MBP, otvori se...!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MBP, otvori se...!


05.05.2009 | 00:56
Bilo je nekih naznaka inicijative, pa je pokrenuta trulajabuka.com i onda su odjednom svi zasutili i nitko se vise nije htio zalit. Tipicno za rvate...
05.05.2009 | 01:45
Reći ću par komentara iz moje perspektive...

Svakako, stvari nisu savršene, ali mislim da ne stoji generalizacija da djelatnici u PowerComu nisu dovoljno "susretljiviji", "prijateljskiji" i "profesionalniji". Ljudi s kojima tamo surađujem vrlo profesionalno rade svoj posao i uvijek su ljubazni i trude se pomoći. Kada se netko žali na kakav postupak često je stvar u nesporazumu ili ograničenju koje je nametnuo sam Apple s vrha, a onda svi niže u tom lancu na to ne mogu utjecati - kako se ono kaže - "ne ubij glasnika".

Također, kod nas ima mnogo ovlaštenih prodavača, a nisu svi jednaki - od onih koji dobro poznaju Mac i to rade godinama s mnogo iskustva, pa do onih kojima je Apple potpuno usputna stvar u poslu, pa ne znaju niti osnove onoga što prodaju. I kada netko od takvih nešto zezne, obično se krivnja prelije generalno na "Apple u Hrvatskoj", a toga zapravo nema u tom smislu. Ovdje vidim rješenje u strogim kriterijima tko može biti Apple trgovac, a tko ne. Računala nisu Sonyijev TV ili Whirlpool mikrovalna, pa da ih može prodavati svatko. To je shvatio i sam Apple kada je odustao od ideje da Macove prodaju CompUSA trgovci koji o njima malo znaju. Zato su i pokrenuli Apple Store trgovine gdje korisnik dobije vrhunsku uslugu.

Što se tiče servisa, koliko ja pratim stvar (ispravite me ako sam u krivu), postoje tri servisa - MacServis na adresi PowerCom-a, iStyle servis, Filex ima servis, a tu je i na forumu hvaljeni privatnik koji to dobro radi, ali nema mogućnost rada s garancijama. Vrlo disperzirana odgovornost, a kako službeni Apple u Hrvatskoj ne postoji, teško je očekivati strogu kontrolu po najvišim Apple standardima. Često problemi i nisu u lokalnim jedinicama, nego jednostavno stvar u provinciji funkcionira otežano zbog logistike - mi smo u Hrvatskoj zbilja "zadnja rupa na svirali" kako se kaže. Vjerojatno su sva tržišta na redu prije nas.

Mislim da luksuz usluge kakvu nudi npr. Appleov 5th Avenue Store mi u Hrvatskoj nećemo imati dok god naše tržište ne naraste toliko da nas Apple službeno stavi direktno pod svoju kapu.

Što se tiče nekakvih ideja o traženju od centrale Applea boljeg tretmana nas u Hrvatskoj (npr. AppleCare, brže isporuke novih modela) - zaboravite na to! Apple nas ne doživljava ozbiljno - vjerojatno pogledaju na kartu gdje je ta Croatia, vide da se tu u cijeloj državi prodaje koliko u jednom njihovom većem dućanu i kliknu na ignore. Govorim iz debelog iskustva - naime, godinama imam "svetu misiju" da im objasnim da konačno označe "@" na našoj tipkovnici, ali jednostavno ne prolazi. I kada su konačno odgovorili da "znaju za problem i da je upućen na pravo mjesto" - nije se dogodilo baš ništa. S druge strane k'o fol bi željeli Mac u hrvatskim školama i na fakultetima, a nisu u stanju niti pravilno označiti hrvatsku tipkovnicu. Sve ovo sam ispričao zato da shvatite kako bi tek reagirali na kakvu daleko manje konkretnu žalopojku...
05.05.2009 | 11:05
Da se vratim na Flareinu primjedbu "baš me zanima tko bi iz svog džepa...". Lokalnu problematiku rješavaju lokalni distributeri, uglavnom o vlastitom trošku, zato što je to njima u interesu, zato što je taj promet njima 100% prometa, a ne 0,1%.

