima je uputa za gume bila 2,0/2,1 ili 1,9/2,0 (kad auto nije pun do kraja, a brzina je manja od 160).
25.12.2014 | 08:53
Qashqai ima 2,3 i 2,1 kad je manje opterecen.
25.12.2014 | 09:02
@ smayoo nisi tunirao aute. Ovi kod tuniranja radi šminke rade gluposti bez obzira na lovu. Pa tko voli nek izvoli.
25.12.2014 | 19:31
stefanjos kaže:
Preporuceno je 2,3, ali posto je auto na sportskim oprugama, pumpam na 2.4. Tako mi je preporuceno, a i iz iskustv mi je tako bolje, jer kad su na nizem tlaku, recimo 2.2 i 2.3 mi je teze okretat volan.

Stavi uže gume pa nećeš imati problema s okretanjem volana

smayoo kaže:
Nije Lada, nego Polo.I dalje ne kužim kako je preporučeno 2,3 na tako malom i laganom autu. Tko je to preporučio? VW?

Ako su mu tvorničke gume 205/45/16 ili 205/40/17 ili 215/40/17 onda je preporuka VW da se pumpaju 2,3/2,1 za dizel modele i 2,2/2,1 za benzince (ili 0,1+ ako je auto opterećen ili ako će se voziti brže).

smayoo kaže:
Ja sam vozio 5-6 auta koji su pola metra dulji od Pola i barem 500 kg teži i svima je uputa za gume bila 2,0/2,1 ili 1,9/2,0 (kad auto nije pun do kraja, a brzina je manja od 160).

Dužina auta nema veze sa njegovom težinom
Naime, moja Ibiza je samo 60 kg lakša od recimo Škode Octavie karavan 1,6 TDI, a Octavia je duža skoro metar (i sporija nekih 30 km/h).. i da, trenutne zimske su mi 185/65/14 (namjerno sam išao na -2 cola od tvorničke ugradnje) i one su napunpane na 2,1/2,0 međutim ljetne 205/45/16 držim na 2,4/2,2
26.12.2014 | 13:26
Na mom Peugeot 308 zimski set je 15", dok su ljetne gume 16" (iako bi ja volio 17, al' prometnice ne dozvoljavaju jbga).

U uputama i na par mjesta na autu je naljepnica da se gume pumpaju na 2.3. Automobil jeste tezak, ali to je preporuka proizvodjaca i ja se toga drzim.
26.12.2014 | 15:01
@drlovric - imam takodjer 308 sa 15" zimskim setom i 17" ljetnim. iako sam ( na temelju iskustva ) bio uvijeren da ce 17" biti pretvrdo i da ce na neravninama htjet povuc auto lijevo desno nista se od toga nije dogodilo. oke nije jednako 15" i 17" ali nije niti neka bitna razlika. tako da ako ti se ukaze prilika.... ko ga je_e!
26.12.2014 | 15:12
[quote="Bertone" post=137714]stefanjos kaže:
Preporuceno je 2,3, ali posto je auto na sportskim oprugama, pumpam na 2.4. Tako mi je preporuceno, a i iz iskustv mi je tako bolje, jer kad su na nizem tlaku, recimo 2.2 i 2.3 mi je teze okretat volan.

Stavi uže gume pa nećeš imati problema s okretanjem volana


Zimski setup je 185/60, mislim da je dovoljno usko, 'problem' je što je opterećenje više odkada su sportske opruge. Pogotovo što je dizel pa ga više opterećuje(težak motor)

(Ljetni setuo je 215/40, i kad su pravilno napumpane, razlike ima, ali ništa strašnije nego u ladi bez serva )

Netko je spominjao tuning, ne slažem se u mom slučaju, to je samo lagani styling

A smayoo, evo sheme na poklopcu gdje su preporucene vrijednosti, pa se drzim toga. mislio sam da je to sve kako treba, cudi me zapravo da vas je svih zacudilo tako jako pumpanje. Ali dodam tih 0.1, 0.2 bara zbog opruga.





EDIT: Vezano za ljetni setup.
26.12.2014 | 16:12
Kakve veze imaju opruge s tlakom u gumama? Ne kažem da nemaju, ali ne kužim kakve veze imaju.
26.12.2014 | 17:43
reci cu samo kako su meni objasnili, znaci auto naravno ima istu tezinu, ali kako su krace opruge, manje podnose isto opterecenja. pa time tezina posljedicno djeluje na gume(jer su one zadnji oslonac izmedu auta i ceste) e pa onda treba pumpati visi tlak da bi onda one podupirale tu tezinu a da se ponasaju (ili barem pokusaju) ponasati kao i serijske. pa da sve dode do neke ravnoteze, naravno, uz nizi auto
26.12.2014 | 19:04
Hm...
Gle, ja sam elektroinženjer. Možda ja tu stvarno nešto ne kužim, ali meni to objašnjenje zvuči također kao marketinški bullshit.
Na koji način skraćena opruga mijenja vektorski dijagram sila na kotaču?
26.12.2014 | 19:07
stefanjos kaže:
reci cu samo kako su meni objasnili, znaci auto naravno ima istu tezinu, ali kako su krace opruge, manje podnose isto opterecenja. pa time tezina posljedicno djeluje na gume(jer su one zadnji oslonac izmedu auta i ceste) e pa onda treba pumpati visi tlak da bi onda one podupirale tu tezinu a da se ponasaju (ili barem pokusaju) ponasati kao i serijske. pa da sve dode do neke ravnoteze, naravno, uz nizi auto


Moram te pitati.. da li si ti kupio Pola sa tvornički spuštenim i takozvanim sportskim ovjesom ili si to radio kod "khm" majstora kasnije?

