Promjena regije
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Promjena regije


29.10.2021 | 15:22
Trebam na iPhone instalirati app koji ne postoji na US store. I to mi se cudo evo desilo

Peugeot nema tu aplikaciju za Ameriku, a ja ne mogu zamijeniti regiju jer imam 100-150$ balanca na Apple accountu i ne dopusta mi.

Koje opcije imam da to rijesim? I imam li ikakve? :/
29.10.2021 | 15:47
Kreiraj novi apple id u ovoj regiji (s Maca, preko weba, kako god) i upiši ga privremeno u App store na iphoneu. Instaliraj tu superspecijalnu Peugeot aplikaciju i onda vrati u App store opet svoj uobičajeni Apple ID

Jedini problem koji ti ostaje što ti neće tu Peugeot aplikaciju automatski provjeravati za update, nego ćeš morati povremeno unijeti opet onaj alternativni ID i napraviti update
29.10.2021 | 16:35
za takve slučajeve ja imam instaliran VPN i prebacim se.
29.10.2021 | 17:14
Nisi shvatio problem, Tino.
29.10.2021 | 23:35
Evo da malo ispravim Smayoo-u, i update te aplikacije ce ti raditi, ne moras se odlogirati sa US accountom pa ulogitati tim HR (ili koju vec regiju odaberes).
Ja zbog istog razloga (previse kupljenih aplikacija) imam jos uvik HR account kao glavni, ali zbog nekih aplikacija imam i irski i americki, i sve aplikacije se updateaju uredno iako sam uvijek ulogiran sa HRV accountom. Jedino sto me povermeno pita za sifru tog accounta na kojem je taj app kad pocne skidati update (ne odlogira me sa hrvatskog accounta nego samo pita sifru za ovaj drugi), a caki ni to ne pita svaki put, nego samo ponekad. Jos nisam uspio skuziti logiku zasto nekad pita a nekad ne.
30.10.2021 | 06:43
Prodaj francusko govno. Vise problema budes rijesio.
31.10.2021 | 23:23
Smayoo:

Upalilo, hvala

Fina je i prakticna aplikacija.
31.10.2021 | 23:24
jura22 kaže:
Prodaj francusko govno. Vise problema budes rijesio.


Ja sa Peugeot imam najbolja moguca iskustva.
01.11.2021 | 08:49
Kod koga ono nabavljaš drogu?
01.11.2021 | 20:59
Francusko auto je u rangu sado-mazo.
02.11.2021 | 07:37
A sado-mazo jest francuska tradicija.
03.11.2021 | 11:35
jura22 kaže:
Francusko auto je u rangu sado-mazo.


Da si prilozio neki argument, pa da te i pokusam shvatiti ozbiljno

Sta se to kkonkretno kvari na francuskim autima s na drugim ne?
03.11.2021 | 12:39
Peugeot 307 - frend
-pukla plastika kokpita na suvozačkom dijelu gdje je zavrtan rub zračnog jastuka - obrazloženje da se lakše otvori zračni jastuk
-nakon 5.000km i nakon drugog dolijevanja vode u hladnjak u servisu detektirano da je propišao dihtung na glavi motora - serviser kaže da je sreća jer je voda išla u auspuh
-graničnici na zadnjim amortizerima napukli jer je auto sjedao "do kraja" kada bi se brže prošlo kroz neku udubinu na cesti - serviser nije ništa rekao
-feder od poluge za žmigavce felerast, kada se da recimo desni žmigavac i volan se iz desnog položaja pusti, zbog federa se upali lijevi žmigavac (u obje strane se palio) - servis 1. puta priznao grešku, a drugi puta traže novac i guraju zamjenski feder od nekog obrtnika jer originalni je za drek

šećer na kraju, a nema veze sa samim autom, par dana nakon servisa provala u auto i krađa putnog računala (a radio je bio bonus). Tko krade putno računalo, ima ih tko zna koliko verzija, da je točno baš taj pasao.

Peugeot 207 - kolega
-nakon 20.000km diskovi su bili za baciti jer su "mekani" i nudili mu druge, ali se odlučio za zamjenske i to su trajali.
Da li je itko promijenio više diskova nego pakni na istom autu?

Ja sam vozio koreanca i sada japanca, europski auto nisam niti pomišljao kupiti zbog cijene, a BMW ne bi uzeo niti mrtav zbog zastupnika.
Francuski auti, mora im se priznati, dobro izgledaju u izlogu.

