Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


05.06.2023 | 13:51
@Air, dao sam ti palčić up zbog hrabrosti kaj si istovario novce za tak stari BMW pa ako ti ne treba, proslijedi ga Tini
  • Air
  • Korisnik
  • 75
05.06.2023 | 16:43
Bertone kaže:
@Air, dao sam ti palčić up zbog hrabrosti kaj si istovario novce za tak stari BMW pa ako ti ne treba, proslijedi ga Tini


Hvala za palčić, odmah sam ga prosljedio Tinu.

Nedavo sam se vozio u novoj Škodi i po mojoj usporedbi Škoda je daleko iza ovog prmjerka koji sam kupio.

Ja uvijek glasam za neki "old timer" premium klase ispred novog srednje klase.

Do sada je bio super održvan i normalno vožen, ako nastavim tako nadam se samo zamjeni potrošnih dijelova kako i kod svakog auta.

Nadam se da me neće sasjeći sa nekim serijalom iznenadnih kvarova.
10.06.2023 | 10:57
Ne znam točno, gdje da to stavim, ali osim što je humorno, liči na auto:

www.f1authentics.com/collections/f1-simu...championship-edition


Ako ima neko viška love i vremena.
10.06.2023 | 20:29
Ne znam, prati li tko, ali u tijeku je majka svih utrka, jedan i jedini LeMans. Fantastična utrka koja je ušla u šesti sat, noć pada...
18.06.2023 | 20:45
Zlikovci iz WEF-a žele da mi, njihovi kmetovi, ostanemo bez slobode vlastitog automobila...

slaynews.com/news/wef-calls-75-reduction-private-car-ownership/
18.06.2023 | 20:51
Uuuuu jebemti, sad su WEF-ovc naježili jer su pretjerali i pokušavaju ti na mala vrata oteti Alfe
18.06.2023 | 21:28
Mi smo danas beta-testeri autonomnih automobila. Svi poluautonomni fičri današnjih auta su zapravo beta verzije konačnih rješenja za autonomnu vožnju. Svima je jasno da je najveći faktor rizika u prometu - vozač, dakle da je konačni cilj - imati isključivo autonomna vozila u prometu, odnosno ljude-vozače svesti na rekreativni, odnosno sportski okvir, kao što je jahanje danas (iz drugih razloga, očito).

U tom smislu, u prometu u kojem ne smiješ upravljati vozilom, osim na sportskoj pisti i namjenskim cestama u prirodi i po rekreativnim stazama, koja bi ti bila prednost, ili vrijednost posjedovanja takvog (autonomnog) automobila? Danas imamo svoje automobile jer, da nemamo, da se svi koristimo taksijem svakodnevno, trebalo bi zaposliti taksista 20x više nego što ih ima. Ovaj je problem još više izražen u velikim zapadnim gradovima, ali i kod nas se sve više ističe. U scenariju u kojem pikneš aplikaciju i kažeš, trebam auto za 4 osobe odavde do xxx u yy sati i autonomno vozilo ti se nacrta pred kućom, uredno, dezinficirano i spremno, doveze te u kino ili prijateljima u goste, a ti, bez brige i pameti, ne moraš čak niti misliti o parkiranju, i konačni ukupni trošak takvog sustava ispada manji od troška imanja i tankanja vlastitog auta, zašto bi netko želio imati svoj auto? A trošak svakako ispada manji jer je iskoristivost autonomnog dijeljenog automobila neusporedivo veća od bilo kojeg privatnog. Koliko sati dnevno u prosjeku auto koristiš, a koliko sati stoji parkiran?

Ja bih se toga prvi odrekao, a svoju garažu bih pretvorio u uredski prostor ili radionicu.

Zamisli koliko bi ti kvart u kojem živiš bio ljepši kad bi ulice bile oslobođene svih auta koji su tamo parkirani i zauzimaju u pravilu cijeli nogostup i još pola kolnika. Zamisli da u Rijeci nema više parkiranih auta na Rivi, niti na Delti, da svi autonomni dijeljeni automobili stoje (kad nisu u prometu) u Zagradu, i to duplo gušće nego sad, jer ne mora svaki od njih u svakom času imati slobodan izlaz. Zar ne bi to bio ljepši i kvalitetniji život za sve?