Kao što znaš, ne pričam napamet. Mi smo, kao uvoznik i distributer, sami, o svom trošku napravili sve ono što pozitivno utječe na prodaju i zadovoljstvo korisnika i instalatera, bez obzira da li nas zakon na to prisiljava ili ne. A to uključuje i servisno skladište, i lokalizaciju (prijevod korisničkog sučelja, odnosno označavanje tipaka), i kontrolu kvalitete...
05.05.2009 | 15:48
Sve navedeno stoji. Ficho, kaj se mene, ko krajnjeg korisnika tiče, Powercom jest Apple, svidjelo se to tebi ili nekom drugom ili ne. Uostalom, probaj kupiti nekaj preko neta pa ti izbaci poruku da ti neće prodati, Geographical restrictions apply... Dakle, ja s Appleom nemrem izravno poslovati, nego preko posrednika koji je Apple odabrao, bez da ikoga išta pita. Oni su u toj trvtki prepoznali partnera i dovoljno jamstava i stvari stoje kako stoje. Za realizaciju jamstvenih prava je se obraćam njima, ne Štefu Radnikoviću i tu je stvar zaključena.
Davore, uopće nitko ne spori da smo mi Appleu zadnja rupa na svirali, ja se samo vraćam opetovano na nedostatak osmijeha, suosjećanja i nekakve, barem profesionalne, brige za kupca tj. mušteriju. Ne očekujem čuda, već samo toplu riječ i da mi se ne govori odmah da je G4 za otpis, da njegova dijagnostika košta XY kuna i da ne jamči popravak itd.. Uostalom, Riba još uvijek radi na Cubeu. Kaj bi onda njemu rekli da dođe s nekim upitom, jer je komp vlasništvo firme i na njemu netko radi najnormalnije? bacili bi ga kroz vrata van?
Samo to velim. Malo uljuđenosti i uljudnosti u ponašanju i da se netko javi na taj _ebeni telefon kad zovem a ne da su stalno vani, po gablecima, pauzama i neznam čemu i NIKAD nema osobe koju tražim, ali se uvijek uspije javit netko tko nema pojma gdje radi, kaj radi i o čemu se radi?!
05.05.2009 | 17:28
Djuro, ali G4 više nije službeno podržan i Apple za njega više ne garantira servis, kako onda da ti PowerCom to garantira? Pa nemaju oni čarobni Star Trek replikator kojim će izmisliti pokvareni dio!

I razumijem da dijagnostika košta jer netko na to mora potrošiti svoje radno vrijeme. A kako da išta garantiraju ako sam Apple više ne nudi dijelove za taj stari komp? Dakle samo je dobra namjera da se pokuša popravak ako se radi o nekom lakšem kvaru, a ako je nešto teže, za što više nema dijelova, što da ti kažu? Da idu strogo po pravilu čim bi ti izustio "G4" mogli bi reći: "Žao nam je, više nisu podržani, ne želimo ga niti zaprimiti."

Uskoro će i novije generacije ući u seriju koja više nije servisno podržana - čak i G5!

Vidi ovo:

fairerplatform.com/2009/04/apple-ends-su...-slew-of-g4-g5-macs/

Dakle nije kriv PowerCom nego Apple.

Uostalom svuda je tako - u Renaultu su me dosta hladno odbili kada sam došao po rezervni dio za stari očev R4. Onda sam sreću potražio u nezavisnoj radnji auto-dijelova. Tamo su mi pak rekli: "Buaahaha, odite na smetlište, pa tamo potražite!" - doslovno tako. Od tada više ne kupujem kod njih ništa niti za druge aute. Na kraju sam našao potreban dio kao replliku na trećem mjestu, neslužbeno i povoljno. Tako to ide, to su kompromisi uvjetovani napretkom tehnologije.
05.05.2009 | 21:24
Mislim da nije konstruktivno secirati pojedine primjere, ali ako smo već krenuli tim putem, Davore, kako komentiraš to što je Renato napisao - da su mu za 10 mjeseci star laptop rekli da se ne isplati popravljati i da si kupi novi?

