27.12.2014 | 13:27
stefanjos kaže:
original opruge nemogu sada provjeriti, ali budem cim prije(zapakirane su u ormaru) a opruge koje sam stavljao su od eibacha, a te iste vw stavlja u aute kada se trazi spustanje. ugl, ja sam isao do vw, pitao koje stavljaju, dali su mi ponudu, 1900kn, uzeo sam tu ponudu, nasao ljude u zagrebu koji to prodaju, i kupio ih za 1500kn. istu stvar. kasnije sam isao ugraditi kod khm majstora.
Znači aftermarket spuštanje
Po pravilima si trebao mijenjati i amortizere, no dobro tvoj auto pa znaš valjda što radiš.
Usput, ako se misliš baviti tuningom auta onda je redoslijed zahvata ako nemaš love za sve odjednom otprilike:
kočnice > ovjes > povećanje snage motora > optički stajling
stefanjos kaže:
selene sam poprilicno siguran da imam iste od gtia, jer su gti i tdi slicni po pitanju nekih karoserijskih slicnosti, znam sa sigurnoscu da su kocnice od tdi i gtia iste, dok su na tsi modelima drukcije. tako da vucem analogiju da su i seleni isti...
Kako sam napisao, samo GTI i Cupra imaju tvornički ugrađene silikonske selene, ostali ne.
stefanjos kaže:
a ovo s niskoprofilnom imas pravo. to sam citao na forumima prije. sad moguce je da su i ti majstori ovih 0.1, 0.2 bara mislili samo na niskoprofilnu gumu, ali tada su poprilicno uvjereno rekli za oba seta, a isto su mi rekli i drugi. tako da sam se vodio time. kako god, ako stavim na tvornicko preporuceno, guma mi je odokativno ispumpana, ako nadomjestim tih 0.2 bara izgleda ok, a i pod volanom je ok, inace nije. ...
Izgled gume (odokativno ispunpana/odokativno dobro napunpana) i osjećaj na volanu (lakše ga okrećem/teže ga okrećem) nemaju veze s time kako guma doista drži cestu no to lako možeš provjeriti. Nađi negdje dugački i široki zavoj i u isti ulazi sa različito napunpanim gumama i prati pri tome ulaznu i izlaznu brzinu iz zavoja.. osjetiti ćeš trenutak kada ti gume počinu puštati. Ofkors, ako ti je bitan samo izgled auta, zanemari napisano
tino1 kaže:
Koje su to extra mekane jeftinije od drugih? Meni uvjek otmu hrpu para i nikako da dobijem jeftinije.
Ne znam koje @smayoo gume smatra mekšima, no iz osobnog iskustva recimo Dunlop SP Sport spadaju u mekše (imao sam seriju 6000, sad je aktualna serija 7000) i mogu potvrditi da ta guma nakon 20k km više ne drži cestu kad je mokro ili kad je malo hladniji asfalt iako ima još par milimetara do oznake istrošenosti i zbog lošeg iskustva (izvrtio sam se na cesti u tjedan dana tri puta i vidljivo dužeg zaustavnog puta) i ja mijenjam gume svakih 20-23 k km jer mi je jeftinije dati par tisuća kuna za set novih guma od popravljanja limarije ili ne daj bože da nekoga pregazim jer guma lošije koći. Srednje tvrde ili meke bi bile recimo Fulda Soprtcontrol (jako dobra za kišu) dok su tvrde više manje sve "run flat" gume.. naravno, sve napisano se odnosi na nisko profilne gume i na neku srednju cijenu guma.
Što se tiče zimskih guma tu mi je Nokian broj jedan iako mi zadnjih godina više i nema smisla kupovati te gume jer u ZG snijega gotovo i da nema, a onih par dana kad i zapada dok ga ne očiste je dobra svaka zimska guma i pamet u glavi