I opet ponavljam, za ljude koji uživaju u vožnji i posjedovanju oldtimera, za koje je to sport i hobi, ta mogućnost i dalje postoji. Zar misliš da su onih 25% preostalih vlasnika automobila - samo ultrabogataši sa šestmetarskim limuzinama? Pa njih nema sve skupa na svijetu niti 2%.
19.06.2023 | 06:55
Znam ja koja je pozadina koja muči Davora (pri čemu se tu s njim slažem). Od ove poluidile koju ti opisuješ, samo je kratki korak do sustava u kojem ti naručiš auto, a sustav ti kaže: to je izvan Vaše rute do posla, već ste bili ovaj mjesec na tri izleta, potrošili ste svoj bonus za ovaj mjesec. Ovaj mjesec možete dalje samo na posao i doma. Ili dokupite bonus za izlete i slobodno biranje odredišta u iznosu od xy eura.
19.06.2023 | 07:47
Aha, u odnosu na ovo sadašnje stanje "vozim diesel 20+ godina star, izvadio sam filter krutih čestica i prebrikao elektroniku, eko test prolazim ne pitaj me kako i fućka mi se živo"? Jer, naime, i sad postoje neki propisi koji limitiraju slobodu korištenja vozila (makar ono i bilo tvoje vlasništvo), samo što se kod nas svaki zakon i pravilo doživljava, eto tako... malo fleksibilno. Ja poštujem zakon dok god mi odgovara, a kad mi ne odgovara, onda ga ne poštujem jer je to glup zakon. Tako nekako, zar ne?

Prijateljica s faksa živi u Parizu s obitelji. Oni nemaju auto, nikad ga nisu imali i nikad ga neće imati, jer bi ih više koštao trošak parkiranja auta mjesečno, nego što ih košta najam stana. Plus besmisao prometovanja autom po Parizu. Kad idu na odmor ili izlet, iznajme si auto.

Zamisli sad taj scenario, kad bi se neki gradonačelnik u ovoj kuruznoj državi odlučio stvarno uvesti reda na ulice svog grada, pa odredio da nema više parkiranja na javnim površinama koje nisu namijenjene parkiranju. Nema više parkiranja na voznoj traci kolnika, na ulici. Nema više parkiranja na ugibalištu autobusne stanice. Nema više parkiranja na nogostupima. Nema više parkiranja na školskom igralištu, na travnjaku, na livadi za kućne ljubimce. Nema više parkiranja na vatrogasnom pristupu stambenoj zgradi od 26 katova. Nema više parkiranja na način da onemogućiš pristup kamionu čistoće za pražnjenje spremnika za otpad, hitnoj pomoći, servisnim vozilima...

Zamisli kako bi bilo super biti vlasnik osobnog vozila (ili dva) koje ne možeš parkirati nigdje bliže od 5 km od svog stana, jer je tamo najbliže parkiralište ili garaža, ili je najbliže takvo da ti mjesečna pretplata za parkiranje košta manje od 200 €.

Na stranu to, što misliš da ne može doći do sličnog distopijskog scenarija i u varijanti s vlastitim vozilima? Umjesto "naručiš auto" upiši "prištekaš se na elektro punjač" ili "dođeš na pumpu" i kažu ti, sorry potrošili ste svoju kvotu energije za osobni prijevoz, dokupite bonus za izlete?
19.06.2023 | 08:26
smayoo kaže:
Aha, u odnosu na ovo sadašnje stanje "vozim diesel 20+ godina star, izvadio sam filter krutih čestica i prebrikao elektroniku, eko test prolazim ne pitaj me kako i fućka mi se živo"?


Nije da se ne slažem s tobom, ali...

www.barchemagazine.com/en/pershing-7x-bewitched-by-speed/

Dole negdje možeš pročitat: The on-board instruments show a top speed of 50.2 knots at 2350 revs, with fuel consumption of 351 l per hour for each engine.

Nije u pitanju ekologija, nego kontrola. Da, možete me slobodno svrstati medju one teoretičare...
19.06.2023 | 08:30
Sa svim se slažem. Ovo s parkiranjem, ostavljanjem auta bilo gdje i svim ostalim. Da se počiste ulice, vrijednost nekretnina tj. poželjnost grada kao mjesta stanovanja bi pala za dobrih 30-ak posto. I znam jako dobro kako izgleda Pariz. Tko ima zbilja puno novaca ima garažu ispod stana u zgradu (podrum), a ostali kako koji...
O skidanju DPF-a i prebrikavanju elektronike sam već nekoliko puta izrazio svoj stav (NE SLAŽEM SE S TIM jer moderni dizelaši koji su izuzetno jaki bez tih sustava dime i čađe više od starih koji su dizajnirani bez toga)...
Dok god pumpa posluje za gotovinu, ne vidim kako ti netko može uskratiti mogućnost kupnje goriva. Dopuštam da griješim.
19.06.2023 | 08:36
accom kaže:
smayoo kaže:
Aha, u odnosu na ovo sadašnje stanje "vozim diesel 20+ godina star, izvadio sam filter krutih čestica i prebrikao elektroniku, eko test prolazim ne pitaj me kako i fućka mi se živo"?


