Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


05.08.2023 | 19:47
Imam i closed cell vodootpornu spuzvu. Ona ide preko izolacijskog materijala, kao drugi layer na limu unutar vrata.

Plus skoro isto to na panelu. Valjda bude nekog rezultata. Javim uskoro dojmove.

Ne bih se usudio krov raskopati
05.08.2023 | 21:06
Da, tu je smještena bočna zračna zavjesa pa treba paziti. Ali, inače, samo skineš oblogu i to je to...
07.08.2023 | 13:16
Operacija zavrsena, pacijent nije podlegao

Naporno ali zanimljivo iskustvo. Trazi puno vremena i zivaca. Mislim da sam mogao dobiti 80% ucinka za 50% materijala i vremena, ali htio sam to napraviti najbolje sto moze. Cisto za test.

Nisam detaljno testirao niti mjerio db, ali auto je tise, tu nema govora. Isto tako glazba koja svira unutra se ne cuje vani kao ranije. Manje zvuk curi iz auta. Imam osjecaj da je nekako prijatnije razgovarati u voznji, ali mozda je to samo u mojoj glavi

Osjecaj kad se zatvore vrata je brutalan. Nema onog supljeg limenog zvuka, da vrata odjeknu prilikom zatvaranja. Samo se cuje THUMB.

Zvuk koji izlazi iz prednjih vrata je svijet za sebe u usporedbi sa tvornickim zadnjim zvucnicima. Prebacivao sam fader full front and back, pa se moze direktno usporediti. Pojacalo tvornicko je 4-kanalno (RMS 21W na 4Ohm po kanalu).

Ja sam stavio 100W RMS (3 Ohm) zvucnik i tu sam cini mi se malu glupost napravio. Da sam isao na neke zvucnike od 50W RMS, mogao bi ih ovaj tvornicki stereo optimalnije gurati.

Ali eto stavio sam 100W, jer sam htio imati dovoljno jake zvucnike ako bih ugradio pojacalo. Nisam se jos odlucio na taj korak. Primarni cilj mi je bio kvalitet zvuka, a ne sirova snaga.

Zvucnici koje tvornica ugradjuje su 20W, sto je idealno uskladjeno sa snagom samog pojacala. Medjutim kada pojacam na 25 recimo (od 30 max), tvornicki zvucnik klipuje, nema uopce basa, sve je izobliceno.

Dok ovaj aftermarket zvucnik se tek pokrene na 20 i preko Tocno se vidi da bi volio da prima jaci signal od onoga sto mu factory stereo moze dati. Cak i kada je max pojacano, nema izoblicenja i sve svira jasno (front fader).

Za sada cu ostaviti sve ovako pa cu vidjeti dal cu raditi i zadnja vrata, ili dodati neko malo pojacalo na ovaj front stage. Ili mozda minijaturni aktivni sub da popuni zvucnu sliku, pojma nemam jos uvijek.


1. Unutar vrata (po limu) sam polijepio vibro izolirajuci materijal. Isto kao sto je koristen i na panelu. Preko njega ide sloj neke spuzve (closed cell).


2. Vodonepropusnu membranu (obican bijeli stirpor) sam skinuo i tu glavnu supljinu na vratima sam zatvorio izolirajucim materijalom. Ideja je da se cijela vrata umrtve i ponasaju kao zvucna kutija.

Ne da mi da ubacim fotke. Entity too large, a jpg po 500kb
07.08.2023 | 14:25
drlovric kaže:
dodati neko malo pojacalo na ovaj front stage.


www.ronis.hr/auto-pojacalo-dls-cci4-4x50w/294736/product/

To ubaci i da vidiš tuluma.....

Precizniji opis na stranicama proizvođača: dls.se/product/cci4/

Ili, ako baš inzistiraš na stereo izvedbi (samo 2 kanala) onda pogledaj ovaj vintage Rockford Fosgate: www.njuskalo.hr/auto-zvucnici-pojacala/a...-2.6x-oglas-34159620

To je FANTASTIČNO pojačalo koje vrijedi zlata koliko je teško. Rabljeno, ali radi ko grom i zvuči fantastično.
07.08.2023 | 15:16
Ma ne bih bjezao od 2 kanalnog, cisto da samo pojacam ove aftermarket koji su 100W RMS (peak 200W).

