28.06.2018 | 09:39
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:
1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...
2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.
3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else
). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA.
Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".
4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.
5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.
Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.