Nije da se ne slažem s tobom, ali...

www.barchemagazine.com/en/pershing-7x-bewitched-by-speed/

Dole negdje možeš pročitat: The on-board instruments show a top speed of 50.2 knots at 2350 revs, with fuel consumption of 351 l per hour for each engine.

Nije u pitanju ekologija, nego kontrola. Da, možete me slobodno svrstati medju one teoretičare...


BTW, ovo je odličan primjer. Dok god POSTOJE čamci i jahte, nitko, IMHO ne bi smio ni taknuti osobne automobile. Kad pogledam koliko ti čamci, gliseri, skuteri i sve ostale pizdarije namijenjene zajebanciji troše PO SATU, a da jahte ne spominjem koje NA VEZU po satu znaju žderati 30-ak litara samo da bi radili brodski sustavi (klime, kuhinje i druge PM-rine).
Šimuni, selendra na Pagu. Jedan iznamljivač ima 3 gumenjaka s plastičnim dnom 5-6 metara. Jedan ima motor 100 KS, jedan ima 60 KS i jedan je 40 KS. SVAKU večer mu dolazi cisterna od INA-e i istoči mu 800-900 litara benzina da ima za iznamljivanje idući dan. Mislim da SVI auti SVIH ljudi nisu potrošili 900 litara da bi došli do Šimuna, u što uključujem i Čehe, Slovake, Mađare, Nijemce i ostale goste. Ovo su tri je_ena gumenjaka. Mogu samo zamisliti koliko potroše još skuteri i sve ostalo što je tamo na vezu....
  • Daddo
  • Posjetitelj
19.06.2023 | 09:01
Zamarate se bezveze a 2024. su nam robotaksiji na cestama u ZG.

Za ostatak HR ionako nije važno.
19.06.2023 | 09:13
Djuro genijalac kaže:
Dok god pumpa posluje za gotovinu, ne vidim kako ti netko može uskratiti mogućnost kupnje goriva. Dopuštam da griješim.


Naravno da griješiš. Dovoljno si star da se sjećaš par-nepar sranja i bonova za gorivo iz bivše YU. To je bilo tada. Tehnološke mogućnosti kontrole danas su neusporedivo veće. A također je za očekivati da će u istom periodu (10-15 godina) preći potpuno na digitalni novac pa onda...
19.06.2023 | 13:17
Pripreme za ograničavanje su davno krenule.
15-minutni gradovi recimo.
Kada dođe digitalni novac, tada će nas prisiliti da funkcioniramo na području koje pokriva 15 minuta (pješice ili autom), tada digitalni novčanik neće niti biti moguće koristiti izvan tog područja. Na isti način mogu ograničiti dnevnu količinu novca koji se može potrošiti ili ograničiti što se sve može kupiti. (recimo debelima zabraniti kupnju kalorične hrane ili šećerašima čokoladu ili pijancima alkohol ... - zašto, zato jer brinu o nama i ako smo zdravi, ne treba nam doktor pa tako ostane više u fondu osiguranja, a novac se troši recimo na 10 doza dobrovoljnog cjepiva bez kojih čovjeku ne radi onaj digitalni novčanik).
Ovako se može do sudnjeg dana nabrajati.
Neke stvari su postala realnost i danas.
19.06.2023 | 13:52
Poanta onog što sam ja napisao je - da imanje ili nemanje auta u vlasništvu neće u tom pogledu ništa značiti.
19.06.2023 | 14:26
Naravno da neće.
To me podsjetilo jednog pitanja u komunizmu: Da li je bolje imati novaca i nemati što kupiti ili nemati novaca, a imati svašta za kupiti?
19.06.2023 | 14:42
Bertone kaže:
@Air, dao sam ti palčić up zbog hrabrosti kaj si istovario novce za tak stari BMW pa ako ti ne treba, proslijedi ga Tini


I ako ti treba prosljedi ga meni, vratit ću ti dva!
19.06.2023 | 16:30
Izvoli
19.06.2023 | 16:43
tino1 kaže:
Bertone kaže:
@Air, dao sam ti palčić up zbog hrabrosti kaj si istovario novce za tak stari BMW pa ako ti ne treba, proslijedi ga Tini


I ako ti treba prosljedi ga meni, vratit ću ti dva!