Ipak, da zadržim objektivnost, ja sam Mac servis nazvao 2x i 2x na drugo zvono dobio osobu koju sam i tražio. Sve dogovorio, donio, pričekao, otišao, sve je bilo lijepo, ljubazno, profesionalno. Čovjeka zaista ne mogu nego pohvaliti. Ne znam točno koliko ih ima i da li je stvar osobe na koju naletiš, ali po pričama sam zaključio da je to taj jedan jedini, mislim da se zove Krešo?
05.05.2009 | 21:32
Davore, priča o G4 je stara dvije i pol godine.... Onda su strojevi još bili podržavani....
No, ponavljam, tam rade isti ljudi ko i u drugim firmama pa je onda iluzorno očekivati čuda. Uostalom, pogledaj nam Vladu ili Sabor... Mislim, ja im ne bi dal ni da mi čuvaju tri nacrtane ovce, jer bi im ili pobjegle ili bi ih pokušali pojesti:blink:
Dakle, nemoj stvari uzimati osobno, sve je OK, sreća je da su kompovi dobri kakvi jesu, pa onda nema s njima problema, a kupnja ionako kratko traje. Jedino, sad se prisjetih kak je moj dobar kompa kupil novi macbook pro i to onaj (naj)jači model. Uredno je uplatil 18-19 kila novaca koliko je bilo traženo i onda tek kreće dobava kompa kak to već ide. I nakon 4 dana on dođe k meni i pita me da zakaj to tak dugo traje?! Nazove ih i ond amu hladno vele da je komp tam i da ga čeka i da zakaj nije nazval prije i raspital se?!??! Da ne bude zabune, to mu je treći komp koji je kupil kod njih i imaju sve podatke... Svaka čast svemu, ali to je za mene ipak sramota i stav BMK kojem nije mjesto ni u HG šrotu...
05.05.2009 | 23:29
Ne razumijem ovo s kompom starim 10 mjeseci. To nije logično rekli bi na Vulkanu!
Ako je pokvaren, pod garancijom je i uopće niti ne postoji priča o "isplativosti". Doneseš i popravi se bez pitanja i rasprave.

Ako čovjek iz bilo kojeg razloga nije imao garanciju - npr. fizičko oštećenje ili je kupio stolni stroj u Botswani i nema worldwide garanciju, onda je savim moguće da je dobio najbolji mogući savjet - jer rezervni dijelovi kod Applea imaju zaista visoke cijene i često kakav veći popravak stoji koliko i 80% potpuno novog stroja. Tada se zaista isplati kupiti novi.

Da znam konkretno o čemu se radi, mogao bih i ja biti konkretniji.
05.05.2009 | 23:40
Pa to je, koliko sam ja shvatio, priča iz onog drugog topica, o ekranu s mrtvim pikselima kojeg su mu zamijenili za drugi očajne kvalitete i nakon čega je počela zapinjati kukica za zatvaranje (o čemu piše na početku ovog topica).
06.05.2009 | 00:01
Nije mudro to komentirati ovako temeljem tračeva i bez da se vidi o čemu se točno radi, ali u jedno sam prilično siguran: Apple sigurno nema rezervne dijelove A i B klase. Svi dijelovi su isti i 100% moraju imati iste karakteristike jer inače bi ih u USA razapeli (sjetimo se samo građanske parnice zbog ogrebotina na iPodu jer je jedna serija imala drugi tip plastike).

Ako rezervni dio i nije od istog proizvođača (što može biti česta stvar - npr. hard disk, optički drive, ekran) svi oni debelo zadovoljavaju označene tehničke specifikacije. E sada, ja nikada nisam vidio dva stroja iste serije da su imala ikakvu primjetnu razliku u ekranu, pa me ovo jako čudi, a vjerujte mi - ja sam se nagledao Macova.

