Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


30.01.2023 | 15:54
Ja vozim Peugoet 3008, star skoro 4 godine. Mali dizel 1.5HDI, sa 8 stupnjeva automatskim mjenjacem. To auto trosi smijesno malo, ako se vozi do 140km/h. Preko toga postaje mali Abrams

Imam 80% gradske voznje i prosjecna potrosnja mi je negdje oko 6l. Na otvorenoj trosi 3-4 litra. Ne vise od toga. Generalno sam zadovoljan autom, ali sve cesce gledam prema nekoj polu-elektricnoj opciji.

Imaju li ti hibridi ikakvog smisla? Imamo li kakvog stvarnog vlasnika ovdje, cisto da cujem dojmove iz prve ruke.
30.01.2023 | 17:50
Djuro genijalac kaže:
Nemoj ići na žarulje od 90W. Spalit će ti špigl unutra. To je +50 posto snage, pa toplinska disipacija, pa zagrijavanje itd.... Ako su propisane žarulje 55W ili 60W, ostani pri toj snazi


Zar ne treba i homologaciju proći ako se stavljaju jače žarulje?
30.01.2023 | 17:52
mico.jpg
30.01.2023 | 18:04
Mico voli da se cesto druzite, zato ti kupuj auto koje ti majstor bira

Ja kupim auto staro 2 god, dok mu padne cijena, vozim 2-3 god i prodam prije velikih kvarova. To mi je nekakav modus djelvanja...

Imao Peugeot 308, super zadovoljan. Nakon njega kupim Opel Insigniu, jer mi je bila lijepa. Samo sto krov na njoj nisam zamijenio. Ponukan pozitivnim iskustvom sa 308, kupio sam 3008. Zezao me samo AdBlue rezervoar, neki problem su imali s tim. Ugasim to softverski i sve ostalo radi bez greske.

Sada gledam Toyotu Rav 4, ali ne mogu nikako da kupim auto koje mi je ruznije od onoga koje trenutacno imam

Peugeot 3008 bih preporucio svakome, a tebi nek Mico javi sta da vozis
01.02.2023 | 09:13
jura22 kaže:
Djuro genijalac kaže:
Nemoj ići na žarulje od 90W. Spalit će ti špigl unutra. To je +50 posto snage, pa toplinska disipacija, pa zagrijavanje itd.... Ako su propisane žarulje 55W ili 60W, ostani pri toj snazi


Zar ne treba i homologaciju proći ako se stavljaju jače žarulje?


Teoretski da, ali CVH će ti dati štogod hoćeš, ako platiš, ako ostaneš pri istom tipu (halogen). Boli ih kifla, a velim, spalit će špigl iznutra
02.02.2023 | 21:15
Ok, jel teško odvojiti staklo od fara? Mislim da ga bar ispoliram...
02.02.2023 | 21:29
Ovisi o modelu vozila. Nekima je staklo zalijepljeno za ogledalo pa se nemože. Ako ima kakovo brtvilo između vjerovatno bi se moglo samo je pitanje brtvila. Zna puknuti ili se raspasti prilikom rastavljanja, pa je teže naći novo. U svakom slučaju, treba se raspitat.
02.02.2023 | 23:36
BigMac kaže:
Ok, jel teško odvojiti staklo od fara? Mislim da ga bar ispoliram...


Iako će neki reći da ispolirati far nije problem, pusti to ljudima koji se time bave, polikarbonat fara se ne skida nego se polira na vozilu,... prije par dana sam napisao svoje iskustvo s "Laus stakla" na Kajzerici u ZG, a koliko vidim imaju i poslovnicu u ST pa nazovi i vidi za cijenu, mene je prije 4+ godine poliranje koštalo 100 kn po faru, sad im na cjeniku stoji (još u kn) da je 150 po faru pa je najbolje prvo provjeriti i dogovoriti termin za pregled fara (da, nisam ranije napisao ali ni neće sve farove polirati jer je u vrijeme kad sam bio sa svojim autom kod njih došla neka cura sa A-klasom na poliranje nakon neuspješnog pokušaja poliranja u kućnoj radinosti njenog dečka) pa su joj rekli da ne mogu raditi poliranje farova jer ne garantiraju da mogu popraviti oštećenja).
02.02.2023 | 23:38
BigMac ne govori o poliranju polikarbonata nego reflektirajuceg sjenia na staklenom faru.
02.02.2023 | 23:44
Sorry, taj dio sam onda previdio.

EDIT: Išao sam sad pogledati prethodnu stranicu postova i da, tamo piše da je stakleni,...

