15.02.2022 | 19:51
m@xym kaže:
@Djuro genijalac,
To da u kajkavskom dijalektu postoji glagole prešetavati, uopće ne sumnjam, ali u hrvatskom standardnom jeziku (ili kako se to već danas zove) ne postoji glagol prešetavati ili prošetavati, kako već tko govori, tj. nije postojalo dok nije nastao "novo-hrvatski" kakav se često može čuti na televiziji.
Ili si se prošetao (svršena radnja) ili se šećeš (trajna radnja), ali se ne prošetavaš.
Šetnja sama po sebi nije određena smjerom, pa tako možeš šetati u jednom smjeru, u raznim smjerovima, ili čak gore-dole tj. tamo-ovamo.
Još jednom te pozivam da pročitaš moj prethodni post. Prešetavaš se da bi IZGLEDAO zaposleno iako ne radiš ništa. To je dijalekt, slično kao što se u Zagrebu veli da je netko zabrijao na nešto i to nema baš nikakve veze s glagolom brijati se tj. uklanjati dlake s lice. To možda ne nalaziš u rječnicima, ali je to govor koji se koristi.
m@xym kaže:
A što se marke tiče, nekako bi mi logičnije bilo da se radi od direktoru firme koja zastupa neku marku, a ne o direktoru marke.
Pa jasno da postoji i generalni koji vodi cijelu tvrtku. Ali ako imaš firmu koja je zastupnik Peugeota, Citroena i Mercedesa, onda je ne samo logično, nego i nužno da svaka marka ima svojeg voditelja. Ako ni zbog čega drugog, onda zato jer Mercedes baš ne voli da netko tko treba raditi na promoviranju njegovog brenda istu stvar radi i za Peugeot i obratno. Da sad ne ulazimo u to da svaki brand ima svoju organizaciju, Muttersprache i IT sustave koji su nepovezani i nepovezivi.
Na kraju, modeli se razlikuju, njihove cijene, postprodaja (garancije, dobava dijelova itd) i sve ostalo. Englezi to lijepo kažu: Jack of all trades, master of none.