15.08.2012 | 16:57
To je zapravo paradoks (ne)povjerenja. Online trgovci su svjesni da je upravo ovo glavni razlog zašto se još uvijek mnogi kupci ne odlučuju za njih (jer se boje da će biti prevareni ili izigrani na ovaj ili onaj način) i zato čine sve da zadrže najveću moguću reputaciju i kredibilitet. Nespravna oprema se u pravilu mijenja "no questions asked", a mnogi čak niti ne inzistiraju na slanju natrag neispravne opreme ako im se predoči dovoljno dobar dokaz (fotografija mehaničkog oštećenja, diagnostički log, itd.). Nikad ne zavlače sa servisiranjem jer imaju takve dogovore sa svojim dobavljačima, ili pak ekstra dobre cijene pa gubitke pod jamstvom snose sami.
S druge strane, kad nešto kupiš u trgovini kod nas, ovisiš o 100 stvari - politici trgovca, politici uvoznika, dobroj volji konkretne osobe kojoj podnosiš reklamaciju, mjestu gdje se stvarno fizički nalazi servis... Konkretno, svojedobno sam imao natezanja upravo s Olympus fotoaparatom. Digitalac, kupljen još 2000. godine. Sve kobajagi legalno, uvoznik, papiri, garancija, a kad je LCD počeo zaje... onda skužiš da "ovlašteni servis" u Zagrebu zapravo uopće nije servis, nego sabirni centar odakle sve pokvarene aparate šalju u Portugal (!!?) pa ti mrtvi-hladni kažu da su upravo poslali jednu pošiljku i da iduću neće slati najmanje 2 mjeseca pa da, ako ne želim čekati 4-6 mjeseci na popravak (pod jamstvom!), bolje da sam šaljem aparat u Portugal (i jebe se njima kako ću to objasniti carini).