Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


28.10.2023 | 05:55
1. Ultrazvuk (zastrašivanje kuna)
Posebni uređaji za ultrazvuk stvaraju zvukove promjenjivih frekvencija i intervala koji nisu primjetni za ljude i kućne ljubimce (na Amazonu). Međutim, plašljive životinje osjetljive su na te zvukove. Ovi uređaji rade na baterije i lako se postavljaju u motoru. Još jedna prednost ultrazvučnih uređaja je što se mogu univerzalno koristiti u kućama, na tavanima ili u vrtovima, gdje se kune također često pojavljuju. Mnogi uređaji također imaju bljeskalice koje dodatno plaše kune.
2.Sprej protiv kuna
Specijalni sprejevi, paste i loptice također pomažu u odbijanju kuna.Šire neugodan miris i okus (nije otrovno) za kune i dodatno prikrivaju miris drugih kuna. Na taj način se kune drže dalje od auta. Prije upotrebe, temeljito očisti auto i motor.
3. Svjetlo
Kune izbjegavaju svjetlo, tako da će zadnje izabrati auto koji je parkiran pod rasvjetom.
28.10.2023 | 07:55
tino1 kaže:
Kune izbjegavaju svjetlo


Sad mi je jasna naša privatizacija....
28.10.2023 | 08:56
Pitanjce za znalce.
Stara hoće prodati Ford Fiestu bordo boje staru cca 16/17 godina (onaj model sa uzdignutim žmigavcima na farovima, ako znate na koji mislim).
Auto ima - majke mi moje - 25 000 km.
Motor znači kao nov.
Ali problem je lak.
Prvo je na haubi počeo dobivati nešto kao kada čovjek dobi žulj (počeo se dizati valjda prvi sloj laka, zaštite, čega već...), sada je pola haube već tako uništeno, uzdignuti sloj je sam od sebe otpao i sada počinje stradavati krov automobila.
To je zato jer je automobil parkiran pred kućom i po zimi i po ljeti, i jbg - uništilo lak.
Zanimljivo - uvijek su tako bili parkani auti - ovo je prvi kojem se to desilo.
No nema veze, ajmo na stvar.
Ona ga hoće prodati, prestara je za voziti i ne zna kako da frkne to za najpovoljniju cijenu.
Dali Njuškalo, ili neki auto oglasnik - ja pojma nemam.
Pa ako može neki savjet, bio bih zahvalan.
I da - koliko to može vrijediti.
Zaista je auto prešao toliko - ona ga je vozila od Kustošije do (pazite sada) - Črnomerca...
Možda jednom do Krka, i kada ga treba razvozati onda do Jaruna pa par krugova tek toliko da motor prodiše.
PS:
Isti model kao ova, i godište čak vjerujem.
Ali lak ni blizu tome:
www.njuskalo.hr/auti/ford-fiesta-1.4-oglas-41699961
28.10.2023 | 09:41
Ljušti ti se bezbojni lak. Baš smo neki dan komentirali kako to postaje uobičajena pojava na focusima druge generacije (od 2005. na dalje), a ne javlja se na onima prve generacije (1998.- 2005.).
Tvoja fiesta je ili od 2000. na dalje (ako nema kvržicu na faru iznad žmigavca) ili od 2003. na dalje (ako ima) i očito je jednako loš standard lakiranja kao i za focuse Mk2.
Vrijednost auta određuje potražnja i opće stanje. Da bi auto polakirao komplet, računaj (ako uspiješ naći lakirera koji će to biti voljan raditi, a, vjeruj mi, to je mission impossible) da to košta cca 2500 eura plus još 500 eura za rastavljanje i sastavljanje auta.
To kaj motor ima 25000 km je u cijeloj priči najmanje bitno, na tvoju žalost.
Dakle, auto ti vrijedi cca 1000 eura max, bojim se, i najbolje mušterije bi ti mogle biti pizzerije i slično koje trebaju jeftin auto za dostavu koji se neće kvariti, a izgled je manje bitan
28.10.2023 | 09:59
Ima kvržicu na faru.
Napisao sam to.
2006. godište je.
Čitam dalje...
EDIT:
Soma eurića.
Jbt.
Za točno toliko sam prodao Mitsubishi Lancer GLX 1991. godište, u kojeg sam ulagao valjda na godišnjoj razini toliko.
Dobro da znam.
Hvala Djuro.
Samo još ovo odgovori molim te ako nije problem:
A di da ga stavim na oglas?
Njuškalo ili neki auto oglasnik?
I koju početnu cijenu bi ti lupio?
Hauba i krov su s takvim lakom, ostalo je OK.
28.10.2023 | 17:39
A gle, zvekni 2500 eura na račun defacto novog motora i mjenjača pa čekaj. Ako auto ima tako malo km, onda bi i unutrašnjost trebala biti u jako dobrom stanju (sjedala nisu izderana, propala, volan nije izguljen itd..)
Index oglasi, ako mene pitaš. To je najjači oglasnik. Njuškalo se prodal švercerima
28.10.2023 | 17:53
Hvala ti puno Djuro.
Palac za savjete!
20.11.2023 | 14:04
Gledaj ruskog tuninga ????


