19.09.2013 | 10:55
JOHN kaže:
Bio bolji dok nisu makli smece od siemensovih brizgaljki kod CR. 2.0 TDI PD je koma od motora, dizne uredno odlaze, je da ih u servisu mijenjaju na vlastiti trošak ali ako ti rikne nema vožnje dalje, šlepa i mjenjanje, ako imaš sreće da ti je glava motora ok, manje više svi lagano troše vodu tzv. "har rise kopf", glava puca, senzorčići razni, dpf rikavela nakon 100000.
U jednu ruku Njemačko sranje.
Istu koncepciju CR recimo koristi Mazda i Toyota koje to malo bolje pakiraju izuzev 2.2D4D-CAT motora. BMW, Mercedes i ostalo neću ni spominjat. U biti rijetko koji da izdura kad se sve uzme u obzir. Zato ja peglam benzinku i plin.
406HDi ( 2.0 110ks ) - prodan sa 214000km - na motoru mijenjano nista!
307HDi ( 2.0 110ks ) - prodan sa 240000km - promijenjen jedan seleonid EGR-a
308HDi ( 1.6 110ks ) - trenutno na 84000km - mijenjano jos uvijek nista
ofkors da sam sve gore navedene aute vozio od prvoga dana