28.09.2019 | 13:39
zabac kaže:
@Djuro genijalac, prije je neznanje u pitanju. Problem je jer u RH zaštita kupaca loše stoji u praksi.
Žabac, radim u firmi koja zastupa kod nas veliku megakorporaciju. Ono, globalnu i svi znaju za nju. Kad se pojavi neki problem, mi ga lokalno rješavamo. Dečki idu na školovanja. Ako iscrpimo sve svoje mogućnosti, onda imamo podršku iz europske centrale (svaki tjedan videokonferencije gdje se na razini cijele EU iznose problemi koji lokalno nisu riješeni).
No, dogode se i tzv. ghost problemi. Sve se probalo, više niti centrala ne zna što poduzeti, onda se ide u zamjenu proizvoda, ali to odrađujemo mi lokalno. Centrala na kraju godine pošalje pinku kao nadoknadu troškova, ali ništa se ne radi paralelno kao u ovom slučaju.
Ovak ovo ostavlja dojam poluuređenog prekupca koji dila robu, ali kad ju je prodal nema nikakvog znanja, volje, ni sposobnosti da daje neku postprodajnu podršku koja bi bila na razini ugleda branda i proizvoda.
Dakle, naše lokalne kemije u vidu zakonodavstva i njegovog provođenja ni na koji način ne bi smjele utjecati na uslugu koju su platio kupovinom nekog Apple proizvoda.
Sama činjenica da ova gđa iz Irske nije htjela ništa odrađivati preko lokalnog zastupnika govori da su oni itekako svjesni svih njegovih nedostataka pa mi je enigma oko njegovog zadržavanja tim veća