IMG_0138.jpeg
20.11.2023 | 14:51
20.11.2023 | 17:46
Fiat Panda prve generacije je imala sva stakla skroz plosnata, uključujući vjetrobransko. A bočni prozori su bili identični s lijeve i desne strane. Prije četiri godine sam bio u selu u Umbriji, gdje je na tridesetak kuća bilo 18 Pandi
20.11.2023 | 19:07
Mercedes/Puch G model/klasa. Cijela kockasta, šajbe ravne, sva limarija ravna. I proizvodi se od, ako ne griješim, 1979...
20.11.2023 | 21:24
Isto su zadihtane poliuretanskom pjenom, ili...?
21.11.2023 | 09:58
Ne, jasno. Ali, ako ti je do snalaženja, imaš na youtubeu videa gdje se auti popravljaju s ciglama, pa kitaju i lakiraju...
21.11.2023 | 10:18
Ja se uvijek sjetim autobusa Firme Krstić i sin, iz "Ko to tamo peva", s ugrađenu furunu i roštilj.
21.11.2023 | 15:23
Pisao sam na vikalici pa da nastavim ovdje.

Namjeravam na proljece nekad mijenjati auto. Peugeot 3008 je vec kod mene 4. godinu pa mi je malo dosadio. Kupio sam ga starog 3 god sa 140000km na satu a sada nema jos 180000. Eto koliko sam presao za nepune 4 godine.

Svako auto kupim vodjen emocijama. Ako mi je lijep, to je to. Mehanicar nisam, niti inzinjer, da mi to bude presudno. Trenutacno mi je super BMW 5. Nisam nikada imao auto iz tog "svetog njemackog trojstva"

BMW G30 mi zanimljiv, ali ne bih kupio stariji od 2021. jer nemaju full virtual cockpit. Tako da gledam redizajnirani model, malo se vodeci i time da su otklonjeni problemi i djecije bolesti inicijalnog modela.

Imajuci u vidu da zivim u zupaniji bez jednog metra autoceste, nema mi ni 530D nekog smisla, pa sam izbor suzio na 520D (2.0, 190KS). Mada nisam iskljuciv po tom pitanju.

Mjenjaci su automatski ZF koje neko kuje u zvijezde kao najbolje u segmentu, dok neko tvrdi da nisu nista posebno. Jako mi je cudno (kao i na mom P3008 uostalom) da ti automatski mjenjaci ne traze nikakvo odrzavanje. Niti izmjene ulja.

Gledao sam po oglasima (DE, NL, FR, AT uglavnom) i takav BMW (2001+, 520D sa pristojnom opremom) kosta oko 40 tisuca eura. Presli od 10000 do 60000 mozda. Losiji primjerci idu i za 35, bolji za 50.

Malo me plasi i ta zadnja vuca. Da li ici na model sa xDrive ili danasnje elektronike to drze pod kontrolom.

Ako bih ga kao i 90% prethodnih auta zadrzao 3-4 godine, ne bih jos uvijek presao 100 tisuca km. Tako da vjerujem da bih izbjegao sve te skupe kvarove i odrzavanja, kojih se svi plase. Na koncu to auto je pod jamstvom, i po godinama i po kilometrima. Ili grijesim u necemu?

Nikada nisam uvozio auto. Pojma nemam jel bolje kupiti od neke auto kuce ili od vlasnika. Ne znam ni kako sve to ide oko povrata VAT poreza, jer izvozim ga van EU. Razmisljao sam da ga mozda reg i na HR registraciju, ako bi to imalo financijskog smisla.

