Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


14.03.2024 | 18:57
Djuro genijalac kaže:
Prije 30-ak godina sam slušao IDENTIČNE priče o Hondama koje se vrte 8000/min i razvijaju 100 KS/l (neće to trajat, to će se sve raspasti itd...) i gle čuda, i dan-danas ti motori rade bez problema, vrte se i idu ko ludi. Ako se sve odradi kako treba, i motor se uredno održava, motor će trajati kao i svaki drugi.


Možda, ja to neću saznati, ali čisto da ne bude da pušem na to bez razloga; moj prijatelj koji radi u Mercedesu kaže da su se njima loše pokazali i jako rano dolaze s kritičnim problemima, često čak u osnovnom jamstvu. A vjerujem da bi jedan Mercedes, barem reputacijom, trebao biti ispred ostalih, pa računam ako oni imaju problema, što je tek kod drugih...
14.03.2024 | 19:06
zoranowsky kaže:
Čestitke Bertone, ja isto škicam Kugu, ali više me zanima FHEV budući da se dosta smucam po gradu, PHEV nemam gdje puniti (zapravo imam garažu u zgradi, ali bilo bi frke kada bi se više susjeda istovremeno spojilo). Inače, ovo što Djuro piše za ecoboost je meni isto rekao moj serviser (Lacković), rane serije motora su znale imati problema, ali ako se redovno održavaju nema frke.
Piši dojmove, pratim sa zanimanjem i neka te dobro i dugo služi!


Ja ove elektrificirane nisam ni gledao, malo sam se nećkao između 1.5 EcoBoosta s manualnim mjenjačem i 2.0 EcoBlue sa automatikom no nekak više volim sam mijenjati brzine pa eto, ide benzinac sa ručnim mjenjačem,...

Dvije ponude su mi napravljene tako da se moram odlučiti koju hoću (ma odlučio sam već koju hoću ), a ako sutra stignem platiti možda ću je preuzeti već slijedeći tjedan pa nabacim koju fotku i prvi dojam (iako dojam već imam jer sam je vozio).
14.03.2024 | 20:26
dpasaric kaže:
Djuro genijalac kaže:
Prije 30-ak godina sam slušao IDENTIČNE priče o Hondama koje se vrte 8000/min i razvijaju 100 KS/l (neće to trajat, to će se sve raspasti itd...) i gle čuda, i dan-danas ti motori rade bez problema, vrte se i idu ko ludi. Ako se sve odradi kako treba, i motor se uredno održava, motor će trajati kao i svaki drugi.


Možda, ja to neću saznati, ali čisto da ne bude da pušem na to bez razloga; moj prijatelj koji radi u Mercedesu kaže da su se njima loše pokazali i jako rano dolaze s kritičnim problemima, često čak u osnovnom jamstvu. A vjerujem da bi jedan Mercedes, barem reputacijom, trebao biti ispred ostalih, pa računam ako oni imaju problema, što je tek kod drugih...


Moraš biti svjestan još nečeg. Svi su novi motori takvog tipa. Dakle, ako nešto i krepa, po sili zakona je krepao takav motor pa onda to ne možeš koristiti kao argument da samo takvi motori krepavaju, jer ne valjaju.
Ponavljam još jednom: i prije su se neki motori kvarili, a neki nisu. Tako je i s ovima, neki se kvare, neki manje. Ali činjenica da se radi o downsized motoru ne znači da je on zato, jer je mali, preodređen na kvarenje.
Glede Mercedesa, moram te pitati samo jedno: ti još uvijek vjeruješ u vilenjake?
18.03.2024 | 02:58
Nimalo zadovoljan vlasnik Porsche Taycan elektromobila...

Kupio ga je prije dvije godine za 120.000 GBP i sada ga nitko ne želi kupiti.



Drugi vlasnik Audija Etron RS GT kupljenog 2023. po 130.000 GBP kaže da ga je prodao ove godine nakon samo 4300 milja za 65.000 GBP - i to je najbolje što je mogao dobiti. Izračunao je da ga je auto došao 1.000 GBP tjedno uz cijenu od 16 GBP po milji.
29.03.2024 | 20:16
zoranowsky kaže:
...Piši dojmove, pratim sa zanimanjem i ...


Evo prvih dojmova

Kuga-1.jpg


1. Kupovina je bila brza i jednostavna, od uplate akontacije do isporuke deset dana s time da sam ostatak platio jučer oko 13,00 prek mZabe, a podigao auto oko 15.30.

2. Znam da nitko ne očekuje pun rezervar goriva, ali da moraš doći na benzinskim parama do benzinske je ipak malo previše,... uglavnom prvo točenje je bilo ravno 55,5 litara iako koliko sam pročitao rezervoar ima zapreminu od 54 litre (ili varaju na benzinskoj ili je tank ipak veći )

3. Položaj sjedenja mi je za sada čudan i vjerojatno će trebati neko vrijeme da se priviknem, ali je zato sjesti i izaći iz auta milina jer sam prije sjedio na 25 cm od ceste i jedva otvarao vrata od auta ako bi se bočno parkirao uz mrvu viši nogostup pa zamislite kako izgleda sjedanje u auto kad je sjedalo par centimetara više od nogostupa ... ovdje tog nema, okreneš guzu prema sjedalu i sjedneš.

4. Motor: Buka, zvuk, ubrzanje (pažljivo, nisam još išao preko 3000 rpm) je OK ali osjetim da je 240 NM puno manje od 360 ...

5. Ovjes je OK, u onih par dužih zavoja prilikom silaska i penjanja na ZG obilaznicu nema pretjeranog ili neugodnog naginjanja, a ležeće pol... odnosno uspornike više ne prelazim u prvoj,... gume koje su isporučene uz auto su neki Brigstone ljetni model koje nikad nisam imao, valjda će biti OK.