Zato takva rasprava postaje prilično "eterična" jer se bazira na prošlom subjektivnom dojmu. Što to znači "bio je bolji" - da li novi ekran nema propisane karakteristike iz tehničke specifikacije? Ako nema, treba se žaliti. Ako ima, to je to što Apple prodaje - tu se ništa ne može. Možda se radi o banalnosti - neki su npr. jako svjetli već na minimumu, neki tek oko sredine itd... pa na istim postavkama izgledaju različito, ali kvaliteta slike mora biti jednaka kada se ispravno podesi, a malo bi bilo čudno da uopće postoji loš tip ekrana za računalo klase MacBooka Pro.

"Prije sam imao Pioneer DVD, pokvario se i sada sam dobio LG. Ovaj LG više klikće i glasniji je..." - kako ugoditi takvom klijentu? Da li servis može vratiti Appleu ispravan LG jer je klijent rekao da je prošli drive bio tiši? Ne može, takve stvari se ne priznaju.

Ako postoji vidljiva razlika onda se treba tražiti zamjena, ali to je barem lako ustanoviti kada se usporede stroj do stroja. Ako je ekran "očajan", to mora biti odmah vidljivo.

Moje 2 lipe na ovu temu!
06.05.2009 | 03:41
Gle...potpuno se slažem sa gotovo svime što si rekao...
Ja osobno, vlasnik sam i iPod-a i iPhonea i Macbook pro-a. Ljubav prema apple-u nije toliko stara, a ne toliko ni mlada. Rekao bih nekih 5 godina.

Ono što želim reći je da sam jako puno vremena proveo želeći i proučavajući apple.
Znam da ono što sam kupio nije prosječan stroj nego malo ozbiljnije komad tehnike koji je u samom vrhu po kvaliteti izrade...

Ali, tu se javlja ono ali..superdrive je crkao...ekran je javio te mrtve pixele, baterija nakon 10 mjeseci i 140 ciklusa ima health 52%...ekran koji sam dobio je stvarno lošiji...

Nisam profesionalac, ne bavim se profesionalno ni obradom videa ni slika...ali jasno je i meni i svima oko mene što je lošije. To je čak vidjela i cura koju to uopće ne zanima...moja baka, svi...

Stroj sam usporedio s drugim istim takvim kupljenim u isto vrijeme, korištenim u iste svrhe...i vjerujte mi, razlika je očigledna.

Ljutnja je prošla, svjestan sam da jednostavno nemam sreće...svjestan sam da zbog uređaja koji je koštao oko 16000kn moram pokretati više tema na forumu (sljedeća je o bateriji) i daviti ljude da saznam jesam li jedini kojemu se ovo događa.

I što sada da radim? Da sa svojim slučajem iziđem javno zbog jednog ekrana, da se javno pitam što mi je s baterijom, superdriveom...

Mislim da jednostavno nema smisla...nastavit ću dalje i nadat se da ću za godinu dana uspjeti skupiti za neki novi uređaj apple i onda se nadati da mi se ovakve stvari više neće događati....

Kažem, drago mi je najviše što sam se učlanio na JABUČNJAK i zahvaljujem svima što su me savjetovali i ako ništa, pokazali da im je žao što se sve to dogodilo!

Ovih dana se spremam ići opet u Powercom i mislim da je to zadnji put jer nemam volje više ići tamo i popravljati sve i svašta...

Još jednom, hvala na odgovorima i drago mi je da se tema ovako razvila i da netko razumje...

S poštovanjem, Renato
07.05.2009 | 00:42
Renato, evo kada se ovo već ovako "zakuhalo", malo sam se informirao mojim kanalima baš o konkretnom slučaju - jer jednostavno nisam vjerovao da je moguće da dođe to takvog propusta. Dugo radim s ljudima u PowerComu, kako u trgovini, tako i u servisu, i ja mogu reći samo da su zbilja korektni, profesionalni i ljubazni. Saznao sam iduće:

- zaista se dugo čekalo na zamjenski Superdrive, i to je svakako loše, ali nije do servisa - to ide "na dušu" velikom Appleu, a mi ovdje u Hrvatskoj često volimo kriviti prvo nas same, a zapad nikada, kao da su oni savršeni, a daleko su od toga...