Žicaru!
19.06.2023 | 16:43
Bertone kaže:
Izvoli


Trgovče!
19.06.2023 | 19:12
Djuro genijalac kaže:
Bertone kaže:
Izvoli


Trgovče!


Ma ništa od toga,... koliko je svima obećao i da vraća samo jednostruko neš doći na red prije veljače 2024.
24.06.2023 | 19:26
Tko čeka, dočeka!

Davor plaća cugu svima na jabučnjaku!

www.jdpower.com/business/press-releases/...al-quality-study-iqs
25.06.2023 | 12:56
Haha, ovo je lijepo pročitati, ali to nije neko iznenađenje jer je to trend zadnjih 6-7 godina.

"Highest-Ranking Brands and Models

Dodge is the highest-ranking brand overall in initial quality with a score of 140 PP100. Among mass market brands, Ram (141 PP100) ranks second and Buick (162 PP100) ranks third.

Among premium brands, Alfa Romeo ranks highest with a score of 143 PP100. Porsche (167 PP100) ranks second and Cadillac (170 PP100) ranks third."

A što se novih tipova kvarova tiče, posebno recimo brave, o tome bih imao storija i storija od frenda koji radi u Mercedsu gdje je sada nova fora da brava *nije* fizički vezana za sam mehanizam, nego sve ide preko aktuatora! Suludo!
25.06.2023 | 15:50
Kak su putovali naši stari?

Nakon tri dana i 1400km u Lotusu, jedini točan odgovor je - tegobno. Bez klime, bez serva, bez zvučne izolacije, bez navigacije, skoro bez autocesta... bude fora par sati, ali nakon dva dana od po cca. 600km i nekih 11 sati vožnje, prestane biti zabavno i postane mazohistično iskustvo. Auto stvarno traži punu koncentraciju u vožnji, a buka i vrućina na takvim relacijama postanu nesnosne. Zaključak koji se može izvući iz ovog putovanja je - super za nekih 300km dnevno, sve više od toga je previše.

Dakle, krenuo u 5:15 iz Varaždina preko Maribora i Dravograda prema Grossglockneru. Do tamo mi je trebalo oko pet sati (od Klagenfurta do Spittala vozio autocestom). Taj dan cijelim putem krov skinut, vrijeme je do podneva bilo podnošljivo vruće, dalo se izdržati i na 2000+ metara nmv, ali jednom kad sam se spustio s GG, postalo je nepodnošljivo. Asfalt toliko užaren, a ja toliko nisko da nikakva brzina to ne može ohladiti...









Sam GG je ovaj put bio okupiran svim vrstama vozila, od biciklista, kampera, krama do ponajviše motorista. Još mi se nije bilo desilo da tražim mjesto za parkiranje na Edelweissspitzu ili da na Franz-Josef Hohe parkiram na krovu garaže. Ta gužva je utjecala i na kvalitetu vožnje jer sam dosta toga proveo čekajući priliku za pretjecanje. Sama pretjecanja su pis-of-kejk čim se sjetiš da nisi u dizelu i da auto treba barem 3000 okretaja da pošteno krene. Vrijeme je bilo odlično, cesta skroz suha (kratak pljusak od dvije minute taman na Edelweissspitz), taman omjer oblaka i sunca da kreira zanimljive igre sjene i svjetla Kako sam imao više nego dovoljno vremena (nije bilo suicidalnog spoštanja do ledenjačkog jezera), prošao sam cijelu cestu dva puta i ručao odlične knedle s kiselim zeljem


















Na Edelweissspitzu su, po običaju, bili parkirani i BMW prototipovi meni nepoznate vrste. Šime je konačno odgonetnuo da je u pitanju LCI aktualne jedinice. Idu sve ružniji i nezanimljiviji. Vidio sam putem nekoliko komada G42 i mislim da će jako brzo dobiti dušu, pored svega kaj nas još iz BMW-a čeka. Od zanimljivih automobila putem, jedna krasna Alfa 8C spider (gazda došao do mene pogledat Elise), kolekcija fiata 500, crveni Countach na cesti nakon Zella, još jedan kričavo zeleni Elise i to je to. Hrpa 991 i 992, ali ono baš hrpetine i jako puno MX-5 ND varijante. Uglavnom, ništa puno zanimljivoga.



