14.02.2015 | 08:34
Slažem se sa svim šta si napisao. Mi smo glupi jer im padamo na marketing. Ali mislim da će to biti, na duge staze, mač s dvije oštrice. Jer i sam kažeš da su dvije skupine. Kad dođe vrijeme da se povećava skupina onih koji reklamiraju onda će se morati prilagođavati.
Ne uči se na prvoj grešci, ni ja nisam naučio na prvoj, vidiš da sam mislio produžiti ugovor nebi li dobio IP. Ali sad je gotovo, nema nikad više ugovora! samo još čekam da mi isteče onaj u t-comu i nema više. Ako mi treba IP kupim ga i gotovo.
Ali da budemo iskreni, ima ljudi koji se nikad neće naučiti, to će im vjeruj mi biti premalo za plaćanje tolike infrastrukture.
Primjer:
Nakon šta su telekomunikacijske tvrtke počele sa ovim i onim tarifnim sistemima, pao je drastično promet malim dilerima mobitela. Sad se opet povećava. U robnoj kući "Korzo" u Rijeci ima jedan mali diler i njegov promet vidno raste. Zato šta ima uvjek dobar savjet, nije kompliciran i jeftin je. To je znak da su ljudi shvatili da ta nezasitna (Oprostite na vulgarnom izrazu) ne daju bezplatno.
Dobar znak je da je Vodafon ovu godinu imao gubitak od 185 miliona ojra. To je možda i razlog zbog kojega će oni sad izgledati malo bolji od T coma. To je temporalno, samo dok ne dođu u dibit, i onda opet ista stega: oderi ga od (Opristite na vulgarnom izrazu) i otimanje djeci sendvića na ulici.
Deviza:
1. Što manje ovisnosti od njih!
2. Komunikacija samo koliko je nužno.
3. Tuži ih sa svako krivo gledanje.
4. Zaspi ih mailovima (to košta resurse)
5. Oderi ih na FB.
6. Zivkaj hotline i drži ga na vezi (košta resurse).
Jer biti nezadovoljan nije dovoljno! Revolucija!