U tom slucaju ne bih nadogradio zadnje zvucnike. Ukoliko odlucim zvucno tretirati i zadnja vrata, onda idu novi zvucnici umjesto tvornickog smeca. Kada vec skidam panel.

Tada mi 4 kanalno pojacalo ima vise smisla.

Imam ponudu za Focal ibus 2.1. Trazi covjek 75 eura. Smijesna cijena. I jedan u Sarajevu trazi 100e.

Aktivni sub sa pojacalom (2 x 55W) kombo. Ali nema ni jedan prodavatelj harnes kabele za PSA factory radio. I to je 50e, ali mislim da ne moze ni fizicki woofer stati ispod sjedista.
09.08.2023 | 11:43
Jedno pitanje o pojacalima...

Da li je snaga pojacala fiksna po izlaznom kanalu ili se distribuira dinamicki, ovisno o postavkama (front-back)?

Ako je npr izlazna snaga nekog tvornickog auto radija 4 x 25W, sto ce reci da svaki kanal ima svojih 25W na raspolaganju.

Ako ti fader stavis na FRONT i pojacas na MAX, da li prednji zvucnici sada dobiju 2 x 50W (jer zadnji kanali ne trose nikakvu snagu od ukupno dostupnih 100W) ili prednji dalje imaju samo svojih 2 x 25W?
09.08.2023 | 13:47
Koliko je meni poznato, kanali su u pravilu neovisni. Bar kod ovih old school pojačala koje ja koristim. Na njima postoji mogućnost premoštavanja pa onda dva kanala pretvoriš u jedan i umjesto 2x30 imaš 1x70 ili koliko watta (ovisno o pojačalu). Tako od četverokanalnog pojačala možeš dobit 3 kanala; 2 u stereu za prednje zvučnike, a stražnje spojene za subwoofer (jedan kanal). Još jedan od razloga zašto preporučam 4 kanalno pojačalo.
Tvornički ugrađena pojačala i head unitiy nemaju tu mogućnost. Bar ja nisam naišao ni na jedan slučaj da bi to bilo moguće.
15.08.2023 | 13:08
Lovrić nije metnul slike dampiranja, pa ja uskačem.... Naime, lakiral sam cijeli auto, a više nema za nabaviti onih folija koje odvajaju 'mokri' dio auta od kabine pa sam to zatvoril Dynamatom. Auto je već prije tretiran Dynamatom klasično, po vanjskim limovima, krov uključujući i oblogama vrata.
Sad sam dodal u gepek i zatvoril ove otvore da se kabina izolira od vlage. Svaki je auto tvornički tretiran nekom bitumenskom vrstom prigušnog materijala. Tu se vidi također: ovo što je sasvim crno je tvornički ugrađeno, ostalo je moj dodatak. Jasno, tvornica teži tome da ispuni minimalistički zahtjev uz minimalan utrošak materijala i vremena, kad radiš sebi, možeš biti slobodniji u korištenju damping materijala i to se osjeti. Lovrić nisi gluh, nego je auto nakon tvojeg zahvata tiši.

Slika8.jpeg


Slika6.jpeg


Tepih na mjestu (tepih, obloge i tapicirung prtljažnika sam opral tekućom vodom, pa dobro iščetkal uz krem sapun i četkom na bormašini..)

Slika4.jpeg


Pojačalo koje koristim: Rockford Fosgate 4.6X; nominalno 4x30 watta po kanalu, u stvarnosti cca 4x50 W.

Slika9.jpeg


Kabina nakon sastavljanja

Slika1.jpeg


I konačno, auto nakon pranja i voskanja; bolje od ovog ne ide

Slika2.jpeg


Slika3.jpeg


PS: Ako nekog zanima, imam slike pranja obloga...
15.08.2023 | 17:05
Za sada sam zavrsio prednja vrata. Meni je primarno bilo da imam kvalitetniji zvuk, a tisina je samo bonus

Jutros sam narucio zadnje zvucnike i opet onaj CTK set za 2 vrata. Plus jos nesto sitno close cell spuzve na komad.