Trebam otici u neku spediciju pa popricati sa ljudima.

Plasim se situacije, auto super na slikama, odem tamo a ono nije bas to to. Mozda su km vracani. Mozda je skriven neki veliki mehanicki problem kojeg ja ne znam prepoznati (taj auto nikada provozao nisam, mozda bih to trebao prvo napraviit, da znam sta da ocekujem uopce). Mozda su problemi sa vlasnickim papirima. Mozda je auto havarisano, pa napravljeno.

Ja nisam od kupaca koji imaju 20000e pa gledaju auta koja realno kostaju 25-30, pa kupi najgori primjerak u oglasima. Ja gledam bolja auta iz ponude, al svejedno ne bih htio da se zajebem

Nabacao sam svega ovdje pa ako neko moze razmijeniti svoja iskustva, bilo bi to fino Hvala puno!
21.11.2023 | 19:17
Frend uzeo sada M3 Competition, totalni PlayStation, strašno brzo ide i jako je precizan, ali ima onu grozomornu kontrolnu ploču, meni je bi to bio totalni dealbreaker čak i da mogu voziti njemačke aute.

Ne brine te imidž BMW-a?
21.11.2023 | 19:48
drlovric kaže:
Imajuci u vidu da zivim u zupaniji bez jednog metra autoceste, nema mi ni 530D nekog smisla, pa sam izbor suzio na 520D (2.0, 190KS).


Što se tiče automobila, zapamti SVETO pravilo: ako si ne možeš priuštiti auto kad je nov, nećeš si moći priušiti ni održavanje za njega kad bude star (i jeftin za nabavku).
Dvolitreni dizel je slab na razvodu. Ima lanac koji je za drek i rasteže se i treba ga mijenjati, ili on ode kvragu i motor ispadne iz faze. To se u pravilu događa pri 150 - 180 tkm.
Genijalno rješenje: lanac je sa strane zamašnjaka i mjenjača, pa zamjena lanca traži vađenje motora i mjenjača....

drlovric kaže:

Mjenjaci su automatski ZF koje neko kuje u zvijezde kao najbolje u segmentu, dok neko tvrdi da nisu nista posebno. Jako mi je cudno (kao i na mom P3008 uostalom) da ti automatski mjenjaci ne traze nikakvo odrzavanje. Niti izmjene ulja.


ZF, koji je proizveo mjenjač kaže da se ulje mijenja svakih 60 tkm. BMW kaže da ne treba. Izvuci svoje zaključke....
21.11.2023 | 19:57
@djuro:

Ja obicno kupim auto star 2-3 god, vozim ga do 5-6 i prodam. Do sada me ta strategija sluzila dobro. Nisam imao neke velike izdatke, kvarove i sl.

Iskreno, za moje kilometre, za mene je benzinac savrsen ali to bi kasnije bilo nemoguce prodati. Ljudi zele i traze rabljene dizele.

Novi auto ne kupujem iskljucivo zato jer ja ne zelim biti taj koji ce financijski izgubiti najvise na njemu. To se dogadja bas u prve dvije godine, kasnije krivulja vrijednosti osjetno sporije pada.

Apsurdno je da sam P3008 platio jeftinije prije 3 godine nego sto ga danas mogu prodati. Valjda radi ove inflacije su poskupila i rabljena vozila. Kakav mindfuck
21.11.2023 | 19:59
dpasaric kaže:
Ne brine te imidž BMW-a?


Ja se naviknuo na virtualni kokpit na Peugeot, i sada zelim i BMW koji ga ima. Ne pada mi na pamet vise imati klasicne analogne instrumente.

Ali to je vec osobna preferencija...

Na sta se konkretno odnosi ovo sa imidzom?
21.11.2023 | 22:04
U javnosti prevladava dojam da su vozači BMW-a bahati, arogantni, samoživi (od ne davanja žmigavaca do nepoštivanja prednosti), a i to da je BMW najčešći odabir kriminalaca, prijestupnika i korumpiranih političara.