... eto zašto sam pitao (u drugoj temi) jel može forum raditi po sistemu da otvara prvi nepročitani post u temi, a ne zadnji post u temi
03.02.2023 | 08:07
S tugom moram dojaviti da je jučer, u 80. godini života, umro Jean-Pierre Jabouille. Iako je u karijeri ostvario samo dvije pobjede u Formuli 1, uvijek će ostati upamćen kao vozač s kojim je počela moderna F1: u Dijonu je 1979. za upravljačem Renaulta RS10 došao do pobjede, prve za turbomotor uopće. Nakon nje više ništa nije bilo isto. Turbo tehnika je ušla u F1 i u roku od par godina svi su ju prihvatili, pa čak i Cosworth koji je dotad dominirao sa svojim DFV.

Fn_BCenXkAIevuv.jpg


Imao sam priliku biti s njim u Monaku 2017. tijekom GP vikenda (dolje je moja slika) kad je odradio demonstracijsku vožnju u RS10 u srijedu, pred početak GP vikenda. Izuzetno brzog uma, bez dlake na jeziku, bio je fantastičan sugovornik i pravi užitak za slušanje iako nije znao engleski pa se prevoditelj svako malo ograđivao da 'je to osobni stav Mr. Jabouillea'.

Fn_JP0nXkAA8Xb_.jpg


RIP El Grande (zbog svoje visine od skoro 190 cm tako su ga prozvali mehaničari)
03.02.2023 | 14:07
Djuro genijalac kaže:
S tugom moram dojaviti da je jučer, u 80. godini života, umro Jean-Pierre Jabouille. Iako je u karijeri ostvario samo dvije pobjede u Formuli 1, uvijek će ostati upamćen kao vozač s kojim je počela moderna F1: u Dijonu je 1979. za upravljačem Renaulta RS10 došao do pobjede, prve za turbomotor uopće.

Fn_BCenXkAIevuv.jpg



Utrka u kojoj se nitko ne sjeća pobjednika
03.02.2023 | 18:20
Djuro genijalac kaže:
vicko kaže:
Pozdrav Jabučari i želim vam sve najbolje u novoj godini!

Zanima me ako netko može preporučiti neki OBD čitač i softver koji je upotrebljiv za detekciju grešaka koje se dešavaju u vožnji i može raditi sa iOS uređajima. Ne tražim besplatno nego upotrebljivo/pouzdano rješenje. Naime, dva mehaničara su mi dala različite dijagnoze a problem je ostao. U ovlašteni mi se ne ide ako mogu izbjeći ikako jer je auto iz 2011. godine pa mi se baš ne razbacuje.

Ja sam izguglao Klavkarr i OBD facile, jer je auto Peugeot pa mislim da bi moglo funkcionirati.


Budi oprezan oko očekivanja vezano uz očitavanje grešaka. Bilo koji softver koji zbilja radi će ti izvući DTC (Diagnostic Trouble Code) koji su, manje-više standardizirani. No, to je tek prvi korak u dijagnostici. Naime, ako očekuješ da će ti softver reći zamijeni drugu lambda sondu i nakon toga žarulju na lijevom faru i auto je ispravan, neće. Dobit ćeš neku grešku (P200300, ili nešto slično, ako je u pitanju motor tj. Powertrain), a onda dalje moraš sam zaključiti što ćeš s njom i kako ćeš ju otkloniti. Upravo zato su ti, ako su očitavali greške, dva mehaničara dala različite dijagnoze. Da, možeš uguglati tu grešku i onda ćeš, najvjerojatnije, dobiti rasap savjeta od nemila do nedraga.
Ne znam u čemu je problem, ali moj odličan prijatelj je godinama radio na PSA tehnici i on ti sigurno može pomoći. Jedini je problem što je otišao na GO u Francusku na tjedan dana pa ga nema tih tjedan dana. Ako ne riješiš problem do tad, i ako si iz Zagreba, okolice, javi se za tjedan dana pa ćemo probati organizirati barem neku telefonsku konferenciju.


Evo da javim epilog današnjeg posjeta ovlaštenom Peugeot servisu (Promo Auto Poreč): Nema greške, nikakve niti u log fileu Čak mi nisu ništa htjeli niti naplatiti

Problem je slijedeći, Peugeot 308SW (2.0 HDI 110kW 2011. godište 316.000 km) već jedno godinu dana povremeno, ako se jače da gas ali ne uvijek, štucne negdje između 1500 i 2000 okretaja uz nekakav "kik" zvuk. Kao da na djelić sekunde izgubi snagu i onda dalje radi super. Oko nove godine mi je nakon jednog takvog ali jačeg "kika" izgubio skroz snagu kao da je isključena turbina i pisao na ekranu "engine fault" . Stao sam ugasio auto i nakon minutu dvije ponovno krenu kao da ništa nije bilo. Od onda radi u redu uz povremeni iritantni "kik" kod naglijeg ubrzanja uvijek između 1500 i 2000 okretaja.