- LCD je mijenjan u iStyleu, a ne kod PowerComa, oni isto imaju licencu za servis, i ako je nešto pošlo po krivu onda samo treba razlučiti da to nisu isti ljudi. A kada se to zna, onda nije lijepo "drvljem i kamenjem" po PowerCom djelatnicima - kako se često može čitati po netu. Ako je netko u iStyleu bio neljubazan, onda to treba reći njima "na znanje". Ekipa s Mac-kave mi je rekla da povremeno tamo rade i studenti i da su prilično nezainteresirani, pa ako je to istina, ne bih se čudio da je netko mogao biti neljubazan,

- ekran koji si dobio kao zamjenski isporučuje se kao komplet, znači montira se cijeli modul, a slučaj je htio da taj novi ekran ima problem s osvjetljenjem, dakle radi se o pokvarenom rezervnom dijelu, jest, to je fakat pegula, ali i to je moguće. Čuo sam da je taj stroj kasnije došao do PowerComa i da je tamo rečeno da će zamijeniti taj novi ekran, ali bez obećanja što će Apple poslati - jer očigledno i njima se potkrade greška.

Mene sada na kraju zanima da li si bio u PowerComu i pokušao srediti taj problematičan ekran? Vjerojatno će i kopča doći nova jer sve dolazi kao jedan dio. U svakom slučaju sretno!
08.05.2009 | 16:24
Onda, koji je sad razvoj situacije? Da rezimiramo: čovjek je u pravu kaj se buni, ali to ide na dušu Velike Jabuke pri čemu ne mislim na Novi York na istočnoj obali Sjedinjenih američanskih država.
U svakom slučaju, drago mi je vidjeti da se Davor osobno interesirao za slučaj saznao nam pravu pozadinu svega koja je samo potvrdila da smo svi skupa u pravu. Postoje ljudi koji se trude i rade, postoje (ne)sretni kupci i postoje ljudi iz kategorije BMK ( Boli Me.... znate već kaj) koji zagorčavaju život svima nama.
U nadi da će MBP zasjati u punom sjaju, želim svima ugodan vikend i neku dobru roštiljčinu s plodovima mora ili plodovima svinjca; već prema željamaB)
10.05.2009 | 22:00
Meni se cini da se kod nas uvijek i svugdje ponavlja ista prica ili
netko mora urgirati negdje da bi korisnik bio zadovoljan ili sam
korisnik mora biti neugodan, prijetiti, slati mailove okolo i 100
puta pitati i traziti i zahtijevati i moliti da bi bio u pravu i
da bi ostvario ono sto mu pripada- da bude zadovoljan onim sto je kupio
i da bi to radilo onako kako i treba.
Najgore je sto uvijek postoje neke vise sile, mislim ja sam serviser i znam da i toga ima
i da je nase trziste stvarno malo i da vecini firmi nismo jako vazni ali
je ipak cinjenica da cesto nesto ne dolazi ili se ne rjesava zbog ljudske greske,

Mozda grijesim ali jabuka nije brand koji bi trebao zaposljavati ni neuke a ni ljude koje b*** k****
jer je cijena i image branda takav da bi barem ljudi koji komuniciraju sa strankama morali biti
zaljubljenici kao i korisnici.

Ja mac-a ne koristim iz potrebe vec iz zelje i kao obozavatelj tehnike u kompletu uzivam u
uredjajima koji su lijepo i kvalitetno slozeni izvana i iznutra i gdje se vidi da je proizvodjac
mislio na brdo sitnica.
Kad skinem poklopac vidim unutrasnjost jednako dobro projektiranu kao i vanjstinu, "ne prosipaju se
crijeva". Osim sto mi je bitno da uredjaj radi brzo i dobro bitno mi je i da izgleda tako, kao ukras!

E, a takav onda mora biti i prodavac i serviser jer nista manje ne ocekujem ni od usluge.
11.05.2009 | 10:08
Amen prijašnjem postu. Potpisujem
28.06.2010 | 01:42
smayoo je napisao:
dpasaric je napisao:
Oni ovise o Appleu kada će im poslati dijelove.