No, ono najgore je stvarna statistika (barem kod nas u Hrvatskoj) gdje su gotovo svi incidenti u urbanim sredinama izazvani upravo od vozača BMW-a. To je otišlo toliko daleko su neki teoretizirali da BMW kao marku treba zabraniti u Hrvatskoj i da bi se već samo tim potezom smanjio broj stradalih i povećala sigurnost u prometu.

n1info.hr/kolumne/freud-za-volanom/

www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/sad-je...talih-vozaca-9919405

Uglavnom generalni imidž je katastrofa, ali naravno da uvijek ima izuzetaka, poznajem par vozača BMW-a koji su više nego ok i jako su dobri vozači (uostalom i Rimac je počeo na BMW-u), ali ona velika većina su grozni i ponašaju se, blago rečeno, neprilično.

Uostalom, pogledaj sam dizajn modernih BMW-a; nije čudo da ga biraju takvi vozači, nema tu više one finese i elegancije, onoga što je nekada bio je jedan prelijepi 850, ovi sada izgledaju kao neke mutirane zle pasmine pitbulla, kao nacistička borna kola grubih linija i stvorena da zastraše svojom agresivnom pojavom. Ne samo da su ružni, nego su baš antipatični.
21.11.2023 | 22:58
Hoces reci da imaju tu nacisticku dizajnersku notu u sebi?

Ljepota je u oku posmatraca. Meni izgleda evo kao pudlica neka, na ranu da ga stavis...


bmw-5-serija_2020_Sedans_211113101138_12.jpg
21.11.2023 | 23:02
Ti si svjestan da se ti auti u BiH kradu ko da su šibice?

EDIT:
Spomenuo si da bi ga registrirao na HR registarske pločice. Ne znam kakvi su propisi u BiH, ali znam da je u HR porezni prekršaj kao hrvatski državljanin sa stalnim prebivalištem u Hrvatskoj voziti auto ne-hrvatske registracije, neovisno o tome jesi li mu vlasnik ili što god drugo.
22.11.2023 | 04:33
smayoo kaže:
Ti si svjestan da se ti auti u BiH kradu ko da su šibice?

Ima nešto u ovome, iako se u aute ne kužim - sjećam se fenda koji je imao teoriju da di naši ljudi (današnja regija, region - kako hoće tko) rade - te aute ne kupuješ jer su ti isti gastarbaiteri provalili način kako ga zdipit još u tvornici.
Po toj logici najbolje je kupiti neki auto u čijoj tvornici koji ti isti ljudi nisu radili.
Subaru ako se radi u Japanu još.
Valjda tamo nema naših.
22.11.2023 | 08:00
drlovric kaže:
dpasaric kaže:
Ne brine te imidž BMW-a?

Na sta se konkretno odnosi ovo sa imidzom?


Davor se vjerojatno referira na činjenicu da svi nogometaši (pardon, fudbaleri), mafijaši, lopovi, siledžije, wannabemafijaši i slična klika kupuju i voze BMW-eje...
22.11.2023 | 08:03
Kloba kaže:
smayoo kaže:
Ti si svjestan da se ti auti u BiH kradu ko da su šibice?

Ima nešto u ovome, iako se u aute ne kužim - sjećam se fenda koji je imao teoriju da di naši ljudi (današnja regija, region - kako hoće tko) rade - te aute ne kupuješ jer su ti isti gastarbaiteri provalili način kako ga zdipit još u tvornici.
Po toj logici najbolje je kupiti neki auto u čijoj tvornici koji ti isti ljudi nisu radili.
Subaru ako se radi u Japanu još.
Valjda tamo nema naših.


Kloba, svaki se auto može ukrasti. Ako nikako drugačije, u dogovoru s ekipom koja operira s paukom, dignu ga, odvezu kud treba i tamo se u miru u auto provali i sve ostalo... (da znam za takav slučaj gdje je vlasnik uhvatio ekipu s paukom i policajcem u pratnji kako mu dižu auto ispred kuće u 9 navečer uz opravdanje da je blokirao izlaz i da se vlasnik kuće žalio...)
22.11.2023 | 09:00
drlovric kaže:
Pisao sam na vikalici pa da nastavim ovdje.


BMW G30 mi zanimljiv, ali ne bih kupio stariji od 2021. jer nemaju full virtual cockpit. Tako da gledam redizajnirani model, malo se vodeci i time da su otklonjeni problemi i djecije bolesti inicijalnog modela.

