15.08.2019 | 22:25
ima tu i toga sta se ima i vozi, platezna moc...
Inace bas sam danas pitao jednog talijana sta "italijani" voze, kaze fiata, kad imaju para Njemacki auto...
No inace japanci su kao najpouzdaniji, no imao je kolega Accorda Honda ljepi auto, al kad je nasao razbijen zadnji branik na parkingu, trazio je "polovan" 3 mjeseca te je pred tehnicki otisao u Hondu dao 5000kn za branik i onda jos farbanje...
Kod nas svi vozaju golfla, barem je tako bilo, pa kad ti treba dio mogao si ga nac na svakom cosku... ak ose radi o limariji mogao si ju doslovno naci u boji da ne moras odmah ni farbat.
Mene je isto neki "cica" opalio u branik.... prvi put kad sam dosao sa autom u HR, odmah vidi strana tablica i kaze nisam ja kriv... znaci ja moram na sud. i na kraju na njuskalo, 600 kn branik 22 dostava + 100€ bojanje.
Da sam vozao neku toyotu mogao bi samo u "salon" i iskesirat za novi dio...
A sto se tice tih Peugeota i Citroena Renaulta, vozao sam jedno vrijeme i to... Renault, otisli kabeli bravice.... U Renaulta moras kupit 300€ + rad citavu bravu sa 2 kljuca, Seat, Audi, BMW... kupis kabele 200 kn.... u servisu znaci ne na "mule"
Imam ja iskustava sa autima jako puno jer sam ih jako puno promijenio i vozao, a "Familija" vec 45+ godina ima ovlastene servise a i neki prijatelji.... ono Kad ti prijatelj prodaje "Opela" al privatno voza BMW 5 karavan jer kaze Opel nema sta tako za ponudit... iako je BMW 5+ godina star.
No vjerujem kad bi se svi auti poceli vozit u "prave" odnosno ovlastene servise prica bi bila drugacija... znaci ne ovo kod nas preko njuskala. Doduse toga ima svugdje jer covjek zeli proci jeftinije.
znam samo to da kad sam vozao Jaguara tamo davne 2000+ nikad nisam sjeo u Auto koje je imalo kvalitetniju kozu...
A i danas da recimo Audi za 1m2 koze daje 70 € dok BMW i Mercedes daju max 10€, rodica mi je sef proizvodnje pa znam.
A kad bi vecina saznala da recimo BMW 318 kosta 5000€ da se proizvede, a BMW M3 7500€ maksimalno napucan opremom, dok je 316 u prodaji 30.000€ a M3 100.000€... svasta se ovdje da pisat.
Zaboravi napisat, da sam zadnjeg renaulta imao Clia 2002, kad je nesto radeno na tockovima, morali su svaki puta mijenjat i ulje u mjenjacu jer je auto tako dizajniran... 2002 godina (mislim da je osovina il nesto ulazilo dijelom u mjenjac neka glupost),
Serviser je vec 50+ godina u poslu i kaze to je imao Golf 1 tamo negdje 75te, ono rijesenje da vrisnes... a inace sam on voza Forda vec 35+ godina
Da se vratim na Alfu, onu sto ak onema ulja pod njom nema ni u njoj....
Kazem ja nisam vidio niti jednu, danas idem na posao, izade iz ulice ona sto ima 400 il 500 HP..., vracam se sa posla, ista ulica parsto metara razlike ispred mene Nova Spyder ... a ja reko da nisam vidio niti jednu