22.08.2023 | 13:47
@tino:
Ima logike sto pricas i ne zelim tu nista pobijati, ali vidi moj primjer.
Ja zivim u zgradi, na 7 katu. Nemam ni parking niti svoju garazu, svaki dan se parkiram na drugo mjesto. Slobodno koje nadjem. Nudio sam gradu da platim/unajmim/kupim jedno mjesto koje bih zakljucavao. Ne moze, po zakonu. Javno dobro.
Dnevno, 90% koristenja mog auta je do 10-15km po gradu. Odem na kavu, na rucak, na trening, kupit nesto. Odem pucati, pecati. Sve je to do 30-40km max. Pokrila bi baterija bez problema.
Meni bi hibrid bio idealan za moj nacin zivota, kada bih ga imao gdje puniti. Struja u BiH je sigurno duplo jeftinija nego u HR. Ja dobijem nekih 30e mjesecno racun, od toga su vise od pola nameti, pljacke, takse, doprinosi i sitne rezimske kradje. Aktivno potrosene struje nema niti 10e. Nemam plin u stanu, sve je na struju. Stan od 65m2.
U gradu od 100K ljudi postoji SAMO JEDAN punjac u garazi u Merkatoru, i to odmah pored ulaza u ducan. I tu ces UVIJEK naci parkiran Golf II ili Pasata starog 25 godina. Parkirao vlasnik koji je vidio slobodno mjesto i otisao, on ne zna niti da elektricni auti postoje
Neki dan dosao covjek sa Teslom, norveske reg, lik koji je parkirao ne zeli da se skloni, da ovaj moze da napuni auto. Svadjaju se. Za njega je to prazno parking mjesto, a ti Teslu puni gdje hoces
Razumijem da je ovaj primjer ekstreman naspram razvijenih drzava na zapadu, ali je moj i realan.
Tako da u gradu, koji ima jednu od najvecih termoelektrana u bivsoj YU, mora proci jos dosta vremena dok budemo mogli voziti na struju