05.02.2023 | 15:07
Bertone kaže:
Air kaže:
...
EDIT: Shvatio sam da ću ovdje dobiti točniji i
iskreniji odgovor nego negdje drugdje.
Samo zbog ovoga ću te probati odgovoriti od kupnje
Djuro genijalac kaže:
Air kaže:
Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).
Habulin, koji je inače ovlašteni servis za Mazdu (ali šarafi i BMW u statusu specijalista) doslovce ŽIVI od ekipe s BMW-ima s tim motorima kojima to mijenja (u boljoj varijanti, samo lanac, španer i ruke, ali zamjenski dijelovi, ne originalni, iako ni to nije neki problem, jer smo ustanovili da je original ionako smeće) već za 2000 eura.
....
Postoji samo jedna univerzalna istina kad je BMW u pitanju: BMW se kupuje novi i prvi si vlasnik. Kad auto nakupi <200.000 km onda je zadnji čas da ga se riješi.
...
Dakle, skroz iskreno i zapamti ovu univerzalnu istinu: ako si auto ne možeš priuštiti kad je novi, onda si nećeš moći priuštiti ni održavanje kad on više ne bude novi.
korisnik kaže:
Ne znam što bih drugo uzeo, ali od ovog bi bježao. Da ne pričamo da su to uglavnom radni austi gdje su ti ogromne šanse da naletiš na neki sa 400.000km skinut na 150.000... i tako dalje.
Hvala svima na odgovorima.
Što reći, neke stvari ostanu na morkrim snovima.
Presudili ste za ono što je bilo u "zraku".
Stava sam da bi radije uzeo polovni auto više klase zbog udobnosti i veličine. Vođen sam mišlju da se dosta takvih auta koji skoro spadaju u skupinu old timera i danas voze, odnosno da se dosta polovnih auta može s određenim razumnim ulaganjem dovesti u super vozno stanje. Pa bi tako 20k eura prije uložio u neki veći polovni auto nego u novi.
Eto problem je što mi se po interijeru od tih većih auta gotovo isključivo sviđa ta petica.
Slijedom vaših odgovora pogledao sam konkurenciju i došao do jednog zaključka: Mercedesa E cca 2011. godišta na mobile.de ima u ponudi i sa preko 700t km dok 5ica ima samo do 450t km. Kao laik zaključujem da je E klasa tog godišta skoro duplo izdržljivija i možda laički zaključak bolji izbor za kupovinu. Većina tih auta su taksi auta, što možda dodatno potvrđuje njihovu kvalitetu - pretpostavljam (sa mogučnoću za_eba) da taksisti biraju sa profesionalnim pristupom izbora kvalitetnog alata za rad.
E sada, kada mi je petica potopljena tražim sljedeće rješenje.
TIno1 je predložio Toyotu.
Moj filteri za ovu kupovinu bi bili udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam (to je u petici bilo gotovo savršeno). Najradije bi dao i 3-4 t eura više kada bi netko mogao zamijeniti njegov nadasve problematični pogon sa bilo kojim drugim motorom.
Vjerujem da svaki motor po mom stilu vožnje i pažnje mogu voziti sigurnih 50 godina, isto tako vjerujem da se većina današnjih auta može tako voziti. Hoću reći da mislim da ne spadam u grupu zahtjevnih i nedgovornih vozača.
Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.
Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.
Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?