Iz prve kutije mi je ostalo nesto bitumenskog materijala, pa ako ostane i iz ove nove onda mogu tretirati jos jedan dio auta.

Dvoumim se izmedju prostora u prtljazniku gdje stoji rezervni tocak ili poklopca iznad motora.

CTK mi se pokazao odlican. Vjerojatno nije u rangu Dynamita ali je odlican bang za buck

Ne volim Slovence nesto posebno, al kod ovih rado kupujem

www.supersound.si/kategorija-izdelka/mon...zolacija-avtomobila/
15.08.2023 | 17:07
Djuri jesi li lijepio neki foam preko ovog anti vibracijskog sloja?
15.08.2023 | 18:18
Na vanjski lim i na oblogu vrata jesam. Prvo Dynamat, i onda preko closed cell foam na unutrašnju stijenku vanjskog lima vrata i bočnih stranica. Na krov sam stavio običnu samoljepljivu spužvu, jer tu ne dolazi vlaga i da mogu oblogu krova bez problema stisnuti natrag na mjesto.
15.08.2023 | 18:23
drlovric kaže:
CTK mi se pokazao odlican. Vjerojatno nije u rangu Dynamita ali je odlican bang za buck

Ne volim Slovence nesto posebno, al kod ovih rado kupujem

www.supersound.si/kategorija-izdelka/mon...zolacija-avtomobila/


Sve je dobro. Samo je pitanje cijene. Ja sam pumu oblijepio STP-om kojeg sam nabavio jako povoljno.

Inače ja kupujem tu: www.ronis.hr/damping-vozila/22/
15.08.2023 | 19:33
Ja koliko sam skuzio koncept, da bi imalo efekta moraju ici oba sloja.

Gumirani da masom absorbira vibracije i sprijeci rezonancije, a spuzvasti sloj da upija zvuk i prigusi buku.

Kada sam skinuo oplate, tek onda sam shvatio koliko u vratima ima prostora. Velika zapremina.

Zao mi bi sto sam lijepio 6 ili 8mm spuzvu preko bitumena, a ima prostora.

Komotno sam mogao one 2-3cm piramidalnog oblika. Ali tesko mi je nesto kvalitetno nabaviti to u BiH pa sam ugradio sto imam. Nisam htio riskirati da mi se odlijepi pa zapusi odvodne kanale u vratima.

Donji dio vrata, ispod ruba spustenog stakla je ogromna rupa. Tu mozes staviti bas debelo a vjerujem da dosta buke ulazi bas odatle.

Da me ne zezaju one kopce koje picaju, ja bi ponovno skinuo i prednje pa dodao jos izolacije pri dnu vrata. To uopce nije neka masa, lagano skroz.
15.08.2023 | 19:54
Ne smiješ pretjerati. Vodi računa da se tud voda slijeva dolje do onih drenažnih otvora i ne želiš da ti voda stoji u vratima, nego da odmah ode van. Svaki lim koji vibrira radi buku i to smiruješ bitumenom koji dodaje masu svemu pa je onda inercija sustava veća tj. manja je amplituda pomaka za istu uzbudu. Bitumen je ključan; spužva pomaže, ali bitumen je bitniji.
15.08.2023 | 21:40
Prije P3008 sam vozio Opel Insignia. Jako tih auto, odlicno izoliran od buke.

Jednom prilikom sam cistio prtljaznik i povadio sve tepihe vani, do lima.

Sjecam se da je na mjestu gdje stoji rezervni tocak sve bilo (ispod tepiha) oblozeno nekom debelom tkaninom. Kao gruba vlaknasta spuzva, debela sigurno 2-3 cm. Nije uopce gumirano nego vlaknasto. Pojma nemam koji je to materijal.

Ako ne budem imao to u mom prtljazniku, pokusat cu uzeti sa auto otpada sa nekog auta i staviti preko bitumena, koji ce ici samo na potrebna mjesta.

