03.07.2014 | 07:51
Tesla koristi LiFePo baterije, čini mi se, a prvi Toyotini hibridi, isto kao i ovaj kvadricikl - klasične olovne gel.
Meni osobno obični hibrid ne igra uopće. Plug-in hibrid bi došao u obzir.
Ali najzamiljivije mi je - da li što od toga može voziti maloljetna osoba s onom, kako se zove? H? M? ŽNJ? - kategorijom za skutere do 50 cm3?
JOHN kaže:
pa razmisli gdje češ to servisirati ako nedaj bože stave ključ u bravu. U protivnom si obrao bostan.
Argument je sasvim na mjestu. Elektro sam struke, ništa što se tiče motora (trofazni asinkroni, vrlo je mala šansa da na njemu išta ikad treba servisirati), baterija, punjača i ostale energetske elektronike ne bi bilo neki preveliki problem. Možda bi na kraju, ako bi bili bezobrazno skupi, po isteku jamstva ionako to servisirao sam. Što se tiče podvozja, kočnica i toga - vjerujem da bilo koji mehaničar to može i zna.
drlovric kaže:
Samo, ne daj Boze nekog udesa u ovome...
U odnosu na standardni auto - svakako se slažem. Međutim, ako gledam što je mom sinu, dok ne napuni 18 godina, druga opcija (a to je skuter od 49 cm3 s kotačima od 10"), ovo je supersigurno vozilo. Tu gdje mi živimo, neusporedivo je sigurnije i od pješačenja po preuskoj i nepreglednoj cesti bez nogostupa. A javni prijevoz je već sada neprilagođen svim njegovim obavezama i potrebama.