06.06.2014 | 08:13
Edine, ovo je prilično bezobrazan pokušaj samoreklamiranja.
plus.google.com/+EdnanKadeni%C4%8780/posts
www.servisracunalarijeka.com/o-nama/ (na dnu stranice, osnivač i direktor...)
Osobito ovo naglašavam zato što imam *OSOBNO* i *KRAJNJE NEGATIVNO* iskustvo s Asos servisom. S obzirom na ovaj bezobrazluk, neću se uopće, u slučaju da bilo koga zanima, ustručavati napisati *SVE* potankosti slučaja i C+P sve detalje komunikacije pa neka svi vide doseg vaše profesionalnosti u tzv. "Apple Servisu Rijeka". A vjerujem da će se i vlasnik Maca po kojem ste mesarili dopuniti sve ono što ja ne znam. Ja sam, naime, bio samo kurir za preuzimanje Mac Minija od vas nakon popravka (jer vam čovjek više nije vjerovao da će ikad vidjeti svoje računalo).
Ukratko, nakon pustih *MJESECI* što ste držali komp, napokon ga, kao, "popravite". Dogovorimo se za preuzimanje i onda stiže leteći izgovor "trebao bi ga još malo istestirati" pa odgodimo za još tjedan dana. Nakon tjedan dana preuzmem komp i - što? HDD nije uopće *UŠTEKAN* u matičnu ploču!!!?!!!! Treba ga još malo istestirati? Tjedan dana? Ni pogledali ga niste!
O ostalom fušu i sitnom potkradanju ćemo se lako raspisati vlasnik i ja, samo me povuci za jezik!