21.02.2015 | 19:13
Na forumu ima već nekoliko tema o problemima s vipnetom. Evo i moj problem s mlađim bratom, Bnetom.
Naime, Bnet uključuje ograničenje brzine nakon što se prijeđe 120 GB prometa. I to me ograničavaju od 18 do 24 sata. Dakle onda kad sam kući. Dok sam na poslu internet mi leti.
Budući da gledam Netflix u HD rezoluciji, a koristim i Skype u HD, 120 GB mi ode jako brzo. Sad mi je brzina downloada 0,73 Mbps što nije dovoljno ni za najosnovnije potrebe.
Korisnička služba mi je, u svojoj bezgraničnoj mudrosti, predložila da uključim opciju koja košta pet puta više jer će tada ograničenje brzine nastupiti na 960GB. I to je rješenje problema za sad. Ali što kad krenem gledati 4K video? Opet isto.
Ja bisam imao pojma da naši telekomi imaju ova ograničenja. Sjećam se da se u americi digla pobuna kad su to pri put uvodili. Nisam dalje ni pratio što se događalo. Mislio sam da su odustali od toga.
Dakle, jeste li imali ovakvih iskustava? Što napraviti? Znate li telekom koji ima malo bolji odnos prema korisnicima?