Pojma nemam koliko ucinkovito ali ne vjerujem da moze naskoditi. Tesko je 1kg mozda za cijelu povrsinu.
21.08.2023 | 07:47
Ako vam je promaklo, Nevera na Nürburgringu!



Za naježiti se kako to izgleda, kao iz nekog SF filma!
21.08.2023 | 08:48
Kako to misliš? Pa to je fuj električni auto.
21.08.2023 | 09:13
smayoo kaže:
Kako to misliš? Pa to je fuj električni auto.


Da, "auto" od 2 milijuna eura. Vjerujem da onaj tko ima za takav auto ima i kuću s dvorištem ili garažom gdje ga može puniti.
21.08.2023 | 10:13
Sve je to OK, ali što je s užitkom vožnje, osjećajem na mjenjaču, zvukom turaže, smr... pardon... mirisom benzina...?
21.08.2023 | 10:34
To svakako nedostaje na takvom autu, ali on dojmi na drugi, SF način!

Znam da će moj idući auto svakako opet biti klasičan, čak niti hibrid.
21.08.2023 | 10:56
Naravno da ne hibrid. To je baš čista pušiona. Prijelazno rješenje u koje nitko ne vjeruje.
21.08.2023 | 20:35
Meni bi hibrid sa autonomijom 150km i dizelskim agregatom bio idealan spoj

Medjutim ovi danasnji hibridi obecavaju 40-50, isporucuju 20-30km sto je bas smijesno.
21.08.2023 | 20:36
dpasaric kaže:
Ako vam je promaklo, Nevera na Nürburgringu!



Za naježiti se kako to izgleda, kao iz nekog SF filma!


youtu.be/sF9xYtouZjY
21.08.2023 | 20:39
drlovric kaže:
dpasaric kaže:
Ako vam je promaklo, Nevera na Nürburgringu!



Za naježiti se kako to izgleda, kao iz nekog SF filma!


youtu.be/sF9xYtouZjY


21.08.2023 | 21:00
Elektricni auti su svjetska prevara.
21.08.2023 | 21:21
jura22 kaže:
Elektricni auti su svjetska prevara.


To se 100% slažem. Električni auti za mase su prevara, niti su ekološki, niti su održivi, niti opravdavaju svoju (pre)skupu cijenu.

Mene Nevera oduševljava kao tehnološko dostignuće, kao komad tehnologije koji pokazuje što je moguće, a na kraju krajeva i kao nešto iz Hrvatske što je potpuno nevjerojatno i predobro za ovu našu malu ludu državu.
21.08.2023 | 22:00
dpasaric kaže:
jura22 kaže:
Elektricni auti su svjetska prevara.


To se 100% slažem. Električni auti za mase su prevara, niti su ekološki, niti su održivi, niti opravdavaju svoju (pre)skupu cijenu.


Samo ponavljate kao papige, sve uz izmišljene "argumente", bez i jednog čvrstog inženjerskog argumenta. Reciklirate copy-paste dosjetke iz petparačkih auto medija.
21.08.2023 | 23:39
smayoo kaže:
dpasaric kaže:
jura22 kaže:
Elektricni auti su svjetska prevara.


To se 100% slažem. Električni auti za mase su prevara, niti su ekološki, niti su održivi, niti opravdavaju svoju (pre)skupu cijenu.


Samo ponavljate kao papige, sve uz izmišljene "argumente", bez i jednog čvrstog inženjerskog argumenta. Reciklirate copy-paste dosjetke iz petparačkih auto medija.


Ma vraga! Gdje ćeš bolji argument od "narodskog" argumenta "Nema to men' računice!". Da imaju smisla i da je isplativo, ljudi bi ih kupovali. Ovako ih kupuje elita i poneki entuzijast. Prosječnom građaninu elektromobil je još uvijek neisplativ i nemoguć za korištenje ako ne živi van urbanog centra u vlastitoj kući.

Niti ne moramo ulaziti u to je li ekološka priča s litijem održiva i smislena, a da ne pričam gdje smo od toga da bi struja za punjenje tih automobila trebala biti super-jeftina i iz samoobnovljivih izvora - ili barem iz nuklearnih, a ne ovo što se događa danas... ono kada u jednoj "naprednoj" Njemačkoj ugase nuklearke, dime ugljen, a istovremeno subvencioniraju elektromobile.