Davore, s ovim se ne slažem. Nijedan ozbiljan servis ne ovisi o principalu kad se radi o stvarima koje se često dešavaju.

Uvoznik su. To znači da zarađuju 4x više od resellera. Zato su dužni imati servis. I servisno skladište.

Osobno smatram neozbiljnim i neprofesionalnim držati ovlašteni servis ičega na nekom tržištu i pri tom imati 0 rezrvnih dijelova na vlastitom skladištu.


Ja znam da je ova rasprava stara preko godinu dana, ali ova me tematika zanima i svrbi, pa ne odolijevam da uskočim...

Nažalost, lagera dijelova nema, niti će ga ikad biti. (Bit će vjerovatno isporuke dijelova na dnevnoj bazi kada HR uđe u EU.)

Čak ni kada se radi o trivijalnoj stvari kao hard disk (u garanciji). Neispravan disk se mora vratit, i u uređaj se mora stavit disk koji Apple pošalje. Mislim, ne mora, neće svijet stat, mogu ja imat po jedan hard svakog kapaciteta u "bufferu" pa stavljat ljudima te hardove a sebe namirit kad mi Apple pošalje njihove, ali ako nećemo postupat po mentalitetu kojeg se toliko gnušamo, onda... Nećemo.

Nadalje, lagera dijelova NEMA ni za masovne brendove, HP, Acer, Asus...

Ono što je HP imao zgodno, bar u vrijeme dok sam ja radio mSanu, je da nije mario šta mu pošalješ kao neispravan dio... Serviser je mogao poslat optiku iz nekog šestog laptopa, ne HPovog, i koji nije uopće u garanciji, i dobio bi novi... Toga kod Applea NEMA. Apsoultno je to nezamislivo. Sad čujem da je HP postrožio te kontrole.

Asus je imao isporuku dijelova DHLom, 2 puta tjedno... To je bilo super. Ali ni to ti nije garancija da cariniku koji je taj dan u smjeni žena ne da pi*ke, pa onda on zato odluči zadržat tvoju robu jer nema izraženu cijenu, ili ima izraženu prenisku cijenu, pa te uvjerava da to toliko ne košta, pa se raspravljaš sa njim.... Pa robu čekaš po mejsec dana. Sad su zbog krize ukinuli česte isporuke. Jednom tjedno i vozdra. Ako nisi u Zagrebu, jebi se, to je onda minimalno 10 dana čekanja.

Tako je i kod PowerCom/Applea. Jednom tjedno. Pritom pola zadnjeg dana za taj tjedan moraš odvojit samo za slanje narudžbi i popunjavanje formulara, i ne pita te ni kolega u firmi, ni šef ni mušterija šta još moraš radit taj dan što nije servis, a ako profulaš ovaj tjedan, to je još 10 dana minimalno čekanja.

A što kad dio dođe dead on arrival? Apple je, fala bogu ko i svi, refurbish tvornice prebacio u Kinu otkad, nemojte mislit da se to ne osjeti... Ajmo još 10 dana.... Strpljenje je vrlina.

PowerComov servis je u zgradi, njemu je rok isporuke najbrži, ako nisi u Zagrebu, ili ako si u susjednoj državi koju Powerom opslužuje... Čekaš i snalaziš se kako znaš i na krajnoj si crti bojišnice sa mušterijama. Ako lažeš - ne valja, ako kažeš potpunu isitinu i slegneš ramenima - opet ne valja. Komunikacija sa teškim ili ne teškim mušterijama je, pak, posebna priča kojom možeš knjige ispisat. Zaključak je samo jedan - moraš bit ljubazan i suosjećajan, ako ne upali, bar znaš da nije do tebe.

Imajte na umu jedno. SVAKOM brendu, malom i velikom, svakom vlasniku domaće zastupničke firme prioritet je PRODATI. Nije prioritet servis ni support. Pogotovno nije prioritet servis i support na nebitnom tržištu.

I da, serviser zaista nije odgovoran ako zamjenski ekran koji dođe bude lošiji od originalnog. Nije ga on ni proizveo, ni reparirao, ni poslao iz tvornice. Serviser ga može samo vratit nazad, claimat novi, i čekat skupa sa mušterijom još 10 dana.