Kad sam konačno došao na odredište, osjećao sam se ko Sterling Moss na kraju 1955 Mille Miglia, otprilike mi je i toliko vremena trebalo







Drugi dan puno laganija tura uz austrijsko-njemačku granicu i lagani hike kroz šumu. Navečer sam se našao s frendom koji me provozao Minkenom i počastio dijetnom večerom (da se ne udeblja za svadbu ).








Vožnja u M4 mi je još jedan znak s neba da mi ne treba auto s 450 konja








Treći dan, poslije doručka odlučio poći kući. Lokalnim cestama proz Bavarsku do Salzburga. To je bilo doista lijepo iskustvo. A onda sam se izgubio. Mislio sam da ću kroz Berchtesgaden doći nekud u Austriju, ali jok, nejde baš Nakon toga nekako našao Hallstatt, parkirao se na prvom slobodnom parkingu, ČETIRI JEBENA KILOMETRA od grada, poslikao i nastavio dalje. Tad sam montirao krov jer je počela kiša i više ga do doma nisam skinuo, jer kiša skoro da nije stala, a i bilo je dosta hladno da bi se vozilo bez krova.










Na kraju, ovo je otprilike ruta koju sam vozio zadnji dan, ne mogu sve točno jer nema dovoljno točaka za ubaciti. Prosjek brzine nema, prosjek potrošnje ukupnog puta je bio 6,4L/100km, fakat ništa.

I sad, dal bi opet? Naravno, ali ipak malo kraće dionice... 300-400km na dan bi se dalo izgurati, više od toga, baš teško.
25.06.2023 | 15:54
Ovo je čisto za dojam veličine kraj Fiata 500:

25.06.2023 | 18:11
Bravo, nisam nikad vozio lotus elise, ali jesam opel speedster i sjećam se golog aluminija u kabini, relativno nepreciznog mjenjača i znoja na čelu (uz tank od 34 litre i doseg od 300 km na guzove).
Najbolji kabrio na svijetu je coupé s dobrom klimom....

Ali, svaka čast na putu!
25.06.2023 | 19:28
Super mi je ovaj par u 8C Spideru!
26.06.2023 | 06:44
Djuro genijalac kaže:
sjećam se golog aluminija u kabini, relativno nepreciznog mjenjača i znoja na čelu (uz tank od 34 litre i doseg od 300 km na guzove).