Odmah odgovor na prvo, odnosno ukoliko si auto kupio s tvornički tvrđim i spuštenim ovjesom.
VW ti ugrađuje tri vrste opruga, koju vrstu imaš na svom autu možeš provjeriti tako da pogledaš drugi ili treći namotaj opruge s gornje strane i tamo ćeš vidjeti jednu, dvije ili tri točke (točka je nanos boje promjera cca 1x1 cm). Od broja točki ti ovisi dužina opruge i njena tvrdoća s time da je jedna točka najmekša i najduža, a sa tri točke najkraća i najtvrđa oprzga s time da je maksimalna razlika između najmekše i najtvrđe oko 1,5 cm u ukupnoj visini opruge. Nadalje, u zavisnosti od vrste opruge imaš i tri vrste amortizera koji su različitog hoda od minimalne do maksimalne točke kretanja te brzine kretanja klipa u samom amortizeru.

Kombinacija opruga + amortizer ti je osnov ovjesa od kojeg ovisi da li će ovjes biti mekši (imati će mekše opruge i dulji hod amortizera pa ja auto udobniji) ili tvrđi (tvrđe opruge i kraći hod amortizera pa je auto ne udobniji)no reakcija ovjesa je brža pa se auto manje giba. Kako rekoh to je osnov i na to se nanadovezuje još masa stvari kao što je debljina stabilizator štangi, podešenost kuta kotača (špur), vrsta selen blokova itd.

Drugim riječima, ukoliko je ovjes tvornički spušten ili ima tzv. sportski ovjes, težini vozila su prilagođene opruge i amortizeri pa samim time neogibljena masa (guma+felga) i ne bi smjelo nikako utjecati na ponašanje u vožnji (stabilnost) bio u gumi "zrak" ili dušik, a isto tako nema veze viši tlak od +0,1 u pogledu nekakvog uravnoteženja sila između običnog i sportskog ovjesa.
Poanta višeg tlaka je u tome da imaš niskoprofilnu guma koja se mora pumpati višim pritiskom od ne niskoprofilne, odnosno onog uobičajenog 2,0/1,9.

Usput kad sam se već raspisao, prvom prilikom provjeri kakve selen blokove imaš i ako nisu silikonski (tvornički dolaze uz VW Polo GTI, Seat Ibizu Cupra) traži da ti ih zamjene jer ovi obični na našim cestama izdrže 20-25k km.. cijena po komadu je negdje oko 100 kn.
26.12.2014 | 19:10
Kako sam rekao gore, objasnio sam kako su meni objasnili. Tako da nemogu ništa sa sigurnošću reći, ali jedino što mogu reći je iz iskustva da treba, jer se razlika osjeti.

A što se inženjerskog stajališta tiče, opruga nije skraćena(originalna pa rezana) nego je kupljena nova(4 nove naravno) samo za tu namjenu...Pa su svojstva drukčija, vjerojatno tu negdje čeži zec. Možda intenzitet sila? Naravno da smjer sila stoji isto
26.12.2014 | 19:26
Bertone kaže:
stefanjos kaže:
reci cu samo kako su meni objasnili, znaci auto naravno ima istu tezinu, ali kako su krace opruge, manje podnose isto opterecenja. pa time tezina posljedicno djeluje na gume(jer su one zadnji oslonac izmedu auta i ceste) e pa onda treba pumpati visi tlak da bi onda one podupirale tu tezinu a da se ponasaju (ili barem pokusaju) ponasati kao i serijske. pa da sve dode do neke ravnoteze, naravno, uz nizi auto


Moram te pitati.. da li si ti kupio Pola sa tvornički spuštenim i takozvanim sportskim ovjesom ili si to radio kod "khm" majstora kasnije?

Odmah odgovor na prvo, odnosno ukoliko si auto kupio s tvornički tvrđim i spuštenim ovjesom.
VW ti ugrađuje tri vrste opruga, koju vrstu imaš na svom autu možeš provjeriti tako da pogledaš drugi ili treći namotaj opruge s gornje strane i tamo ćeš vidjeti jednu, dvije ili tri točke (točka je nanos boje promjera cca 1x1 cm). Od broja točki ti ovisi dužina opruge i njena tvrdoća s time da je jedna točka najmekša i najduža, a sa tri točke najkraća i najtvrđa oprzga s time da je maksimalna razlika između najmekše i najtvrđe oko 1,5 cm u ukupnoj visini opruge. Nadalje, u zavisnosti od vrste opruge imaš i tri vrste amortizera koji su različitog hoda od minimalne do maksimalne točke kretanja te brzine kretanja klipa u samom amortizeru.

