22.10.2021 | 08:21
Bertone kaže:
Meni su do sada jednom mijenjali D2S žarulje (Philipsove, cijena po komadu je bila oko 450 kn) na nekih 120 000 km, nije krepala ni jedna nego je lijeva postala ljubičasta i krepala bi vjerojatno uskoro pa sam preventivno promijenio obje, sad koliko su radnih sati odradile do tada nemam pojma no uvijek vozim sa upaljenim svjetlima (i ljeti) pa se nakupilo.
Kod mene su postale crvenkaste prije nego su krepale.
smayoo kaže:
Za ovo automatsko niveliranje ne mogu sad tvrditi 100%, ali prilično sam siguran da to ne radi. Na ovako brdovitom terenu kakav je ovdje u Primorju, i svakodnevnoj vožnji s 330 m/n/m na nulu i obratno, vjerujem da bih to primjetio.
Ok, na brdovitom terenu kao što je Rijeka ne postoji sustav niveliranja koji može pobijediti konfiguraciju terena, no ako ti niveliranje radi to lako vidiš čim upališ svjetla još dok stojiš po svjetlosnom snopu ispred sebe (poželjno je imati ispred sebe zid ili drugi auto
), farovi se podignu i za 1-2 sekunde spuste.
To odradi uredno, svaki put. Ali moj je dojam da je nivelacija isključivo ručna (imam okretni gumb lijevo od volana, za podesiti visinu svjetala, i to mi stalno stoji na najnižem, jer kad je na pola visine, na autocesti s dugim svjetlima sam sebe zasljepljujem kad mi se reflektira moje dugo svjetlo od onih velikih panoa-putokaza.
Nisam još došao na ideju voziti AC po mraku sa ugašenim svjetlima
Šalu na stranu, vozačima auta ne smetaš jer ih štiti zaštitna ograda između prometnih trakova za kretanje vozila u različitim smjerovima, vozači kamiona sjede ipak puno više i normalno da im duga svjetla smetaju.
Eh, ali nikad mi ne blendaju kamiondžije kad sam u Subaru, ili prije u Toyoti Verso, koja je imala halogene lampe, a isto vozim s dugim svjetlima
Hmm, kod mene su pokrovi svjetla hladni,... kaj nije Ford imao fičr da je ugrađivao dodatne grijače u prednje vjetrobransko staklo, bočne retrovizore i farove u zimskom paketu opreme?
Hja, istina, moj ford ima grijač šoferšajbe i vanjskih retrovizora, za farove nisam nikad provjeravao. Ali grijač šoferšajbe ima posebnu tipku za aktivaciju, a ovi na retrovizorima se uključe skupa s grijačem stražnjeg stakla. Međutim, to sve traje par minuta nakon kretanja. Jednom kad se odmagli, dalje šoferšajbu drži odmagljenom ventilacija i klima, kao i stražnje staklo. Grijači se automatski isključuju nakon, mislim, 5 min. Ne samo zato što bi krepali kad bi radili stalno, nego i zato što prazne bateriju (vuku više struje, nego što alternator daje).
Sad, osim ako za grijače farova (ako ih uopće ima) nema neki senzor za automatsku aktivaciju (ne znam koji i kakav, jer ti ne treba takav grijač uvijek kad je vani hladno, nego samo kad je hladno i kad pada snijeg, ili ti auto ispred tebe baca snijeg s ceste na prednju masku), ne znam... rekao bih da nije u tome stvar.
Kod tebe se možda nije mogao nahvatati mokri snijeg jer je prednji dio auta klinast i prelaz poklopca motora i farova na branik je relativno strm, kod mene imaš normalni branik koji 3-4 cm viri ispred fara i to je fina polica da se na nju nahvata snijeg.
Bude snijega puna prednja maska, odbojnik, registracija, vrh haube...
PS. Jedne godine sam se vraćao iz SB u ZG i na AC sam svakih 20-30 km morao stati i rukom maknuti mokri zaleđeni snijeg sa farova (i branika) jer ni mlaznice za pranje nisu pomagale, ali ok, stvarno je bila mećava
To mi se dogodilo nekoliko puta, s ranijim autima, čak i onima koji su imali obične (ne halogene) žarulje, prije 20+ godina...