Da, to je to Samo kaj sam ja uredno na ovoj ruti radio po 450km po tanku. Moglo bi to i dosta ispod da baš treba, ali nema smisla s ovakvim autom.
26.06.2023 | 07:35
Jedno znatiželjno pitanje. Prednja registracija, samo ovako zataknuta pod šoferšajbu, to ti prolazi kod naše policije?
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 18 sati, 55 minuta
  • Zdravac: MB Air M1
  • Zdravac: to je zadnja verzija koja je u App Storeu
  • Zdravac: Meni na Sequoia 15.3.1 radi normalno WhatsApp v. 25.3.80 (instaliran putem App Store-a
  • ^SuperUnknown^: Da, nema druge. Sudeci po nekim threadovima novija verzija trazi AVX2 instrukcije koje cMP nema :/
  • kupus: whatsapp web? za prvu ruku
  • ^SuperUnknown^: Zadnji update WhatsApp desktop appa se vise ne pokrece, ikona zabounca na sekundu i nista se ne dogodi. Starija verzija koja mi je radila je upravo "expired". Monterey OS. Ima tko slicnih problema ili rjesenje?
  • dpasaric: Sretan 70-ti rođendan Jobsu u nekom digitalnom raju! ;)
  • kupus: neka se javi porukom
  • kupus: tražim preporuku za iptv, ako ima tko...
  • Zdravac: ...ali je najpraktičniji u kombinaciji sa Password managerom. Sve se učita i sve mi je tu postavljeno i dok tako radi, nemam jednostavno potrebe za prelaskom na nešto drugo. Isto otprilike kao i sa stock Mail.app
  • smayoo: Safari je dreq bloatware. Najgora Mac stock aplikacija.
  • kupus: nikad mi se nije svidio :(
  • Zdravac: zašto jednostavno ne koristite safari?
  • smayoo: ništa što se temelji na chrome kodu meni ne dolazi u obzir
  • kupus: mislim da ću, nakon korištenja firefoxa od samih početaka, umiroviti ga na neko vrijeme
  • kupus: nerado to kažem, ali brave je toliko "lakši" od firefoxa da mi se čini da koristim drugo računalo.
  • Matija klc: Hvala Zdravac, pokusam sa njime
  • Zdravac: Ili si mislio na besplatnu "verziju" Microsoft Office paketa? :)
  • Zdravac: Imaš u App storeu besplatni Collabora Office. On je zasnovan na Libre Office-u kojega svi hvale kao free zamjena za Microsoft
  • Matija klc: Ekipa, trebam office paket za Ipad 10. Ima li kakva besplatna mogucnost ili mi preostaje platiti paket? Hvala
  • zvone: plaćali istu nominalnu sumu u eurima za apple priouzvode a sad kad su euro i dolar isti opet digli.
  • zvone: A i primjetih da prije dok je dolar bio slab smo
  • zvone: Dobra ideja o bojkotu američke robe.
  • rusty: Ja je koristim sa svoje Studio ekrane
  • Yonkis: Koristi li netko (Appleovu) polishing cloth [link]
  • jura22: na Opera for iOS ne radi Vikalica. Sto god se upise ne prikazuje.
  • jura22: Abc
  • petros: Ne bih bojkotirao ni Temu niti AliExpress! :)
  • Zdravac: Samo ubaciš Samsung u ponudu, i svi smo mi opet kod tebe trgujemo!
  • Zdravac: Davore, a Temu bi odmah bojkotirao, jel? :)
  • Zdravac: EU, GB i Canada i još ako bi nekako mogli pridobiti Tursku, mislim da bi mogli jako učinkovito pokazati zube. Kad bih tu vidio zajedništvo, ja bih određeno vrijeme bojkotirao.
  • JOHN: ovakve reakcije tog nasnifanog čobana samo potvrđuju moje sumnje da bolesnici vladaju svijetim a još veći imbecili daju glas takvima što je onaj smrad na zapadu i onaj još smrdljiviji na istoku
  • dpasaric: Nismo spremni! :)
  • JOHN: Ako će se bojkotirati kao ovo s dućanima……nebumo daleko stigli.
  • Zdravac: Jeste li spremni, kao Europljanin, bojkotirati američke proizvode dok je Trump predsjednik i ako EU zaključi da na taj način možemo izboriti / vratiti poštovanje europskog ugleda u novom globalnom poretku ?
  • Borisone: Tresla se brda, umro je iPhone SE. R.I.P.
  • Borisone: Da ima "live" event, bilo bi tjedan dana ranije objava na Apple stranicama.
  • Zdravac: e jbg
  • Zdravac: Jel ima live prijenos?
  • Borisone: Ne. Najvjerojatnije samo ažuriran Apple site i objave za medije o novim uređajima.
  • Zdravac: Jel Apple event danas u 19:00h?
  • Yonkis: Hoćemo li sljedeći iParty organizirati putem Invites app-a? ;)
  • Yonkis: Apple will bring its next-generation M5 chip to the MacBook Pro in the fall, followed by the iPad Pro in the first half of 2026, according to Bloomberg’s Mark Gurman. - Wow, M5 na iPadu. M4 je već overkill ali ok. :D
  • miomika: @Zdravac...vjeruj mi, nebi ga prepoznao razliku, ni da te za guzicu ugrize. Nije to google translate.
  • miomika: Naravno Zdravac, pišeš na pamet i provjerio si, jelda?
  • Zdravac: Možda malo "old fashion", ali eto! :)
  • Zdravac: Vjeruj mi, skuži se odmah AI, ali kod ovih mlađih to prolazi jer je to, kao "kul"
  • Zdravac: Poslovna komunikacija zahtijeva poslovno znanje. Dakle, ili znaš što trebaš pisati, ili ne znaš. Ako ne znaš, zaposliti ću onoga tko zna - sigurno ne AI!
  • Zdravac: Ma kakav crni AI za poslovne mailove!! Kod mene ti to sigurno nebi prošlo!
  • drlovric: Mi saljemo stotine mailova na engleskom i da to ista valja, vec bi bilo u nasem workflow :) Ali eto, uzivaj ako te veseli. Ja it tvrdim da je beskorisno, sporo, trapavo, nedovrseno...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO