29.03.2024 | 20:16
zoranowsky kaže:
...Piši dojmove, pratim sa zanimanjem i ...
Evo prvih dojmova
1. Kupovina je bila brza i jednostavna, od uplate akontacije do isporuke deset dana s time da sam ostatak platio jučer oko 13,00 prek mZabe, a podigao auto oko 15.30.
2. Znam da nitko ne očekuje pun rezervar goriva, ali da moraš doći na benzinskim parama do benzinske je ipak malo previše,... uglavnom prvo točenje je bilo ravno 55,5 litara iako koliko sam pročitao rezervoar ima zapreminu od 54 litre (ili varaju na benzinskoj ili je tank ipak veći
)
3. Položaj sjedenja mi je za sada čudan i vjerojatno će trebati neko vrijeme da se priviknem, ali je zato sjesti i izaći iz auta milina jer sam prije sjedio na 25 cm od ceste i jedva otvarao vrata od auta ako bi se bočno parkirao uz mrvu viši nogostup pa zamislite kako izgleda sjedanje u auto kad je sjedalo par centimetara više od nogostupa
... ovdje tog nema, okreneš guzu prema sjedalu i sjedneš.
4. Motor: Buka, zvuk, ubrzanje (pažljivo, nisam još išao preko 3000 rpm) je OK ali osjetim da je 240 NM puno manje od 360
...
5. Ovjes je OK, u onih par dužih zavoja prilikom silaska i penjanja na ZG obilaznicu nema pretjeranog ili neugodnog naginjanja, a ležeće pol... odnosno uspornike više ne prelazim u prvoj,... gume koje su isporučene uz auto su neki Brigstone ljetni model koje nikad nisam imao, valjda će biti OK.
6. Korisnički priručnik (470 stranica od kojih mi valjda 30-40% ne treba) dolazi naravno na USB-u (ekologija) što je OK, ali za one koji imaju nove moderne MBP nije dobro jer ili ćete morati skinuti PDF s neta ili koristiti adapter, za nas kaj još uvijek guramo stare strojeve je OK
7. Prostor,.. e da, jedan od razloga zašto sam uzeo Kugu je prostor na stražnjim sjedalima, ima ga i u visinu i širinu i dužinu, a dodatni bonus je zadnja klizna klupa i podesivi naslon u par položaja/nagiba, ali tu ipak imam malu primjedbu a to je da su ručice za podešavanje nagiba sjedala stavili sa bočnih strana sjedala čime su izgubili sa svake strane u širini sjedeće površine barem 5 cm ako ne i više, moglo se to i drugačije riješiti
8. Prtljažnik mi je osobno nebitan, ali ima mjesta i kad se preklope zadnja sjedala imaš ravnu podnicu (za Seat Atecu koju sam isto gledao, za tu ravnu podnicu su tražili nadoplatu)
9. E sad što mi se ne sviđa,... prvo vure kojih nema jer imaš iza volana LCD zaslon koji je pak dizajniran dok su oni koji su ga osmislili bili na posebnim opijatima:
... malo je bolje kad prebaciš u Sport mod (ali i dalje više volim Alfine klasične vure):
Upravljanje klimatizacijom je isto malo blesavo, klima ima ručne komande što pozdravljam, ali izbacili su one male displeje sa kružnih gumba na kojima si mogao vidjeti temperaturu i prebacili prikaz na centralni LCD što je po meni minus (na prvu sam mislio da su preko kružnih gumba stavili zaštitne naljepnice kako se ne bi izgrebali, ali mauna, nama ekrančića za prikaz temperature).
Za prve dojmove ne znam što bi još napisao jer nisam ni stigao voziti auto (ili proučiti manual kako treba), podigao sam ga jučer poslijepodne, napravio jučer i danas 40-50 km po gradu i to je to, a ako te nešto specifično zanima piši pa provjerim.
PS. Tempomat, zadržavanje vozila u traci i ostala pomagala za invalide još nisam stigao probati no kamera za vožnju u natrag i senzori mi više smetaju nego koriste tako da mi vjerojatno ni ostale điđe neće puno koristiti
Za kraj evo još dvije pikčr jer nisam imao nešto vremena za fotkanje.