16.01.2018 | 22:22
To je zato što vole što više napisati, da se popune stranice, onda se manual doima korisniji.
Jednom kad oba auta rade, ne postoji "krivi" i "pravi" redoslijed. U svakom scenariju postoji mogućnost krivog koraka i potencijalne štete, ali čim se jedna od 4 točke odpoji, strujni krug se prekida. Dakle, iskre frcaju kod prvog odpajanja, kao i kod zadnjeg spajanja i tu treba biti ekstra oprezan. Preostale tri točke su bezazlene AKO paziš da drugi kraj kabela ne klatara bezveze naokolo ili se valja po mokrom kolniku i sl.
JOHN kaže:
Ako upali, ostavi nekoliko minuta da oba rade.
Zašto?
Jednom kad je drugi alternator u radu, akumulator se puni s njega. Držati ih dalje spojene nema nikakve svrhe. To jedino može imati smisla nekad, davno, dok su bili karburatorki benzinski motori s ručnim ili raštelanim automatskim čokom pa čisto da pričekaš dok se motor ne zgrije da se ne bi ugasio pa da moraš ponovno spajati kabele. Danas, ako je ubrizgavanje ispravno i motor radi uredno, sigurno se neće ugasiti sam od sebe jednom kad je kresnuo.