Sažetak hrvatskog Zakona o zaštiti potrošača
Vaša potrošačka prava prema hrvatskom Zakonu o zaštiti potrošača vrijede usporedno i kao dodatak vašim pravima prema Ograničenom jednogodišnjem jamstvu tvrtke Apple i Planu AppleCare Protection (opcija).
Prema hrvatskom Zakonu o zaštiti potrošača, potrošači mogu odabrati žele li zamjenu robe ili, uz pristanak potrošača, njezin popravak ako nije u skladu s ugovorom o kupoprodaji u trenutku isporuke u roku od dvije godine od isporuke. U slučaju da popravak ili zamjena za prodavatelja predstavljaju nerazuman trošak, ili ako prodavatelj ne pruži popravak ili zamjenu u razumnom roku, ili bez značajne neugodnosti za potrošača, ili to odbije učiniti, potrošač može odabrati sniženje cijene ili povlačenje iz ugovora vraćanjem proizvoda u zamjenu za povrat punog plaćenog iznosa. Potrošač nema pravo na povlačenje iz ugovora i dobivanje povrata plaćenog iznosa ako je neusklađenost s ugovorom neznatna. Potrošači moraju obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca od otkrivanja nedostatka ili neusklađenosti.
Prema hrvatskom građanskom zakonu, za sve nedostatke koji postanu vidljivi u roku od 6 mjeseci od isporuke smatra se da su postojali u trenutku isporuke, osim ako je to suprotno prirodi proizvoda ili nedostatka. Nakon isteka tog 6-mjesečnog razdoblja, teret dokazivanja da je nedostatak (uključujući skrivene nedostatke) postojao pri isporuci općenito prelazi na potrošača.
Dodatne informacije o hrvatskom Zakonu o zaštiti potrošača potražite na web-stranici Europskog potrošačkog centra na adresi
ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_en.htm.
Stvar funkcionira, upravo sam odnio iPhone na servis kojem će uskoro biti 2 godine (10. mjesec). Samo su me tražili račun od A1 gdje je kupljen uređaj pošto oni snose troškove popravka.