03.10.2018 | 12:14
Nije to baš tako jednostavno. Iako kod nas ima svega i svačega, mislim da je zakon prilično jasan, i na strani potršaća.
Po mome laičkom mišljenju, iStyle uistinu JE odgovoran za rješavanje kvara, ali 2 godine od kupovine. Nakon toga odgovoran je proizvođač, dakle Apple.
Da se je kvar dogodio unutar 2 godine, iStyle ti treba preuzeti komp i pobrinuti se da se reklamacije rješi.
No, i sam kažeš da imaš Apple care, dakle, pitanje je na koji način Apple rješava reklamacije. Ako rješava tako da uređaj šalje u Beč, tada, ako se ustanovi da je reklamacija opravdana, dužni su ti OTKLONITI KVAR, i VRATITI troškove slanja uređaja u Beč.
Vrlo jednostavno! (ako je kvar nastao nedostatkom uređaja)
Ako ustanove da je kvar nastao, npr. udarom groma, ili nekom drugom, ali tvojom aktivnosti, tada ti trebaš odlučiti da či želiš da ti oni poprave, ali o tvome trošku (i popravka i slanja tamo i nazad)
Druga stvar je npr. ovo što imaju trgovački centri, npr. Bauhaus daje 5 godina garancije na električne alate. Tada taj alat nosiš u Bauhaus, i oni su dužni otkloniti kvar, a ne upućivati te dalje.
Eto, nadam se da sam razjasnio...