20.11.2017 | 13:37
Pozdrav Ekipa,
trebam savjet oko problema sa mrežom u uredu/studiju.
Pokušati ću opisati problem što bolje mogu pa možda netko od vas tko o ovim stvarima zna više, uoči gdje je toblem.
@smayoo ... anybody ...
ROUTER:
www.iskon.hr/download/2822/40417
PROVIDER: iskon
INTERNET PAKET: Iskon.NET 20-50
download 14-20 Mbps, maks. 50 Mb/s,
upload 0,7-1 Mbps, maks. 10 Mb/s
Tu konekciju koristi
8 prostorija, odjeljenih knaufom, sa 11 osoba/računala.
Eventualno se spoji i poneki mobitel.
Kako se meni čini, nemamo problema sa signalom. Uvijek su svima spajanja na router bezbolna, crtica je kod mene (a najudaljeniji sam) uvijek 4, dakle full signal barem prema tom indikatoru.
Rijetko, zapravo gotovo nikad nismo svih 11 uopće istovremeno na poslu, a kamoli da smo svi online.
Recimo da je neki prosjek aktivnih računala online, a da nastaju problemi oko 6.
Nekad i manje, ovisno što se radi online, ili ovisno o nečem trećem, četvrtom ...
Internet je često spor.
Nestaje veza, koja se često može riješiti restartom routera (restart routera radimo bar jednom dnevno)
Nekada restart routera i ne riješ stvar pa onda moramo zvati providera ...
Kada netko radi upload, recimo na dropbox, čak sa ograničenjem na 10kb/s, puca veza, ostali nemaju pristup netu ili je užasno, neupotrabljivo spor.
Kada nas je više online, i ne radimo ništa osobito, gledanje stranica ... slanje mailova ... osjetno je sporiji internet.
Iskon kaže da je ovaj paket maksimalna brzina koju možemo dobiti na svojoj lokaciji/zgradi, predpostavljam iz infrastrukturnih razloga, žica ...
Kada nastaju problemi, argumenti se mjenjaju, bilo je da moramo uzeti veći paket (ranije smo imali manji), pa bude da je preopterećeno uploadaom i kada pouzdano znamo da nije...
Što bi se moglo napraviti da se popravi ova situacija?
Da li je router ne-adekvatan?
Da li je provider ne-optimalan?
Da li bi trebalo nešto podesiti bolje?
Situacija nije adekvatna za rad, a ne bi mjenjali providera pa da se opet ništa ne riješi.
Hvala vam...