23.08.2014 | 20:45
Isto će naplatiti dijagnostiku. Možda nešto manje, nego kad moraju doći u kuću, ali isto će naplatiti. I normalno je da će naplatiti.
Zamisli scenario, netko to donese pokvareni, ali već dosta isluženi kućanski aparat koji ne radi, ti potrošiš pola sata, sat, dva da ustanoviš u čemu je problem, kažeš vlasniku, pokvarena je gefufna od cincilatora, rezervni dio košta 500 kn, a moj rad 120 kn.
I onda vlasnik kaže ajoj, to je skupo, ne isplati mi se to, radije ću kupiti novi. Ili ajoj, skupo mi je to, imam ja susjeda koji će mi to u fušu srediti.
Pa nosi onda tom susjedu, jbg...
Naravno, ne bi bio problem da se to događa jednom mjesečno. Ali takve situacije su u prosječnom servisu svakodnevne. Zašto je tako čudno što netko želi naplatiti dolazak i dijagnostiku?