23.08.2019 | 10:42
bertone kaže:
I kako se ponaša CVT na makadamu?
Pa, na običnom makadamu se ponaša super. Vjerojatno više radi AWD, nego radi CVT, ali auto je toliko stabilan da ti ne treba nikakvo posebno umijeće da se po makadamu voziš kao po asfaltiranoj cesti.
Zato sam se i odvezao do vrha Radeševa, da vidim kako to izgleda u nekim težim uvjetima. Vozio sam se po tzv. "turističkoj stazi" (to je zavojit spust kroz šumu, sjeverno od ove "normalne" staze), koja je u donjem dijelu nekakva osrednje dobra makadamska cesta s dosta manjeg kamenja koje se odranja po njoj i nagibom do nekih 10%, a u gornjem dijelu je zapravo vododerina, više nego cesta, s kamenjem veličine šake i malo većim koje se odranja pod kotačima (i nogama) i mjestimično nagibima oko 15%.
Ubacio sam u "L" i držao brzinu do 40 u donjem dijelu, odnosno do nekih 20-25 u gornjem. Nisam nigdje zapeo, niti proklizio. Iznenađujuće lako je bilo. Elektronika mu je poštimana savršeno, a mehanika nema što ne može.
Nizbrdo sam u gornjem dijelu uključio X-mode (za kontrolu brzine nizbrdo bez kočenja) i spuštao se brzinom od nekih 8-10 km/h dok nisam prošao taj ružan dio. Dalje sam se spuštao samo u "L", s nekih 30-40 km/h i samo par puta prikočio pred jačim zavojima. Iznenadilo me da niti nizbrdo auto nigdje nije proklizio.