01.03.2019 | 12:15
Bertone kaže:
ja mu nikad neću bit Follower!
Ja i ne želim da mi netko tko piše "follower" velikim slovom bude pratitelj, iako nikad nisam dokučio korisnost ili važnost toga...
Djuro genijalac kaže:
Dakle, ne, ne radim kod Lagermaxa. Uporno izvrćeš teze i gradiš svoj slučaj na potpuno krivim pretpostavkama.
Ja sam samo tako rezonirao nakon tvojeg pisanja "Auti
k nama ne dolaze polurastavljeni sasvim sigurno."... očito sam ono "NAMA" krivo protumačio, ispada da ti misliš na državu. Ja nisam rekao da dolaze polurastavljeni (i molim ubuduće da citiraš, a ne podmećeš i konstruiraš kao istinu neke svoje osobne zaključke), već da ih ima podosta oštećenih koji se onda ovdje servisiraju od mehaničara tvrtke koja se time bavi (a ne lokalnih fuš-majstora kako si ti i opet iskonstruirao moje riječi)...
Djuro genijalac kaže:
Rasprava je krenula oko podloge na kojoj se kod nekih čuvaju, skladište i prodaju auti. Ne da mi se sad c/p sve od početka, pa sumiram na ovaj način. Ja sam samo istaknuo da u standardima dugoročnog skladištenja vozila SVIH proizvođača nema mjesta za bilo kakvu šudranu podlogu.
Počeo si se ispravljati, jer ovo boldano od početka te rasprave
NISI bio spomenuo - a to ja ne poričem kao standard, ali poričem kao generalno i jedino ispravno pravilo (osobito za šoderaše kojima je posve nebitan taj standard, i zbog njihova opsega posla i zbog vozila koje prodaju - a to je nebitno i kupcima istih!)... a za bit rasprave i moje pitanje u čemu je to šoderaš (koje si sve generalno, bez osnove i ičeg drugog, popljuvao i omalovažio, trpajući sve u isti koš jer ti "poznaješ nekolicinu njih"...) jasno je da se u biznisu transporta automobila za ovlaštene trgovce, koji je težak desetke milijuna eura godišnje samo u Hrvatskoj, mora imati neke standarde za ekipu koja je u sustavu i krugu ovlaštenih trgovaca novih automobila, jer im uostalom koncesiju i određuje poštovanje određenih standarda, no počelo je sa tvojim nametanjem toga kao jedinog ispravnog rješenja - a što i dalje tvrdim da nije... a najbolji dokaz za to je što i sami ti ovlašteni koncesionari ne drže RABLJENE aute niti unutra, a nerijetko ni na asfaltu... ti si to, nekako, izjednačio nove i rabljene, ovlaštene i šoderaše...
Djuro genijalac kaže:
Na to si ti počeo razvijati tezu kako je to jednako kvalitetno rješenje (ako ne i kvalitetnije!), ali zbog neupućenosti i prevelike količine novaca proizvođača se upucavaju novci u velika skladišta tipa Lagermax (ili Špoljar transporti)iako za tim nema potrebe.
Pa nekom šoderašu definitivno nema potrebe, on kupuje aute maltene po "potrebi" i narudžbi, i auti kod njega imaju puno brži ciklus obrtaja negoli kod ovlaštenih. RABLJENO vozilo koje će kod njega stajati par tjedana ili mjeseci definitivno neće biti ništa oštećeno stajanjem na šoderu naspram asfaltirane podloge, za postavljanje koje treba i masa dodatnih (građevinskih, uporabnih itd.) dozvola i troškova.
Auto koji iza sebe ima desetke i stotine tisuća kilometara, kojeg je vozilo ne znam koliko vozača - a što ti ne možeš dokazati i znati (to nema veze sa brojem vlasnika), koji je kilometražu radio na tebi neutvrđen način korištenja, podloge i brzine kretanja (ni sve to ne možeš ni dokazati ni znati!!) - nema apsolutno NIKAKVU potrebu da se o njemu brine na način hoće li ga isparavanje kišnice "uništiti"... Kišnica (koja je praktički destilirana voda kada hlapi i ne taloži na auto-sklopove NIKAKVE štetne taloge!!) definitivno NEĆE uništiti auto. Lim ne može uništiti kišnica, ali mogu talozi kojekakvih materijala, elemenata, zemlje i drugih stvari koje zadržavaju vodu i štetne tvari koje su agresivne za aluminij, kao što je npr. SOL... - no za sve to prije te taloge treba nanijeti na auto-lim!. Tako da od same kiše autu neće biti - NIŠTA.
Djuro genijalac kaže:
Ja samo ističem da ova dva skladišta, ako žele imati ugovore s uvoznicima (koji se moraju pridržavati standarda koje je propisao proizvođač) moraju biti u skladu s tim standardima što između ostalog uključuje čvrstu podlogu izvedenu na ovaj način da se voda odmah odvodi i ne stoji nigdje.
To sve stoji, to je normalno i jasno, netko je od njih propisao standard logike "pa normalno je da stajanje na asfaltu JE bolje nego stajanje na šljunku"... svatko bi si u sličnoj nedoumici radije asfaltirao dvorište za svoj auto nego ga držao na livadi (i to iz prvenstveno osobnih razloga čistoće odjeće i obuće), no krenuli smo sa tvojim tumačenjem da kiša na šljunčanoj podlozi bude uništila auto, a na asfaltu ne...
Djuro genijalac kaže:
je li skladištenje vozila na šljunčanoj podlozi u skladu s tom smjernicom?
Nije, no ja u njihove standarde ne ulazim i ne zanimaju me, ja samo tvrdim da autu stajanje na nabijenoj tvrdoj šljunčanoj podlozi NEĆE naškoditi ništa više od stajanja na asfaltu, osobito na tako kratak rok kako ti auti stoje kod šoderaša, i to rabljenih auta...
==========
Nego, kad se već baviš unosom rabljenih izvana, da li to obuhvaća i dovoženje naručenih vozila, kupnju u moje ime vani (da sam ne moram ići po auto ili motocikl), i kako onda ta priča šljaka?