Imajuci u vidu da zivim u zupaniji bez jednog metra autoceste, nema mi ni 530D nekog smisla, pa sam izbor suzio na 520D (2.0, 190KS). Mada nisam iskljuciv po tom pitanju.

Mjenjaci su automatski ZF koje neko kuje u zvijezde kao najbolje u segmentu, dok neko tvrdi da nisu nista posebno. Jako mi je cudno (kao i na mom P3008 uostalom) da ti automatski mjenjaci ne traze nikakvo odrzavanje. Niti izmjene ulja.

Malo me plasi i ta zadnja vuca. Da li ici na model sa xDrive ili danasnje elektronike to drze pod kontrolom.

Ako bih ga kao i 90% prethodnih auta zadrzao 3-4 godine, ne bih jos uvijek presao 100 tisuca km. Tako da vjerujem da bih izbjegao sve te skupe kvarove i odrzavanja, kojih se svi plase. Na koncu to auto je pod jamstvom, i po godinama i po kilometrima. Ili grijesim u necemu?


G30 redizajn mi izgleda puno bolje od PFL modela, iako nekima vuče na škodine modele.

Što se tiče motorizacije, vozio sam 520d, 530xd i 540i, i koliko god da je 520d dovoljna motorizacija za svakodnevnu vožnju, u taj auto jednostavno ne paše dizel s četiri cilindra. Ljudi često potcjenjuju i ne razumiju komfor motorizacije i njegov efekt na kvalitetu vožnje. To jednostavno nije ni blizu isti auto s 2.0 i 3.0 motorom Razlika u performansama je najmanje bitna

ZF8 je najbolji mjenjač na tržištu već godinama, ali konkretno ponašanje u autu ovisi od softvera kojeg proizvođač upari s mjenjačem. U G30 nećeš imati problema. Odličan je i u drugim BMW-ovim modelima zadnje generacije, kao i u Giuliji. U F10/F30 je bio nešto nesigurniji, a u Jaguaru XE kojeg sam vozio neprepoznatljiv. ZF servis u Zagrebu kaže da se ulje mijenja svakih 80-120.000 km, ovisno o načinu vožnju. Stari ga je mijenjao na nakih 155.000 i ulje još nije imalo nikakav miris paljevine, niti je u njemu bilo špene. Ja sam na 100.000km i planiram to odraditi na proljeće.

Nemaš straha sa zadnjim pogonom. Elektronika radi odlično i imaš tri nivoa - uključenu, ograničenu i isključenu. Za razliku od Alfine, već i ova uključena ostavlja prostora da auto malo zapleše, ali bez ikakve opasnosti od gubitka kontrole. Štoviše, baš ti daje prilike da osjetiš ponašanje i balans auta. Xdrive je osjetljiv na dimenzije guma i bilo je kvarova po diferencijalima koje je navodno uzrokovalo korištenje nepropisnih guma.

Ispod 150.000km ne trebaš očekivati nikakve bitnije izdatke u održavanju osim diskova.

Što se tiče krađe - imaš kasko.

Što se tiče imidža, BMW-a je toliko po cestama da se ni po čemu nećeš isticati. A ove kritične skupine na koje se momci referiraju ionako voze one ružne SUV-ove.

I konačno, ali to sam samo ja, umjesto 520d uvijek bi prije izabrao dobro opremljen i motoriziran 330d/340xi. Ne znam koliko ti je bitna nešto veća prostranost i tišina na autocesti (u G20 iza vozača od 185, uredno stane putnik od 185), ali okretnost u vožnji je uvjerljivo na strani trojke. Probaj oba, i ako daš priliku 330d/340i, uvjeren sam da ćeš se doma odvesti u trojci sa šest cilindara.
22.11.2023 | 09:04
Djuro genijalac kaže:
Kloba, svaki se auto može ukrasti. Ako nikako drugačije, u dogovoru s ekipom koja operira s paukom, dignu ga, odvezu kud treba i tamo se u miru u auto provali i sve ostalo... (da znam za takav slučaj gdje je vlasnik uhvatio ekipu s paukom i policajcem u pratnji kako mu dižu auto ispred kuće u 9 navečer uz opravdanje da je blokirao izlaz i da se vlasnik kuće žalio...)