Mehaničar u Peugeot servisu kaže da jedino što je primijetio u testnoj vožnji sa spojenim testerom da u trenutku kika turbina dobije previše zraka na trenutak i da bi možda mogao biti neki regulator dovoda zraka do turbine (koji je prljav od ulja i kojeg sam u tom servisu mijenjao 2019. godine) ali da nije siguran jer nema nikakve greške i da ne mijenjamo ništa do daljnjega.

I što sada, mene je strah da neki jeftiniji kvar ne uništi turbinu koja košta nekoliko tisuća Eura a ja mislim držati ovaj auto kao drugi auto još dosta godina?!
03.02.2023 | 19:10
Uz gatanje i pogled u kristalnu kuglu, te godište i kilometre, moja prva pretpostavka bi bila da ti je djelomično blokiran mehanizam promjene geometrije turbine od gareži i čađe. Aktuator ga pokušava pomaknuti, ali uz otpore to ne uspije uvijek onako kako bi trebalo i onda imaš ovaj problem tj. problem regulacije tlaka turbine. Ja bih krenuo otud, dakle skidanje turbine i čišćenje svega.
Samo čišćenje, bez ikakvih zamjena dijelova, za početak.
03.02.2023 | 20:42
Da, to je ono što si i meni svojedobno savjetovao, simptomi su bili vrlo slični, pokazalo se na kraju da je upravo u tome bila stvar. Znači onaj specijalizirani servis turbine, tamo u Blatu.
03.02.2023 | 21:43
Te turbine dijele prvo mjesto sa automatskim mjenjacima najveceg zla automobilske industrije. Kada ce krepati samo je pitanje vremena, a onda odrijesi braco kesu....
03.02.2023 | 22:39
Djuro genijalac kaže:
Uz gatanje i pogled u kristalnu kuglu, te godište i kilometre, moja prva pretpostavka bi bila da ti je djelomično blokiran mehanizam promjene geometrije turbine od gareži i čađe. Aktuator ga pokušava pomaknuti, ali uz otpore to ne uspije uvijek onako kako bi trebalo i onda imaš ovaj problem tj. problem regulacije tlaka turbine. Ja bih krenuo otud, dakle skidanje turbine i čišćenje svega.
Samo čišćenje, bez ikakvih zamjena dijelova, za početak.


Eto ga vraže, ipak smo završili na turbini . Ima li neki servis bliže provinciji da ne moram ići do Zagreba? Navodno sada ima i neki servis u Rijeci koji to radi, ima li netko možda iskustva sa njima? Je li uopće moguće to odraditi u jednom danu da ne moram potrošiti više na put nego na popravak?

@smayoo, kako je kod tebe prošlo? Koliko dugo "drži" takav popravak na tvojem autu?

@Riba, optimist kao i uvijek
04.02.2023 | 12:24
Auto je imao cca (prisjećam se, nisam 100% siguran) oko 250.000 km. Sada ima 430.000 i od tada nije bilo problema s turbinom, da kucnem o drvo.

Daj turbinu demontirati lokalnom mehaničaru, spakiraj i pošalji overseasom ili kojim već dostavljačem (pitaj u tom servisu turbina s kojima oni imaju najbolja iskustva). Računaj sveukupno 7-10 dana si bez auta.
04.02.2023 | 12:39
Meni je u Rijeci neki tip na Trsatu popravio turbinu. Radila je ko sat nakon toga. Neznam što je kvar ali ako je isto što je bilo meni- preporučivam.

To je odrađeno preko ovlaštenog servisa tako da kad oni imaju povjerenja onda imam i ja.
04.02.2023 | 13:48
Riba kaže:
Te turbine dijele prvo mjesto sa automatskim mjenjacima najveceg zla automobilske industrije. Kada ce krepati samo je pitanje vremena, a onda odrijesi braco kesu....


