02.06.2015 | 10:15
Josip R. kaže:
Poanta je da se cijene ne komentiraju na oglasnom prostoru. Zamisli da na njuškalu ima opcija komentiranje pa odmah bi se skupila hrpa trolova i rušila bi cijene i ubrzo bi njuškalo propao jer nitko nebi htijeo oglašavati nešto di mu drugi spuštaju cijenu opravdano ili neopravdano. O tome pričam.
Ajde...
Na Amazonu imaš upravo to (ne samo da može svatko staviti komentar, nego ti sam Amazon odmah napiše "imaš to isto za toliko i za ovoliko ovdje i ondje"). Pa nisam nešto primjetio da propadaju.
Na E-bayu imaš kod svakog artikla link "prodajem isto ovo". Svatko može kliknuti i oglasiti prodaju iste stvari za manje novca i taj se link nadalje pojavljuje ispod tog artikla odakle je novi prodavatelj uklikao "prodajem isto ovo". Pa ni oni ne propadaju.
Zato ovdje fali pravilo diskresije kod oglasa.
Ovdje ne fali ništa. Ne određuješ ti što na Jabučnjaku fali i čega ima viška. Da su Riba i Davor, i mi ostali iz uredništva, mislili da to treba tako, onda bi tako bilo.
smayoo ovo nije svađa samo rasprava ja se ne ljutim ali smatram da nije korektno komentirati cijne oglasa na način da se oglašivaču ruši prodajna cijena.
Ja, naprotiv, smatram da je to sasvim korektno i primjereno. Kako na oglase, tako i bilo gdje gdje se nešto prodaje.
Da ponovim, i ja sam svoje prodavao i dobivao komentare da je previše. Primio sam ih na znanje te se, nakon nekog vremena uvjerio da su utemeljeni. Ali sam odlučio da onda ne prodajem. Druga je opcija bila da smanjim cijenu, odnosno da prihvatim neke ponude koje sam dobivao.
Svako ima svoj razlog da stavi cijenu koju traži. A kasnije ako se ne proda cijena dojle ili se ukloni oglas ako prodavaču nije prihvatljivo prodati za niže.
Tu se slažemo.
I ako netko traži više ili previše svi smo ovdje dovljno pametni da sami zaključim da li je puno ili ne.
Pa, ako jesmo, zašto ne bismo komentirali? Komentar nikad ne ruši cijenu. Samo tržište ruši cijenu.