Kombinacija opruga + amortizer ti je osnov ovjesa od kojeg ovisi da li će ovjes biti mekši (imati će mekše opruge i dulji hod amortizera pa ja auto udobniji) ili tvrđi (tvrđe opruge i kraći hod amortizera pa je auto ne udobniji)no reakcija ovjesa je brža pa se auto manje giba. Kako rekoh to je osnov i na to se nanadovezuje još masa stvari kao što je debljina stabilizator štangi, podešenost kuta kotača (špur), vrsta selen blokova itd.

Drugim riječima, ukoliko je ovjes tvornički spušten ili ima tzv. sportski ovjes, težini vozila su prilagođene opruge i amortizeri pa samim time neogibljena masa (guma+felga) i ne bi smjelo nikako utjecati na ponašanje u vožnji (stabilnost) bio u gumi "zrak" ili dušik, a isto tako nema veze viši tlak od +0,1 u pogledu nekakvog uravnoteženja sila između običnog i sportskog ovjesa.
Poanta višeg tlaka je u tome da imaš niskoprofilnu guma koja se mora pumpati višim pritiskom od ne niskoprofilne, odnosno onog uobičajenog 2,0/1,9.

Usput kad sam se već raspisao, prvom prilikom provjeri kakve selen blokove imaš i ako nisu silikonski (tvornički dolaze uz VW Polo GTI, Seat Ibizu Cupra) traži da ti ih zamjene jer ovi obični na našim cestama izdrže 20-25k km.. cijena po komadu je negdje oko 100 kn.


original opruge nemogu sada provjeriti, ali budem cim prije(zapakirane su u ormaru) a opruge koje sam stavljao su od eibacha, a te iste vw stavlja u aute kada se trazi spustanje. ugl, ja sam isao do vw, pitao koje stavljaju, dali su mi ponudu, 1900kn, uzeo sam tu ponudu, nasao ljude u zagrebu koji to prodaju, i kupio ih za 1500kn. istu stvar. kasnije sam isao ugraditi kod khm majstora.

selene sam poprilicno siguran da imam iste od gtia, jer su gti i tdi slicni po pitanju nekih karoserijskih slicnosti, znam sa sigurnoscu da su kocnice od tdi i gtia iste, dok su na tsi modelima drukcije. tako da vucem analogiju da su i seleni isti...

a ovo s niskoprofilnom imas pravo. to sam citao na forumima prije. sad moguce je da su i ti majstori ovih 0.1, 0.2 bara mislili samo na niskoprofilnu gumu, ali tada su poprilicno uvjereno rekli za oba seta, a isto su mi rekli i drugi. tako da sam se vodio time. kako god, ako stavim na tvornicko preporuceno, guma mi je odokativno ispumpana, ako nadomjestim tih 0.2 bara izgleda ok, a i pod volanom je ok, inace nije. ...
26.12.2014 | 20:21
Kako god bilo... Ne znam dovoljno o toj materiji da se upustim u tehničke detalje. Ono što pouzdano znam je da na sadašnjem autu gume punim zrakom, i zimi, i ljeti, imam auto koji teži preko 2,5 tone, felge su 16", gume su takoreći svake sezone nove (jer ih mijenjam nakon 20000 km). Auto nekih 70-75% km napravi u režimu otvorene ceste, pretežno autoceste, gdje 80% vremena ide na tempomatu, šesta brzina, 110-120 km/h. I ne gubim tlak u gumama.

EDIT:
Pardon, zaboravih. Gume su napumpane 2,3 stražnje, 2,4 prednje.
26.12.2014 | 22:20
smayoo kaže:
Ono što pouzdano znam je da na sadašnjem autu gume punim zrakom, i zimi, i ljeti, imam auto koji teži preko 2,5 tone, felge su 16", gume su takoreći svake sezone nove (jer ih mijenjam nakon 20000 km).


Smijem pitat koji to točno auto voziš da mijenjaš gume svakih 20 000km? Malo mi se čini prerano tih 20000km. Naravno sve to ovisi o stilu vožnje i osjećaju potrebe za izmjenom. Ako se ne varam jednom si spominjao da voziš Sharana ili tako nešto.

Mislim ja imam Navaru u firmi koja je pod konstantnim opterećenjem( opremom za ispitivanja) i zbrojno ima nešto preko 3t pa mijenjamo gume nakon 40 000km. Gume mijenjamo i prije no što je potrebno i taj trošak se nikad ne dovodi u pitanje. Rođak mi ima X6-cu pa mijenja gume nakon 20 000km, no to je 4.0 xd motor preko 300KS i gume uz takav motor i njegovu vožnju odlaze ko šašave.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 6 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO