03.03.2014 | 17:04
Mislio sam da neću, no moram. Imam osjećaj dužnosti da upozorim potencijalne kupce na vrlo nezgodnu situaciju u kojoj sam se ja našao. Ne mogu ovo samo zdržati za sebe jer bi to bilo neprihvatljivo.
Priča kreće u 11. mjesecu 2013. kada sam u Store d.o.o. na Cvjetnom kupio MBP Retina 13”/256GB. U prvih mjesec dana, uređaj je pokazao određene neispravnosti koje sam ja i prijavio. Sve po “ps-u”. Skratit ću koliko god mogu.
Servisi kreću. Odlasci, dolasci, reklamacije, prepiska i natezanje. U tri mjeseca zamjenjena je matična ploča, nešto, pa neki kablovi, ugl. do dana današnjeg stvar nije popravljena. Mi kao kupaci osim jamstva (o kojem će kasnije biti riječ) imamo pravo i na odgovornost za materijalne nedostatke u roku od 2 godine od kupnje, što znači da se nas kao kupca jamstvo baš i “ne tiče”. Prodavatelju sam to već po ploči risao, al on se u potpunosti na to oglušio, dapače, cijelo to vrijeme priča samo o jamstvu i o tome kako on ne može izvršiti zamjenu. I tako u tri mjeseca vrlo ružnog natezanja s prodavateljem ja više ne želim servisirati servisirano jer se problem nije riješio, no ja svoja prava ne mogu ostvariti jer sam prisiljen i dalje pristajati na servisiranje servisiranog.
Užas! Tu počinje pravi horror. Naime, dotični me prodavatelj uputi na Apple Care podršku za RH gdje doživljavam puni izljev emocija direktno u mozak. So, prilikom pozivanja broja javlja se automat sekretarica na hrvatskom jeziku koja obaviještava kupca da osim Apple jamstva (care) kupac ima sva prava u roku od 2 godine po zakonima…bla, bla, bla…to je onaj moment kada ja ostajem piljiti u prazno, uzimam cigaretu i mećem ju u gubicu i piljim ravno ispred sebe u zamišljenu točku. Nakon 15 minuta kuliranja, zovem ponovo da izvršim postupak do kraja. Dakle, nakon automata slijedi podrška na engleskom jeziku. Tip u Grčkoj, u Ateni me moli da mu dam par minuta da provjeri što može saznati (nakon sto sam mu izjadao svoje probleme, on se oporavlja kad vidi iz case ID da je i matična mjenjana a da problem i dalje nije riješen zamjenom i duuuuuboko se ispričava za situaciju). Nakon 4 minute “on hold” on se ponovno još 59 puta ispruča i kaže da mi mogu ponuditi da pošalju odmah novi uređaj bez neispravnosti. Ja sad tu već mislim da je skrivena kamera i pomalo sam skeptičan. No ne, nije bilo. Pokazalo se kroz nekoliko narednih dana. Dobio sam osobnu asistenticu koja je kroz narednih 7 dana dogovarala sa mnom oko zamjene. Bio sam spreman svima sve oprostiti i zaboraviti cijelu priču unatoč odvratnom okusu koji je ostao.
No horror- 3D nastavak slijedi. Real 3D horror Turbo! Dogovorili smo sve, osim postupka osiguranja kreditnom karticom i onda muuuuuk. 15 dana nitko više nije zvao, niti na jedan mail nisam dobio odgovor (unatoč pisanom obećanju da su na raspolaganju i da će mi dotična asist. odgoriti u roku jednog radnog dana, i fakat je bila turbo ljubazna). Bilo je predobro da bi moglo biti realizirano, kaj ne? Ta da da da…postupak je otkazan jer Hrvatska “ima zabranu”, nema mogućnost shippanja. Sve zemlje da, mi ne. Zakonska regulativa ne podržava to. Ha??? What?!? Mogu mi poslati bilo gdje u svijetu gdje ja želim ako imam prijatelje i/ili rodbinu, al u Lijepu našu Tunguziju NE!!! (makar su mi prije tri mjeseca u Store na Cvijetnom tako zamjenili neispravan iPad za novi, tim više mi nije baš ništa jasno i tko me zapravo guzi. Hmmm…jer kao ono mogu, ovo ne mogu, ovi zovi ove, ovi me sad opet vrate na ove….).
Ma dakle, sve skupa prefucking užas. Ja sam svoje platio (puno, …znate i sami koliko kod nas treba dati para za to), nisam nista napravio, to je pisano i utvrđeno. Neispravnost je više puta evidentirana, na kraju i sam uređaj izbaci obavijest o “failure”. Što bih ja još trebao? Toliko para a onda svako malo cijla zajebancija oko procedure. Odnesi, ostavi, čekaj, nema zamjenskog, dijelova nema, čekaj, došli, otvaraj…ma…pa po njega, pa opet ne valja (reinstalacije i back upova svaki tjedan, ….ma daaaj!)
Apeliram na sve Vas da se pazite i da vas ne zgaze ko što mene gaze. Budite jako oprezni jer je činjenica da očito nije nemoguće dobiti neispravan uređaj. A onda?!
Živili!
Mario