14.01.2018 | 20:37
Ako akumulator nema dovoljno "snage" tada u stvari treba napuniti akumulator auta koji se pali i onda ide.
To je zato jer akumulator koji je pun mora goniti i anlaser i ima veliki teret praznok akumulatora. Lakše bi išlo odspojiti prazni akumulator i onda upaliti.
Kablove ljudi obično kupuju najjeftinije i ti su kablovi tanki a i one kleme na njima su jadne pa se griju i spoj nije dobar.
Malo sam bacio oko ka kabele i proizvođač (kinez najvjerojatnie) deklarir kabele:
7mm2, 1,9m što daje oko 0,02Ω otpora.
Anlaser je oko 1,3kW što na 12V daje 108A struje i pad napona na tim kabelima od 2,16V.
Napon akumulatora je oko 12,7V i uz pd napona od 2,16 volti daje 10,5V što je pre malo za pokrenuti anlaser i puniti poluprazan akumulator.
Druga je stvar što su današnji akumulatori dosta loši i imaju struju samopražnjenja i imaju veliki unutarnji otpor (veliki za jedan izvor) i dio energije se troši na njemu (vidimo ga kao pad napona na unutarnjem otporu) tako je onih 10,5 još i manje.
Akumulatoru što kapacitet raste, unutarnji otpor pada.
Ako je standardni akumulator auta 160Ah, treba imati pri ruci neki od 300Ah ili drugačiji tip baterije. Vjerojatno litijeve baterije imaju bolje karkteristike.