Djuro, znaš koliko imam pojma o autima.
Kada sam prodavao ovu Fiestu, budala sam kliknuo da ima LED svjetla pa me šogor zove: "si lud, kakva LED svjetla? Nemaš to nikako!"
Tako da iskreno vjerujem da vaše supruge (tvoja, Betoneova, JOHN-ova itd...) znaju više od mene.
Ja ne vozim (osim što sam parkirao tu Fiestu što bliže ogradi kuće kada se staroj nije dalo jer živimo u uskoj uličici) od 2007. godine ali - uopće.
Tako da sam ti sve te spike zaboravio (mislim, oko automobila kao neki vlasnik).
A ovo se sjećam da sam čuo tamo negdje sredinom 2000-ih kada sam radio za Večernji.
E sada - da li je to bila fora koju je bacio Pervan kada sam radio intervju s njim za auto moto rubriku "Moj prvi auto", ili neka ozbiljna priča među novinarima ribičima tipa Sandre Mikulčić - iskreno zaboravih.
Da ne kenjam po Sandri previše, čak bih rekao da je Pervan to grunuo kada smo se našli na njegov prijedlog u "Šestinskom Glaviću"...
Još danas se sjećam koliko sam umirao od smijeha (i fotograf i ja) na njegove i Denisove fore.
Oni to rokaju kao reperi rime.
Freestyle samo takav.
A ja kao trebam ostati normalan, dok mi svaki guc kave skoro završi na stolu jer se ne mogu suzdržati da ne prasnem od smijeha.
22.11.2023 | 14:26
korisnik kaže:

Što se tiče motorizacije, vozio sam 520d, 530xd i 540i, i koliko god da je 520d dovoljna motorizacija za svakodnevnu vožnju, u taj auto jednostavno ne paše dizel s četiri cilindra. Ljudi često potcjenjuju i ne razumiju komfor motorizacije i njegov efekt na kvalitetu vožnje. To jednostavno nije ni blizu isti auto s 2.0 i 3.0 motorom Razlika u performansama je najmanje bitna


Potajno sam se nadao da ce se neko takav javiti

U cemu ti je glavna prednost 3.0 vs 2.0 u istom autu? Jel to ugladjeniji rad? Vise snage u svakom momentu? Tisi motor? Drugaciji karakter vozila.

Meni ne igra ulogu jel mi registracija skuplja za 50-100e ili servis. Ali vodio sam se logikom da mi je 2.0 (190KS) nekako dovoljno, imajuci u vidu da sada vozim 1.5HDI sa 130KS.

Trojku sam razmatrao ali smatram da mi je premalen taj auto. Ja sam visok 190cm, kcerka 182, tijesno bi to bilo. Prtljaznik je isto tako manji. Njih dvije kad se pakiraju kad negdje idemo, to je strasno za vidjeti

Priznajem da je trojka prakticnija za snalaziti se i parkirati po gradu, jer petica je osjetno veca. Zato sam se nekako odlucio za veci model.

BMW 5 se prodaje u svijetu kao poslovna limuzina, kako smo mi na Balkanu napravili kriminalno-kartel vozilo od nje, nije mi jasno

M paketi opreme imaju taj agresivniji look, pa mogu vidjeti poveznicu, ali i dalje smatram da je to debelo pretjerivanje i predrasude.

Ljudi kupe 10-15 god starog BMW sa celavim gumama, pa kad se skrse u gradu, izadju na svim portalima.
22.11.2023 | 14:34
smayoo kaže:
Ti si svjestan da se ti auti u BiH kradu ko da su šibice?


Cesce ih ukradu vani, pa zavrse u BiH

crna-hronika.info/u-austriji-ukraden-bmw...vljeno-vozilo/534275

Ima logike to sto pricas, ali na takvom autu moras imati full kasko, tako da me kradja ne zabrinjava nesto posebno.

Ako ja imam i HR i BiH drzavljanstvo, zivim malo tamo malo ovamo, zasto ne bih imao pravo voziti auto na HR plocice? Taj mi dio nije jasan.

Moji susjedi u Splitu drze mjenjacnice, kasnije stedne zadruge, sva auta u dvoristu im bila BiH registracija. Ocigledno su porijeklom iz BiH.

