26.05.2013 | 14:19
Zdravo nov sam ovdje na forumu. Neki me možda znaju sa MacKorisnik-a. Tamo je forum počeo zjapiti prazan pa sam se odlučio ovdje pridružiti.
Natrag na temu.
Evo imao sam isti problem na svojim retina MacBook Pro koji je ujedno i moj prvi Mac.
Pojavio se ghosting i odnjeo sam laptop na servis u iStyle. Rekli su da treba sedam radnih dna da stigne novi ekran. Kad je trebao stići zvao sam ih da vidim hoće li mi ugradnja biti na osmi dan jer idem na put i treba mi računalo. Javili su mi da su imali "mali" problem na Carini. WTF?
Sad moram odgađati put (a na godisnjem sam) dok mi ne poprave laptop.
Ono što mene sad zanima koje je zakonsko vr. (rok) u kojem moraju završit popravak i kada mogu tražiti novi laptop ako im treba pre dugo, te da li imam pravo tražiti zamjenski dok je moj na servisu.
I sljedeće što me zanima (pitanje za one koji su dali svoj rMBP na servis) kako to izgleda nakon servisa? Da li se vidi da je laptop otvaran da je ekran mjenjan?
Ne znam da li odstranjuju LCD od aluminijskog kucista ili mijenjaju zajedno u komadu cijeli ekran sa aluminijem? Ne bi volio da mi rade prvu opciju jer ne mogu nikako savršeno tvornički zalijepiti natrag ekran a da se to ne vidi. A i sam model je najteži za servisiranje.
www.ifixit.com/Teardown/MacBook+Pro+Reti...play+Teardown/9493/1
Pa me to dovodi do pitanja da li mogu tražit ako nisam zadovoljan obavljenim servisom novi Mac?
Također prije nego što sam ostavio računalo na servisu sam pitao imam li kakvu garanciju da mi neće opet ugraditi LG matricu, na što sam dobio samo ne zadovoljavajući odgovor da će na novo ugrađenom monitoru obaviti gosting test. Što nema smisla jer ekran ako i je defektan mora odraditi neko vrijeme da bi se pokazao neispravan odnosno da se pojavi ghosting problem.
Uglavnom vrlo sam nezadovoljan sa svime s obzirom da sam vrlo skupo platio laptop.