Oni koji 10-15 dana ne mogu čekat na povratak računala sa servisa, a mijenjaju neesencijalni dio istog mogu tražit od servisera da preuzmu mašinu dok mu ne stigne novi dio. Ako serviser odbije jer je takva procedura servisa - jebiga. Bite the bullet. Pišite pisma Appleu o neadekvatnoj usluzi u JI Europi - bit će nam svima bolje.

I još, gelde zamjena ekrana na, čini mi se, MBP. Rijetko je moguće nakon zamjene ekrana dobiti tvorničku preciznost nalijeganja na body. You tube je prepun takvih slučajeva i u americi gdje se raja žalila da je monitor na lijevoj strani kad nalegne na body više za milimetar od druge strane. Common problem....

Sa kukicama zna biti problema, ali to se riješi izvlačenjem istih sa magnetom, cimanjem amo tamo i budu kao ranije.

I, da, SuperDriveovi su im najveće smeće. MASOVNO rikavaju. I servis tu ne može NIŠTA ako uređaj nije u garanciji. Odete u Austriju, kupite si Apple Care na PowerCom uređaj i onad ćemo Vam mijenjat optike kolk'o hoćete, nije bed.

MBP, non-unibody, baterije su im grozne bile. Jedna eksplodira, i ja je uslikam, vidno ekstremno deformiranu, pošaljem je u Apple (NE u PowerCom), chatam sa technical agentom, i... A-a. Jok. Ne odobrava se besplatna zamjena, uređaj je dva mjeseca van garancije. I takvih je bilo puno slučajeva.

I šta sad? Opravdano nadrkanoj mušteriji ko zadnji debil pokazuješ log chata....

Shvaćam ja jamranje i kukanje, ali servis, a još više serviser, je zadnja karika u lancu, odmah prije mušterije.

Da, da, kužim ja i to, 16000 kuna za nov stroj.... Zapitajte se onda želite li kupit brand kojem se živo fućka za tržište na kojem se nalazite. Ako bez obzira na to želite taj brend, onda sa tom željom idu i neki kompromisi....
28.06.2010 | 02:03
Hja, čuj, stari moj, istresao si ovdje punu vreću žuči. Vrijeme ti je mijenjati posao. Ne firmu, nego posao. Ništa na svijetu ne vrijedi te nesreće i frustracije koja tebe spopada.

Ali, najvažnije od svega, u svemu tome, kud si baš mene citirao? Ja sam desetak puta ovdje izjavio kako sam sa SERVISOM imao dobro iskustvo, a kritiku stavljam na POLITIKU UVOZNIKA.

Priče o M-sanu, HP-u, Aceru... To me uopće ne zanima. Em što imam iskustvo iz prve ruke i ZNAM da se npr. HPovi pod jamstvom popravljauju u roku od 1 do 3 dana, za najčešće kvarove (o čemu smo ovdje pričali). Em što radim u firmi koja je uvoznik i znam kakav je naš odnos prema tome i servisna politika.

Zadnji odlomak - slažem se. Nije to takav slučaj samo s Appleom...
28.06.2010 | 02:15
))

Nije, sam tak zvuči, sad mi je zapravo puno lakše Smori ponekad kounikacija sa krajnjim kupcima, al, bude tu često i jako finih iskustava. Nekom pomogneš i ne bude ti teško (jer nije - pa ne kopaš kanale...) pa učiniš i više neg što treba i rastanete se u izuzetno ugodnom rapsoloženju i to ti popravi dan, tjedan. Ali znaš kako je, ljudi čitaju (i pišu) crnu kroniku, a ne rozu...

Podaci koje sam iznio za te druge firme su tu samo tako, šire informacije radi, ne da pravdam Apple. A i sigurno nisu više točni, mijenjalo se tu stvari...

Tebe zašto sam citiro, neam pojma Skužaj
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 14 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Ender, Riba, VanjusOS, Yonkis, Anonimci (670)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.37 Seconds

Provided by iJoomla SEO