Moguce da se Zakon postrio po tom pitanju...
22.11.2023 | 16:12
drlovric kaže:


U cemu ti je glavna prednost 3.0 vs 2.0 u istom autu? Jel to ugladjeniji rad? Vise snage u svakom momentu? Tisi motor? Drugaciji karakter vozila.

Meni ne igra ulogu jel mi registracija skuplja za 50-100e ili servis. Ali vodio sam se logikom da mi je 2.0 (190KS) nekako dovoljno, imajuci u vidu da sada vozim 1.5HDI sa 130KS.

Trojku sam razmatrao ali smatram da mi je premalen taj auto. Ja sam visok 190cm, kcerka 182, tijesno bi to bilo. Prtljaznik je isto tako manji. Njih dvije kad se pakiraju kad negdje idemo, to je strasno za vidjeti

Priznajem da je trojka prakticnija za snalaziti se i parkirati po gradu, jer petica je osjetno veca. Zato sam se nekako odlucio za veci model.

BMW 5 se prodaje u svijetu kao poslovna limuzina, kako smo mi na Balkanu napravili kriminalno-kartel vozilo od nje, nije mi jasno

M paketi opreme imaju taj agresivniji look, pa mogu vidjeti poveznicu, ali i dalje smatram da je to debelo pretjerivanje i predrasude.


Prva razlika je uglađeniji rad motora. Posebno primjetno kod benzinca. Skok s R4 na R6 motor je baš primjetan i veći napredak nego svaki daljnji korak na V8 i V12 motore. To je više kurčenje nego stvarno poboljšanje, ali s 4 na 6 se baš primjeti.

190ks je dovoljno, ali upravo to - dovoljno. Ako hoćeš stvarno brz auto, taj motor u toj karoseriji nema neke superiorne performanse za današnje pojmove (u G20 je već poletniji) i najviše ga izvlači upravo mjenjač. Ne znam kakav mjenjač imaš u P3008, ako je Aisin 6-brzinski automatik, ostat ćeš van sebe sa ZF8 i kolika je zazlika u brzini reakcija, promjena i čistoj inteligenciji mjenjača