Peugeot 407 - frend
-radio ne radi i nisu u stanju mjesecima naći kvar, a novi ne daju. Auto je bio službeni.
03.11.2021 | 14:10
Cijenim tvoja iskustva ali ti pricas o autima starim 15 godina. Ja te probleme dozivio nisam.

Ja sam imao P308 iz 2010. Skoro 10 godina me slusao. Pokvario se hladnjak od klime (curio freon) i ukinuo sam DPF (FAP). Ostalo nista.

Sada sam kupio Peugeot 3008 (2018 godiste) pa cemo vidjeti sta ce se desavati. Kupio sam ga jer je lijep auto (to mi je uvijek prvi razlog) i jer sam zadovoljan iskustvom od ranije.

Imam i Opel Insigniu (2014 god), nisam je jos uvijek prodao. Blaga jeza me hvata koliko sam para u taj auto ulozio.
03.11.2021 | 16:33
@drlovrić, kao u svemu, to je stvar sreće. Hoće li baš tebi dopasti kvarljivi auto od onih koji se "manje" kvare, ili dobar od onih koji se "više" kvare.
03.11.2021 | 18:44
To i ja kazem Zeljko. Zenu, lubenicu (za dalmatince dinju) i polovan auto ne mozes birati, to mozes jedino potrefiti

Zato mi je malo bzv rasprava njemacka auta valjaju a francuska ne valjaju i sl.

Ne treba nista generalizirati niti banalizirati.
03.11.2021 | 19:24
Imam i za Opela rijeci hvale kao i za Peugeot-a.

Sto znaci “to su stari auti”?

Mozda jos netko podjeli “iskustva”.
03.11.2021 | 19:37
drlovric kaže:
Zato mi je malo bzv rasprava njemacka auta valjaju a francuska ne valjaju i sl.


Zar je netko rekao da njemački auti valjaju? Tko?

Ako mene pitaš, njemački auti trenutno u prosjeku nisu ništa bolji od francuskih, a neki su i bitno lošiji, naravno, ako uzmeš u jednadžbu i to koliko koji od njih košta.

Jer, ako je auto iste klase npr. 15% skuplji, mora biti barem 15% manje nekvalitetan da bi bio podjednak s onim jeftinijim.

Osobno sam jako JAKO cijenio francuske aute prije 30ak godina. Citroen BX, CX, XM (a oni ranije da i ne spominjem!), Peugeot 205, 405, 406, 605, 806, Renault 18 i 25, a Renault 4 je neponovljiva legenda od auta. Ali ovo što danas rade, to je takva šaka jada, baš za plakati...

Mogao bih sada i ja nabrojati lopatom problema, što na francuzima koje sam sâm vozio, što od bliskih prijatelja i suradnika, ali isto tako možeš i za njih reći da su to sve neki stariji auti. I, zapravo, želim ti da si u pravu, to jest, da su ozbiljno podigli kvalitetu. Ali nekako si mislim da nisu.
03.11.2021 | 20:17
Podigli su, ali cijenu i dodali sarene lampice.
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.11.2021 | 20:59
Dajte se odite cjepit, makar pješke. Manje sranja i problema je sa cjepivima nego s autima danas.
03.11.2021 | 21:18
Generalno su auta poskupila. I novo i rabljeno.

Iskreno ne sikiram se puno oko kvalitete, pouzdanosti, recenzija. Sve je to danas tu negdje.

Realno ne radim ni puno km, mozda 10-15 tisuca godisnje. Kad se auto pokvari, popravim i idemo dalje.

I kad smo vec kod lampica, iCockpit na P3008 je brutalan. Ne zelim se vise nikada vratiti na analogne istrumente
03.11.2021 | 21:29
drlovric kaže:
Ne zelim se vise nikada vratiti na analogne istrumente


Analogni instrumenti postaju stvar za bogate i nudit će se samo u najskupljim modelima. Nema ništa jeftinije nego zakeljiti veliki tablet u cockpit i sve vezati na njega. Meni je to najgore moguće rješenje.

Tablet treba služiti za navigaciju i mutlimediju, a ok je ako se u njega uvale i neka napredna podešavanja (za koja je uvjet da stojiš parkiran). Sve ostalo treba biti analogno i fizički opipljivo.
03.11.2021 | 22:39
Automatičar sam pa se između ostalog bavim i operaterskim sučeljima automatizacijskih sustava, od vrlo, vrlo velikih, do kućnih. Osnovno ergonomsko pravilo i dokazana psihološka činjenica je da svaki čovjek bilo kakvu vrstu "analognog" pokazivača, jednom kad se nauči na njega, percipira izravno, a digitalni indikator mora "u mozgu prevesti".