Elektromobili tehnološki jesu budućnost, ali ona treba doći polako, evolucijski, postepeno s razvojem izvora energije, elektromreže i urbane infrastrukture za punjenje + suvisao i jeftin način zbrinjavanja i reciklaže baterija.
22.08.2023 | 06:37
Inzenjerski?
Na svijetu ima oko 1 milijardu auta i neka samo 5% prijedje na struju, to je 50 miliona auta i neka svaki ima 50kWH bateriju koja je sostatna za 3,5 dana voznje, taj auto treba 100kWh tjedno ili 5200kWh godisnje pa broj auta i dojde se na 260 TWh godisnje.
To bi znacilo da treba 50 NE Krsko izgraditi.

Nadalje, ako ukinu dizel aute, taj postotak bude i veci.
22.08.2023 | 07:46
dpasaric kaže:
smayoo kaže:
dpasaric kaže:
jura22 kaže:
Elektricni auti su svjetska prevara.


To se 100% slažem. Električni auti za mase su prevara, niti su ekološki, niti su održivi, niti opravdavaju svoju (pre)skupu cijenu.


Samo ponavljate kao papige, sve uz izmišljene "argumente", bez i jednog čvrstog inženjerskog argumenta. Reciklirate copy-paste dosjetke iz petparačkih auto medija.


Ma vraga! Gdje ćeš bolji argument od "narodskog" argumenta "Nema to men' računice!". Da imaju smisla i da je isplativo, ljudi bi ih kupovali. Ovako ih kupuje elita i poneki entuzijast. Prosječnom građaninu elektromobil je još uvijek neisplativ i nemoguć za korištenje ako ne živi van urbanog centra u vlastitoj kući.

Niti ne moramo ulaziti u to je li ekološka priča s litijem održiva i smislena, a da ne pričam gdje smo od toga da bi struja za punjenje tih automobila trebala biti super-jeftina i iz samoobnovljivih izvora - ili barem iz nuklearnih, a ne ovo što se događa danas... ono kada u jednoj "naprednoj" Njemačkoj ugase nuklearke, dime ugljen, a istovremeno subvencioniraju elektromobile.

Elektromobili tehnološki jesu budućnost, ali ona treba doći polako, evolucijski, postepeno s razvojem izvora energije, elektromreže i urbane infrastrukture za punjenje + suvisao i jeftin način zbrinjavanja i reciklaže baterija.


To što u ovom trenutku električni auto nema računice prosječnom korisniku (slažem se, nema), nije nikakav argument koji bi išao u prilog tvojoj tvrdnji da električni auti nisu ekološki, niti održivi. Itekako su održivi, i ekološki, puno više od sadašnjih, baziranih na motorima s unutarnjim izgaranjem, što je tehnologija iz 19. stoljeća.

Čak i da se 100% energije za električne aute proizvodi u najprljavijim ćumurušama, i dalje je ukupno zagađenje čađom, sumpornim i dušičnim oksidima višestruko manje općenito, a najmanje 20 (DVADESET) puta manje u velikim gradovima. A zagađenje slobodnim ugljikovodicima je beskonačno puta manje jer niti jedna termoelektrana ne ispušta slobodne ugljikovodike, a kamoli u tolikoj količini u kojoj ih ispušta svaki benzinski motor (pa i najmoderniji).

O litiju ne bih više, to je isto uvijek jedna te ista reciklirana rečenica. U tom smislu, evo ti samo dvije stvari: Deepwater Horizon i Exxon Valdez. Posljedice tih sranja neće NIKADA biti sanirane. E, sad to pomnoži s 200, jer toliko je ukupni ekološki impact *SAMO OD INCIDENATA* u naftnim i petrokemijskim postrojenjima i tankerima globalno.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 9 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ben, Ender, robee, stefanjos, vuzem, Anonimci (380)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.50 Seconds

Provided by iJoomla SEO