Osobno mi se živo fućka što drugi misle o vozačima BMW-a. Neću voziti Volvo da bi nekome izgledao inteligentno
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 11 sati
  • smayoo: @damy, piši u forum
  • drlovric: Ide li netko u OS na utakmicu reprezentacije? :)
  • damy.: dal netko zna zašto netko ne prima pozivnicu u dijeljenje s obitelji kad im pošaljem, stalno piše nije isporučeno
  • Borisone: Nova cijena za Studio Display u oglasniku (1.190 EUR)
  • smayoo: Jedna Bajagina :)
  • smayoo: U to ime... [link]
  • drpongrac23: Čorbu ću pamtiti po izvanrednim albumima do 1989, a kasnije po glupostima zbog kojih se mnogima zamjerio. Sve u svemu , o pokojniku samo ono najbolje, a za loše i ružne stvari suditi će valjda netko drugi.
  • cariblanco: Istina je, uvjek sve najbolje za pokojnika...kad će umrjeti putin da otvorim šampanjac ;)
  • Ender: ali, ipak - o pokojniku sve najlepse.
  • Ender: bilo je konacno jasno da je izdao sebe kad je poceo da se nesto sredjuje i da se farba pre nekoliko godina. tad je neko rekao - srpski r'n'r je izgubio rokera, a estrada je dobila pevacicu.
  • Ender: nazalost, moram da se slozim. navodno je bio rekao skoro - da mu telo sahrane u Cacku, a srce u Sloveniji.
  • drlovric: Umro kod konjusara koje je pljuvao cijeli zivot. Veliki umjetnik ali populisticko govno od covjeka.
  • smayoo: Ode Bora Čorba. Da se nije upustio u low end politiku, ostao bi zauvijek high end rocker... :(
  • smayoo: :)
  • cariblanco: smayoo, sori
  • cariblanco: Ajmo repete da smacco izgubi koju kili :)
  • smayoo: Previše je to, nemoj... :)
  • Yonkis: Čekaj, nisam još ja čestitao. Šećer na kraju :) Sretan rođendan smayoo! Poživio ti nama još toliko!
  • smayoo: Hvala. Već je pomalo i zaboravljen... :)
  • BigMac: Sretan rođendan Emile, sve najbolje!
  • iMo: Sretan rođendan! : )
  • smayoo: Hvala! :)
  • Beli: Sretan rođendan dragi Smayoo, od srca...
  • Bertone: Sretan rođendan smayoo
  • smayoo: Hvala svima! :)
  • cariblanco: Sve najbolje Emile :)
  • Djuro genijalac: Sve najbolje!
  • Djuro genijalac: Pa kad prije, majkumu?!?!
  • Djuro genijalac: O, Emile, omatorilo se opet?!
  • Air: Smayo sretan rođendan!
  • zoranowsky: Sretan ročkas Smayoo!!! :)
  • Kloba: Uvijek kasno palim, pa ću i sada. Sretan ti rođendan, Smayoo! ;)
  • Gjuroo: Sretan rođendan, Smayooooo!
  • smayoo: Nemoj, previše je... :D
  • mbp2009: Doživio barem još toliko
  • mbp2009: Smayo sve najbolje
  • drpongrac23: Sretan rođendan Smayoo :) :) :)
  • smayoo: Hvala! :)
  • dpasaric: Sretan rođendan našem Smayootu! :)
  • Kloba: Ping, ne ljuti se. Samo sam napisao neki osobni dojam. Daleko sam ti ja od nogometnog znalca. Nitko ne spori šta si napisao. Samo mi je žao da barem nemamo dva kluba koja će se pošteno potući za titulu. Ako je četiri već previše. :)
  • cariblanco: MI Dinamo i BBB smo za Ukrajinu, zato morami s njima zajedno strahovati, da budemo vjerodostojni ;)
  • drlovric: Bilo bi jako lijepo da taj veliki klub izgradi stadion na koji smijes odvesti obitelj a da ne strahujes da ce vas kopati ispod rusevina :)
  • ping: ...i za kraj Dražan Jerković (rezerva Šuker). To su inače najbolji strijelci svjetskih prvenstva.
  • ping: @Kloba WTF Svugdje u svijetu se gleda veličina kluba po broju osvojenih trofeja samo se kod nas gleda po broju registriranih članova. Škorić, Belin, Pirić, Gračanin, Blašković, Brnčić, Gucmirtl, Rora, Čerček, Ramljak, Lamza i Gucmirtl. Ove nove, Boban, Prosinečki Modrić neću ni spominjat. Al kad si već spomenul Matošića i druge. Kralj, Hitrec, Mara Wolfl, braća Crnković, I za k
  • drlovric: Jbg odreza mi text :) Otvorite najbolje temu pod Razno...
  • drlovric: Ti moras biit clan Hajduka, placati godisnjun clanarinu (preko 120K ljudi trenutacno) da bi uopce imao sansu da kupis ulaznicu za utakmicu. I opet padaju serveri i 100 cuda. Brat iz DE i ja iz BiH otvorimo po par browsera, logiramo se na waiting list, cekas da upadnes u online sustav da bi kupio kartu. Vozis satima, dodjes na Poljud tamo tisuce ljudi iz Slavonije ili Hercegovine traze karte. Ne pi
  • Kloba: Kontiuitet igranja na dva kolosijeka, da nadopunim dubrovačkog kolegu. Znači da sadašnja velika četvorka (Rijeka i Osijek uz Dinamo i Hajduk) imaju roster da mogu igrati uredno utakmice utorak/srijeda pa subota/nedjelja
  • Kloba: Jbt. Imaju navijaču skupinu koja je stara koliko beogradski i zagrebački klubovi. Kada su ovi nastali pod današnjim imenima. To govori nešto. Šteta za takav klub da ima mutavu Upravu. A toliko jakih nogometaša je dao, zaista ne razumijem u čemu je fora da se ne može naći rješenje.
  • Kloba: Frane Matošić, Beara, i naravno Bernard Vukas...
  • Kloba: Potpuno se slažem sa m@xym-om. Jak Hajduk koji je da se ne lažemo veći klub od Dinama. Po meni najveći klub nekadašnje velike četvorke gledamo li kada je osnovan, da im je nuđeno da se uključe u Calcio, da im je nakon WWII nuđeno da budu vojni klub ali nisu htjeli seliti iz Splita pa je tek tada nastao Partizan...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, MacSlavko, Riba, zoranowsky, Anonimci (352)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.55 Seconds

Provided by iJoomla SEO