Drugim riječima, kad voziš svoj auto, perifernim vidom, dok gledaš na cestu, po nagibu kazaljke brzinomjera znaš (čak ne približno, nego prilično precizno) koliko brzo voziš, bez da očitavaš skalu oko kazaljke. Ako ti je brzina ispisana ma koliko velikim brojkama, brojke moraš pročitati i svjesnim procesom prevesti u percepciju veličine. Nije to neki posao, ali na djelić sekunde oduzima pažnju. I tako svaka veličina.

Naravno, može se i na jeftilen tabletu prikazati sličice analognih pokazivača umjesto brojki, ali s tabletom je drugi problem, postoje svjetlosni uvjeti u kojima on nije dobro vidljiv.
04.11.2021 | 01:23
Ovo zadnje, napisano od @dpasarica i @Smayee - zanimljivo.
Nijesam znao.
Ima logike skroz.
04.11.2021 | 14:29
Ja se ne bi slozio. Ako zelim "analogne instrumente" oni su mi jedan klik na volanu dostupni. Ili umjesto njih navigaciju. Digitalni prikaz. Ili bilo sto drugo. Postoji 5-6 virtualnih ekrana za svacije zelje i potrebe.

Pricam o ekranu izmedju volana i vjetrobranskog stakla, gdje bi inace bila analogna instrument tabla. Puno je preglednije i bolje jer i sama navigacija ne odvlaci paznju. Gledas pravo a ne non stop desno. I gledas preko volana, sto mi se isto tako dopada.

Drugi ekran je desno pored, kao i kod vecine auta, Ispod njega su neke Piano tipke. Taktile. Metalne.

Pritiskom na bilo koju od tih tipku na ekranu iznad se pojave odredjeni modovi. Radio, klimatizacija, navigacija, postavke u autu i sl.

Meni je ovo rjesenje odlicno i jako prakticno.


ScreenShot2021-11-04at9.24.56AM.png
04.11.2021 | 15:54
Kloba kaže:
Ovo zadnje, napisano od @dpasarica i @Smayee - zanimljivo.
Nijesam znao.
Ima logike skroz.


Ja debelo iskusio na dva auta. Meni ti veliki ekrani previše odvaraćaju pozornost, a da ne velim potpuno neupotrebljivo pod određenim kutem svijetla+otisci. Definitivno neke upravljačke dijelove i pokazatelje treba ostaviti kao mehaničke odnosno analogne. Pogotovo one koji se aktivno koriste u prometu. Napredna tehnologija bi, tako kažu, čovjeku trebalo skratit i pojednostavit radnje, a ne ih zakomplicirat ili da ne kažem potpuno onemogućit
04.11.2021 | 16:01
drlovric kaže:
Ja se ne bi slozio. Ako zelim "analogne instrumente" oni su mi jedan klik na volanu dostupni. Ili umjesto njih navigaciju. Digitalni prikaz. Ili bilo sto drugo. Postoji 5-6 virtualnih ekrana za svacije zelje i potrebe.

Pricam o ekranu izmedju volana i vjetrobranskog stakla, gdje bi inace bila analogna instrument tabla. Puno je preglednije i bolje jer i sama navigacija ne odvlaci paznju. Gledas pravo a ne non stop desno. I gledas preko volana, sto mi se isto tako dopada.

Drugi ekran je desno pored, kao i kod vecine auta, Ispod njega su neke Piano tipke. Taktile. Metalne.

Pritiskom na bilo koju od tih tipku na ekranu iznad se pojave odredjeni modovi. Radio, klimatizacija, navigacija, postavke u autu i sl.

Meni je ovo rjesenje odlicno i jako prakticno.


ScreenShot2021-11-04at9.24.56AM.png


Kao prvo, ne mogu se nikako složiti sa tobom vezano za brojeve. Baš kao što smayoo kaže, to je totalna glupost.
A kao drugo, u pežojčeku(provjereno 508) ni ne vidim dobar dio ekrana jer su tako retardirano postavili tablu da gornji obruč volana(koji je inače vrlo mali) blokira dobar dio prikaza table. Izgleda sportski i cool je za motat, ali fakin blokira pregled instrument table i to mi je baš BLJAK.
04.11.2021 | 16:33
@JOHN

Ako ti vrh volana pokriva instrument tablu, onda nisi dobro namjesto sjedalo + volan.

Sjedalo i volan trebaš namjestiti tako da ti je vrh volana (koji je ravniji od ostatka volana, a sam obruč je bliže centru volana) ispod instrument table (tj. ekrana). Otprilike ovako kako to izgleda na ovoj fotografiji u drlovric-evom odgovoru.

Kod mene je volan nešto niže, tako da je ispod ovog metalnog obruba oko instrument table.

Inače, ovaj "problem" sa vidljivosti ekrana (zbog jakog vanjskog izvora svjetla) se javlja tako rijetko da sam ga ja imao svega 2-3 puta u ovih dvije i po godine, i to samo kada je sunce nisko na horizontu i dolazi direktno iza instrument table, a sve skupa potraje koju sekundu (osim možda ako se ne voziš na dugoj ravnoj dionici auto-ceste, u točno određeno vrijeme dana).

Ako je to nekome problem onda...
04.11.2021 | 16:56
Ja sam visok 190cm i gledam preko volana. Volan sam zadrzao u maksimalnom gornjem polozaju i podigao sjediste dovoljno visoko da gledam preko.

Dizajn je specifican i vjerujem da odredjenima ljudima sa odredjenim nacinom sjedenja ne odgovara.

Meni je auto odlican. Za sada nemam zamjerki.

Cekam jos samo adapter za wireless CarPlay da stigne.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 20 sati, 23 minuta
  • Yonkis: Kradljivci našli nov način krađe Apple proizvoda [link]
  • zoranowsky: Al me ložite :)
  • Yonkis: zoranowsky - kako reče jedan korisnik M1Pro-a: I think the sweet spot is M2 Pro as of right now. I really don't see a reason to get M3 Pro - it has lower memory bandwidth, less P-cores , and it costs more. But if you're on M1 Pro... Just don't upgrade, there is no point.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky, u krivu sam
  • accom: Mislim, da je baš M2Pro najslabiji od svih M Pro procesora, sa više energy efficiency jezgri...
  • accom: Ako često obradjuješ video, onda pro. Sam bi preferirao novije gen. CPU.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky Za sve DTP programe dosta ti je air:
  • kupus: protonvpn na 3 dolara mjesečno
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Jako zanimljiva i pregledna lista korisnih Mac aplikacija.
  • zoranowsky: Znam, u pravu si. Imam thunderbolt 27
  • drlovric: Ako imas vanjski monitor u svakodnevnom radu, uzmi 14". Ja sam pogrijesio sa 16". Ogroman je to laptop :)
  • zoranowsky: Dilema je taj M2Pro ili odriješiti kesu i uzeti M4Pro ali s 14" ekranom (24GB/1TB)
  • zoranowsky: @accom - Affinity, Adobe CC, DaVinci Resolve. Imam trenutno 512GB u 2 MBPro-a tak da sam se navikao.
  • drlovric: Ja imam MBP sa 512 MB, nemam problem sa prostorom. Oko 300GB je puno mozda.
  • accom: @zoranowsky Sve ovisi o tome, što želiš radit s njim.
  • zoranowsky: Nije jedini stroj, to je neka donja granica, za sve ostalo imam externe ssd-e i synology
  • Yonkis: Ne nađoh jeftiniju cijenu (u RH) od toga.. A hoće li ti 512 biti dovoljno?
  • zoranowsky: Zaboravih napisati, trenutno je u HGShopu na akciji
  • zoranowsky: Jel se isplati uzeti MBPro M2pro 16" 16/512 za 2100eur?
  • gladhr2: zna netko neko rjesenje?
  • gladhr2: [link] problem sa bluetoothom i 4. uređajem :D
  • JOHN: Hvala na info
  • Yonkis: Imaš na adidas.hr ali do 28.11 stoga požuri
  • stefanjos: affinity je na 50%
  • JOHN: Ja jučer u CCOne kupio kćeri tenisice. Bile su čitavih 20% na akciji. :) Takva akcija je ustvari neka uobičajena koja se pojavi gotovo svaki mjesec tako da i ovaj put teški bulšit..
  • drlovric: Imal kakvih Black Friday popusta? :) Neko vidio nesto zanimljivo?
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.34 Seconds

Provided by iJoomla SEO