01.05.2017 | 00:59
@Hammer
Kažeš da je benzinac na plin "najisplativiji izbor kojim pomiriš visoke performanse sa niskim troškovima eksploatacije", ali ne vidim zašto bih to radio, ako mi je do performansi (znači nekakav coupe), onda sigurno u njega neću stavljati plin niti mi je bitno koliko troši ako se radi o autu za gušt. To su auti koji rade male kilometraže i potrošnja je nebitna. Ako mi je do štedljivosti, onda svakako biram dizel koji je s potrošnjom od 5 do 6.5 litara više nego štedljiv, a na većini cesta i više nego dovoljno brz (175 ks je sporo u malo kojoj kombinaciji).
DPF, EGR, swirlovi i slične gluposti je ono što će svaki normalni informirani vozač prvo ukloniti s auta. Sve sam maknuo u prvih 10 dana nakon kupnje.
Na sva tri dizela do sada nisam nikada mijenjao injektore, a vidio si kilometraže. Evidenciju i najmanjeg troška vodim, pa imam točan pregled servisiranja i troškova. Imao sam drugih troškova (remenica, ležaj kompresora klime, termostat, cijev turba...), ali ništa neobično za te kilometraže od preko 200.000 km.
Predrasude iz romantičnih filmova?
Vozio sam svježe zadnji Golf hibrid. Da, super za po gradu i autocesti vozikati se na struju, ali skroz je glupo i sterilno s takvim autom voziti se kroz Gorski kotar npr. Žao mi je, ali to nije to, ali niti blizu... a i osjeti se da je auto težak, pa ima 1.600 kg, a to je samo Golf! Odvoziš li Grobnik ili neku drugu stazu barem jednom godišnje? To bi isto na plin?
I ne radi nekonzistentne mikseve filozofija u ovoj raspravi - u jednom trenu pričaš o autima starim preko 10 godina, a onda kada ti ne odgovara neka činjenica samo pređeš na Teslu od sto tisuća eura ili na slične aute od pola i više milijuna kuna koji imaju F1 mjenjače. No, da te razočaram, meni sva ta uber-elektronika i moderna automatika i nije nešto, pravi gušt je lagan auto s klasičnim mjenjačem, auto bez serva, V6 s karburatorima, špera, freeflow auspuh, glasne kočnice...
Inače, na ovo s Passatom sam se nasmijao, ali ok, nebitno, shvatit će oni koji me poznaju! Uglavnom, sada je potpuno jasno zašto se razilazimo u auto-filzofiji, imamo fundamentalno različit automobilski svjetonazor. Sve je zapravo na svom mjestu i kako treba biti, trebao si samo odmah reći da si vozač Passata.