Riba, pa i nije baš tako. Turbina traje koliko i auto, AKO je sve ostalo ispravno i vlasnik održava auto. Evo ti Emila, na originalnoj turbini preko 430 tkm. Redovna zamjena ulja, samo malo pameti kod korištenja; ne mast vaditi na hladno, nakon kontinuiranog jakog opterećenja (čitaj nakon dugotrajne jurnjave autocestom), ne gasiti motor odmah, nego pustiti da u leru odradi barem minutu, po mogućnosti jedan ciklus paljenja i gašenja ventilatora i turbina će trajati kao i sve ostalo....
04.02.2023 | 13:51
vicko kaže:
Eto ga vraže, ipak smo završili na turbini


Pa jesmo, ali ne u smislu zamjene, nego nekog servisiranja, ajmo reći. Ipak je auto okrenul preko 300 tkm, to su već krasni kilometri, ne?
  • Air
  • Korisnik
  • 70
04.02.2023 | 14:37
Ajde kad je već tema održavanje auta imam sljedeće pitanje za uvažene stručnjake i ljude s iskustvom na ovom forumu.
EDIT: Shvatio sam da ću ovdje dobiti točniji i iskreniji odgovor nego negdje drugdje.

Približava mi se zamjena auta.
Ne radim puno km godišnje (cca 15t km), ne vozim "sportski", niti često mijenjam aute, ovo bi bilo za narednih 10-tak godina ako se disel još bude vozio.

Ono što mi se jako sviđa je BMW F11 xDrive od 2011 do 2013 (prema financijskim mogućnostima).

Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).

Zanima me koji postotak rizika (ako mogu tako postaviti) je uzeti taj model?

I zanima me do koje kilometraže je razumno uzimat u odnosu na moje planirano iskorištavanje auta?
04.02.2023 | 17:08
Air kaže:
...
EDIT: Shvatio sam da ću ovdje dobiti točniji i iskreniji odgovor nego negdje drugdje.


Samo zbog ovoga ću te probati odgovoriti od kupnje

Razmisli, da danas kupiš takav auto koji je 100% OK, auto ima:
- 10+ godina
- tko zna koliko stvarno prijeđenih kilometara
- tko zna koliko puta je bio razbijen/udaren
- imaš li uvijek sa strane 2k € za nenadane kvarove
- imaš li da svake 2-3 godine promijeniš komplete guma
- košta 100.000 + kn (ovo pišem napamet, ali mislim da za ispod toga možeš uzeti samo totalni krš) i smatraš da je to opravdana investicija za 10+ godina stari auto

Mogao bi sad nabrajati još hrpu stvari ali shvaćaš bit,... kod auta (pogotovo ako nije dobro garažiran i održavan), godinama jednostavno stari materijal koji je ugrađen u njih i pitanje je dana kada će se nešto pokvariti (od gumenih lajtunga ili plastičnih zupčanika u retrovizorima kojima se preklapaju ili farovima kojima se niveliraju pa na dalje, a što je auto stariji veća je šansa da nešto ode.

E da, ono bitno kod F11 (osim šugavog N47) je zadnji ovjes koji je uvijek zračni i to ti je također boljka i nemali trošak kad ode.

Zato, razmisli još jednom ako će vam to biti jedini auto u obitelji isplati li se i možeš li uložiti u 10+ godina stari auto.
04.02.2023 | 17:31
Bratić (koji živi u Austriji) kupio si je tako nešto (ne poznajem BMWe u detalje), ali ne toliko staro, prije koju godinu. Auto izgleda jako, jako dobro, i izvana, i iznutra, kilometara on radi značajno više nego ti (cca duplo), nije im se do sad ništa kvarilo, ali sve čemu je došlo vrijeme za redovnu zamjenu koštalo je nesuvislo. Zadnje čega se sjećam da je spominjao je akumulator od 700€.
04.02.2023 | 17:36
Air kaže:
Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).


