27.01.2019 | 19:25
Malo sam ti pronjuškao po forumima na kojima se okupljaju sretni korisnici Philips smart TV-a pa jedan od odgovora za koje su pak drugi naveli da pomaže je:
Go into the TV menu and turn off CEC. This is a system that is supposed to make operating your set up easier but since it is not standardized it often makes things worse. It operates over the HDMI cable.
.. s time da nemam pojma o čemu pričaju jer nemam PSTV
Ovdje su inače upute od Philipsa za pomoć korisnicima koji imaju problem sa HDMI-em:
philips-tvconsumercare.kxondemand.com/Portal/en/Faq/All/2932
Usput, na nekoj Norveškoj stranici sam našao slijedeće upute (koristio sam google translate jer nisam baš na ti sa norveškim) i uglavnom upute su gore nego za restartanje windowsa (to su službene upite Philips Norveška):
3. Vratite "digitalno rukovanje"
● Isključite TV.
● Odspojite sve kabele, pribor i uređaje iz TV-a. To vrijedi i za CAM modul ako je priključen.
● Pričekajte najmanje jednu minutu (nakon isključivanja LED-a) prije priključivanja kabela za napajanje.
● TV prijemnik ponovno uključite bez ponovnog spajanja odspojenih kabela, dodatne opreme i uređaja.
● Iskopčajte kabel napajanja vanjskog uređaja. Nakon jedne minute ponovno priključite kabel napajanja i uključite uređaj.
● Pričekajte 3–5 minuta kako biste omogućili dovršetak pokretanja.
● Najprije spojite HDMI kabel na TV, a zatim na uređaj.
Najjači savjet kako riješiti problem je dao na jednom forumu jedan korisnik koji je nakon dva tjedna rekao da je prodao TV