25.07.2010 | 23:50
vo, da se i ja javim, pomenuti serivs iz Sarajeva
naime, radi se o slijedećem. po serijskom broju, laptopi su navodno prodani nekad 2008 (Air) a MBP za koji je garancija odbijena u junu 2007. Više od tri godine! Naravno nisu tad prodani, nego su tad izašli sa nekog skladišta (glavnog skladišta za tu regiju?) i otišli krajnjem prodavaču (nije isključeno da su u međuvremenu negdje još bili u nekom skladištu, jer između Applea i krajnjeg prodavača može se promijeniti još koji ditributer)
Takvi slučajevi nisu rijetki, do sad sam imao slučajeve da je razlika između datuma u Appleovoj bazi i datuma na računu - ali par mjeseci, u tom slučaju pošaljem skenirani račun i sve je OK.
tako je bilo i u slučaju Aira, odobrena je garancija, al MBP je odbijen jer je "prošlo više od tri godine". laptopi su stajali predugo na lageru krajnjeg prodavača...
Opcije su slijedeće: ja pošaljem zagrebu/budimpešti još koji moljakavi mejl, ili vlasniku laptopa proslijedim kontakte pa kukamo udruženim snagama. ne može štetit ni poslati koji email trgovini u dubaiju gdje su uređaji kupljeni. opcija je i poslati laptop u dubai, ali je to pretpostavljam zahebanijca prevelika....
i da, sve ovo što piše u postu iznad mene je ispravno, treba probati i to napraviti!
bitno je naglasiti da moj servis od Applea dobija finansijsku naknadu za "ruke" za svaki laptop koji se popravi u garanciji! dakle, meni lično nimalo nije u interesu odbijati mušterije.....
što se tiče ponovnih kvarova na ploči.... događa se. DOA, dead on arrival. to NISU nove ploče već refurbished ploče... popravljane u posebnim fabrikama za to, negdje u kini...
radio sam ja i Acer/Asus/HP servisu... tamo svaka četvrta ploča dođe ispravna iz prve... quality control nikakav!
ali, Acer/Asus/HP lokalnim servisima plaća troškove i transporta i carine, dok nama Apple to (još) ne plaća, nego dijelove švercamo između hrvatske i bih. (moramo i vratiti neispravne dijelove Appleu, na isti način - švercom)
i onda se na rzervni dio čeka od 10-15 do 30 dana!!
tako da ja nemam ništa protiv eskalacije problema i tužakanja Appleu... meni će to olakšati uslove rada i smanjiti crvenjenje pred mušterijama....