24.02.2019 | 20:08
tino1 kaže:
Da ti budem iskren nemam pojma koje je godište. Kupio sam ga u petak na Grobniku, prenio i poslo čovjeka s njim u Njemačku. Mislio sam trajat će valjda 1 godinu pa ćemo onda možda nešto bolje. Kad ono K..ac.
Čekaj, kupio si rabljeni auto nepoznatog godišta i znanja o prethodnom održavanju, registrirao na sebe i poslao takvim autom autom svog radnika na put od xy stotina kilometara?
Ti stvarno voliš svoje radnike, a vjerojatno i oni tebe
smayoo kaže:
Sad mi bi jedino još morao netko objasniti kako to "istrune" bakreni vodič koji čak ne mora ni biti izoliran...
Jbg, možda nije full bakar u igri
... ali sad ozbiljno, ako je dizel i ako nema struje prema alnaseru upućuje na to da je ili istrunula žica koja ide na uzemljenje ili još prije žica koja vodi na alnaser (a to se ne vidi dok se ne otvori bužir i najčešće istrune par cm od alnasera) no to se riješi za pet minuta (vidi se da ne voziš ništa od WV grupacije
).
Djuro genijalac kaže:
Kloba, sad odi k nekom lakireru da ti polakira te farove bezbojnim lakom. Poliranjem je skinuta UV zaštita. Zabilježi datum koji je danas, i za manje od 6 mjeseci će ti farovi (ako auto nije garažiran, nego stalno vani) biti gori nego su bili prije zahvata.
Sa ovim se ne bih složio osim ako ne ode kod dobrog lakirera koji će mu staviti kvalitetan lak.
Ako ode kod nekog fušera za par mjeseci će mu se početi ljuštiti lak sa farova, a onda sve skinuti i ponovno polirati farove je muka tako da mu se više isplati svakih pola godine dati 100-200 kn i ponovno polirati farove bez laka (a može to napraviti i svakih par mjeseci sam pa je još jeftinije).