08.02.2023 | 17:22
dpasaric kaže:
Opet, kao i old-timeri, voziti V12 je baš ekstrem. Naravno da takav auto ne može biti isplativ i upotrebljiv na svakodnevnoj razini. I to "sa srcem" ima neke ograde, kako u proračunu, tako i raznim drugim varijablama koje ograničavaju održavanje i svakodnevno korištenje.
Da, ajmo reći da je V12 priličan ekstrem
Ali R6 E36 u fantastičnom stanju nije. Auto koji je sredinom 90-ih bio najbolji auto u klasi. Imam i to
I ne vidim logiku iza toga da taj auto, koji danas vrijedi 12-15kEUR vozim kao nekakav daily, umjesto recimo Fabie sa 110ks motorom. Kao auto za svakodnevnu upotrebu stari BMW nema nikakvu prednost pred fabijom. Performanse su dovoljne i kod Fabie, ide do stotke oko 10s. Potrošnja na razini 60% BMW-a. Udobnija, modernija, beskrajno sigurnija. Nema taj gušt u vožnji, ali to je nešto što može prepoznati zanemariv dio vozača.
Od svih youngtimera, kao nekakav smisao da se vozi kao daily mogu vidjeti recimo Mercedes W124 u dobrom stanju, ili BMW E39. Dobar i očuvan E39 je i danas u vožnji i po NVH kriteriju superioran cijeloj kompaktnoj klasi i dobrom dijelu srednje. Frend je vozio 530i na plin i to je auto koji bi imao smisla. Lani sam ima preko bla-bla putnike u svom E39 i kad sam rekao da je auto star 26 godina bilo je
W124 je i danas konkurentan komforom u vožnji, ako se čovjek može pomiriti s lelujavim ovjesom
dpasaric kaže:
Ja sam recimo u dilemi da li štedjeti za polovnu Giuliju s 2.2 dizelom ili s 2.0 benzincem. Benzinac troši gotovo duplo! Benzinac je pak jači i zabavniji, ali eto... gorivo je duplo. Znači ovisi o tome koliko km radim.
Benzinac (naš u firmi je 200ks) ne troši duplo od dizela, ali nije štedljiv. Računaj da ćeš u prosjeku teško ići ispod 10L, a dizel će u istim uvjetima trošiti oko 7. Isto, ne računaj ni na neki simpatičan zvuk kod benzinca, po tom kriteriju su ga baš udesili. Niti zvuči, niti se vrti. Zapravo je kod Giulie dosta prosječna motorizacija u odnosu na ponudu u klasi.