Idemo po redu. Taj motor ima razvod preko lanca koji bi trebao biti Wartungsfrei (dakle, bez održavanja). Na žalost, kao i puno puta kad je u pitanju njemačka autoindustrija, namjera i realizacija nisu baš u korelaciji. U boljem slučaju se lanac rastegne pa ga treba SAMO zamijeniti, a u gorem slučaju on pukne pa onda imaš i problem s glavom i klipovima (motor ispadne iz faze i ventili se sudare s klipovima).
Idemo pogledati BOLJI od ta dva slučaja. U svoj svojoj mudrosti, BMW je razvodni lanac smjestio na stražnju stranu motora, kod zamašnjaka. To znači da kad se mijenja lanac motora, motor skupa s mjenjačem mora ići van iz auta. Pa onda kad je već sve vani, pa kad se već radi, onda se usput zamijeni i kuplung, jer inače opet sve moraš ponavljati.
Habulin, koji je inače ovlašteni servis za Mazdu (ali šarafi i BMW u statusu specijalista) doslovce ŽIVI od ekipe s BMW-ima s tim motorima kojima to mijenja (u boljoj varijanti, samo lanac, španer i ruke, ali zamjenski dijelovi, ne originalni, iako ni to nije neki problem, jer smo ustanovili da je original ionako smeće) već za 2000 eura. I ekipa je super sretna, jer to ovlašteni servisi naplaćuju duplo, tj. uopće to ne žele raditi.
Postoji samo jedna univerzalna istina kad je BMW u pitanju: BMW se kupuje novi i prvi si vlasnik. Kad auto nakupi <200.000 km onda je zadnji čas da ga se riješi. To su takvi auti, i tvornica isto; njihov je stav da oni proizvode nove aute, i boli ih uvce za rabljene i stare. To se vidi u njihovom odnosu prema dijelovima za starije modele (nepostojeći), u muzeju u Münchenu (sramotan) itd.
Dakle, skroz iskreno i zapamti ovu univerzalnu istinu: ako si auto ne možeš priuštiti kad je novi, onda si nećeš moći priuštiti ni održavanje kad on više ne bude novi.
04.02.2023 | 17:51
Djuro genijalac kaže:
Riba, pa i nije baš tako. Turbina traje koliko i auto, AKO je sve ostalo ispravno i vlasnik održava auto. Evo ti Emila, na originalnoj turbini preko 430 tkm. Redovna zamjena ulja, samo malo pameti kod korištenja; ne mast vaditi na hladno, nakon kontinuiranog jakog opterećenja (čitaj nakon dugotrajne jurnjave autocestom), ne gasiti motor odmah, nego pustiti da u leru odradi barem minutu, po mogućnosti jedan ciklus paljenja i gašenja ventilatora i turbina će trajati kao i sve ostalo....


Moram pojasniti, sve je to lijepo i krasno ako kupujes novi automobil i drzis se ovoga, ali ja nikada necu kupovati novi automobil. Na polovnim vozilima te turbine i mjenjaci su minsko polje jer pojma nemas kako je netko vozio i to odrzavao.

BTW nije li smayoo upravo napisao da ju je servisirao jednom? U svakom siucaju 250k prije servisa i jos 200k nakon njega je i meni prihvatljivo, ali ponavljam, previse puta sam cuo kako je netko kupio poovno vozilo i nakon 20-30k morao mijenjati ili reparirati turbinu. Neka hvala, postoje i atmosferski motori.
04.02.2023 | 17:55
Djuro genijalac kaže:
Air kaže:
Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).


Idemo po redu. Taj motor ima razvod preko lanca koji bi trebao biti Wartungsfrei (dakle, bez održavanja).


Jao da, kao i legendardni BMW automatski mjenjaci koji su "maintenance-free". Ali da, njihova plemenita namjera ja da svatko kupi novi BMW nakon 200.000 km.
04.02.2023 | 18:28
Air kaže:

Ono što mi se jako sviđa je BMW F11 xDrive od 2011 do 2013 (prema financijskim mogućnostima).

Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).

Zanima me koji postotak rizika (ako mogu tako postaviti) je uzeti taj model?

I zanima me do koje kilometraže je razumno uzimat u odnosu na moje planirano iskorištavanje auta?


Potpisat ću više-manje sve što ti je do sada napisano, naročito što ti je napisao Djuro. Imali smo u kući N47 i nije imao niikakve probleme. Moguće sreća, moguće pozitivan dio statistike. Problem s kupovinom 10g starog BMW-a je da nemaš dobar rabljeni motor iiz tog vremena, uz iznimku 3.0 dizela, ali i on zna raditi probleme. Problema je bilo i s (nešto boljim) B47 motorom koji je došao 2015, stari je morao mijenjati nešto oko EGR-a (F10, sve ostalo super na autu), ja sam zamijenio SVE NOx senzore na autu (G20) X-drive, automatik, zračni ovjes... Jel ti to baš treba? Ne znam što bih drugo uzeo, ali od ovog bi bježao. Da ne pričamo da su to uglavnom radni austi gdje su ti ogromne šanse da naletiš na neki sa 400.000km skinut na 150.000... i tako dalje.
04.02.2023 | 19:32
Riba kaže:
Jao da, kao i legendardni BMW automatski mjenjaci koji su "maintenance-free". Ali da, njihova plemenita namjera ja da svatko kupi novi BMW nakon 200.000 km.


Znaš kaj je najluđe? Ti automatici su proizvod ZF-a. I ZF ti kaže da se u njima treba mijenjati ulje svakih 60.000 km. A BMW kaže da se ulje ne mijenja. Dalje nek svatko izvede zaključak za sebe.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 16 minuta
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.57 Seconds

Provided by iJoomla SEO