06.10.2004 | 01:33
Javi im se ponovno -- neka te sluze kao pristojnu musteriju koja je upravo spiskala malo bogatstvo i njima stavila lovu u djep.
To o cemu pricas zvuci kao nekakav ... stajaznam .. hardwerski problem. Pregrijavanje navjerojatnije. Mozda je hladnjak na procu problematican?
Koliko memorije imas? Ako imas samo 512 MB sto dodje s laptopom, i uprezes racunalo do krajnjih granica, odmah ti velim -- nije dostatno! Ugradi jos memorije.
Vrati racunalo smjesta u Filex, budi prostojan i trazi od njih isto -- instalacija softvera o kojoj pricas je napravljena za malu djecu, nju mora izvrsiti korisnik i sve sto cinis jest klikati do kraja. Distributer NIJE duzan ugraditi je, jer dolazi s uputama i jamstvenim listom koje se nalaze u zatvorenoj kutiji, ispod naljepnice koja kaze da ces nakon otvaranja iste prihvatiti sve sto u licencnom ugovoru pise.
Jos jedna sitnica -- jel ti racunalo doslo lijepo zamotano u kutiji ili si ga uzeo s police? Primjetio sam jednu JAKO RUZNU navadu kod prodavaca Appleove opreme, a to je da lazu (i varaju) kad je rijec o nadogradnji memorije. Tvoj PowerBook dolazi s 512 MB u jednom komadu i kad ga otvoris odozdo, trebao bi vidjeti drugi prazni slot.
Kad sam u ducanu pitao koliko bi me kostala nadogradnja na 1 GB, tip mi je odgovorio da bi trebalo najprije izvaditi ta dva 256 MB modula (?!) i zamijeniti ih sa dva od 512 MB, pa je onda puknuo neku cijenu od koje sam ga samo pogledao i rekao: "Zasto to cinis svojim nesretnim kupcima?"
Mozda se zabunio glede modula i koje racunalo dolazi s cime ugradjenim (iako sumnjam, jer se hvalio kako je prodao desetke Powerbookova samo proteklog tjedna), ali se nije mogao zabuniti glede cijene: jer ako ti racunalo dolazi s pola giga koj si platio, tebi treba samo dodatnih pola giga i samo njih placas, a ne cijeli novi gigabajt po distributerskim, ajmemeni!, cijenama.
Drugim rijecima, problemi o kojima pricas svud su prisutni, samo je kolorit drukciji, kako bi rekao Mak.
Pazi s njima -- u mom iskustvu, vecina prodavaca su jako prepredeni. Samo ti zele uvaliti stroj i ti se poslije s njim kuvaj kako znas. Jer zamjena bilo cega njima je nocna mora -- oni najcesce ne zele previse raditi, a zeljeli bi ubirati marzu.
JEDINI odlicni prodavaci su Apple VAR-ovi (Value Added Reseller) koji ce dati sve od sebe da ti pruze vrhunsko zadovoljstvo za pare, i vise od toga. Imao sam srecu raditi s jednim takvim i moja iskustva su jako pozitivna. No takvih u Hr nema, cini mi se.
U svakom slucaju, hitro natrag u Filex. Budi strpljiv, pristojan, ponesi stolicu sa sobom, kuhalo za caj i 3 kile keksa, i ne mici se dok ne rijese problem. Pokazi sto nije u redu i cekaj -- neka ti dadu drugo racunalo ili neka poprave to sto imas.
Racunalo je pod jamstvom, Apple te sada stiti! Ako budu stvarali probleme, reci da ces kontaktirati Appleov stozer u Francuskoj i njima pojasniti problem. Slicno sam i ja svojedobno napravio kad su me u Hr zezali glede novog problematicnog Samsungovog monitora -- nisu htjeli nista napraviti, otezali su do nemila, no kad sam poslao email u europski Samsungov stozer, i rekao tko mi pravi probleme, dobio sam novi monitor u roku dok kazes "pixel".
Use the Force, Luc!