6. Korisnički priručnik (470 stranica od kojih mi valjda 30-40% ne treba) dolazi naravno na USB-u (ekologija) što je OK, ali za one koji imaju nove moderne MBP nije dobro jer ili ćete morati skinuti PDF s neta ili koristiti adapter, za nas kaj još uvijek guramo stare strojeve je OK

Kuga-2.jpg


7. Prostor,.. e da, jedan od razloga zašto sam uzeo Kugu je prostor na stražnjim sjedalima, ima ga i u visinu i širinu i dužinu, a dodatni bonus je zadnja klizna klupa i podesivi naslon u par položaja/nagiba, ali tu ipak imam malu primjedbu a to je da su ručice za podešavanje nagiba sjedala stavili sa bočnih strana sjedala čime su izgubili sa svake strane u širini sjedeće površine barem 5 cm ako ne i više, moglo se to i drugačije riješiti

8. Prtljažnik mi je osobno nebitan, ali ima mjesta i kad se preklope zadnja sjedala imaš ravnu podnicu (za Seat Atecu koju sam isto gledao, za tu ravnu podnicu su tražili nadoplatu)

9. E sad što mi se ne sviđa,... prvo vure kojih nema jer imaš iza volana LCD zaslon koji je pak dizajniran dok su oni koji su ga osmislili bili na posebnim opijatima:

Kuga-3.jpg


... malo je bolje kad prebaciš u Sport mod (ali i dalje više volim Alfine klasične vure):

Kuga-4.jpg


Upravljanje klimatizacijom je isto malo blesavo, klima ima ručne komande što pozdravljam, ali izbacili su one male displeje sa kružnih gumba na kojima si mogao vidjeti temperaturu i prebacili prikaz na centralni LCD što je po meni minus (na prvu sam mislio da su preko kružnih gumba stavili zaštitne naljepnice kako se ne bi izgrebali, ali mauna, nama ekrančića za prikaz temperature).

Kuga-5.jpg


Za prve dojmove ne znam što bi još napisao jer nisam ni stigao voziti auto (ili proučiti manual kako treba), podigao sam ga jučer poslijepodne, napravio jučer i danas 40-50 km po gradu i to je to, a ako te nešto specifično zanima piši pa provjerim.

PS. Tempomat, zadržavanje vozila u traci i ostala pomagala za invalide još nisam stigao probati no kamera za vožnju u natrag i senzori mi više smetaju nego koriste tako da mi vjerojatno ni ostale điđe neće puno koristiti

Za kraj evo još dvije pikčr jer nisam imao nešto vremena za fotkanje.

Kuga-6.jpg


Kuga-7.jpg
29.03.2024 | 22:18
Čestitam! Uživaj u njemu i neka te dobro služi.
30.03.2024 | 00:02
Prekjučer sam od prijatelja dobio Teslu Model 3 (nova 2024. verzija) na mali test.



Auto je zaista lijep, ne izgleda više zdepasto od naprijed, sve su to lijepo ispeglali i utegnuli. Sada je Model 3 zaista zreo auto u svojoj kategoriji.



Nikako nisam ljubitelj all-tablet pristupa u autu, ali ono što se barem može priznati Tesli je da su taj dio ispolirali koliko je to moguće. Sjeo sam i odvezao se na drugi kraj grada s nula prilagodbe.

Ovo je bio Model 3 u osnovnom, single motor, izdanju. Brži je i od moje drage Alfe, ide kao lud, čupa: 5,8 sec do 100. Kako li onda tek ide dual motor? Zavoje nisam testirao, tu vjerojatno stvari nisu toliko zabavne bez obzira na nisko težište jer auto ima preko 1.800 kg.



Sve skupa ugodno sam iznenađen, to je lijep i zabavan auto, ali nažalost samo za one koji ga mogu doma puniti. Vjerojatno je odličan odabir za odlazak na posao iz prigrada u centar i nazad. Za bliža putovanja ala Zagreb i Ljubljana je isto dobar (tako mi kaže vlasnik), ali mislim da još uvijek nije prikladan da bude jedini auto u obitelji, treba imati i jedan veliki dizel za duža putovanja.

Tko može kupiti nov auto, čak je cijenom konkurentan, oko 40k €, pa to je cijena jednog bezveznog Golfa!
30.03.2024 | 00:06
Bertone kaže:
Evo prvih dojmova
1. Kupovina je bila brza i jednostavna, od uplate akontacije do isporuke deset dana s time da sam ostatak platio jučer oko 13,00 prek mZabe, a podigao auto oko 15.30...


Uživaj i mnogo sretnih kilometara!

P.S.
Čudi me da za naše tržište nisu promijenili ime!
30.03.2024 | 00:14
Hvala obojici
Kaj se imena tiče bolje je da se zove Kuga nego da su za naše tržište preveli ime sa američkog tržišta jer bi se onda zvala "Bijeg"

dpasaric kaže:
... Sjeo sam i odvezao se na drugi kraj grada s nula prilagodbe.
...


Kako si se prilagodio na žmigavce pod palcem? ... ili i inače ne koristiš žmigavce
30.03.2024 | 01:22
Bertone kaže:
Kako si se prilagodio na žmigavce pod palcem? ... ili i inače ne koristiš žmigavce


Vrlo brzo! Samo na prvom skretanju ih nisam dao - jer sam ih tražio , kasnije je bilo lako. Osjećaj pod pristom je ok.
30.03.2024 | 09:15
dpasaric kaže:
Bertone kaže:
Evo prvih dojmova
1. Kupovina je bila brza i jednostavna, od uplate akontacije do isporuke deset dana s time da sam ostatak platio jučer oko 13,00 prek mZabe, a podigao auto oko 15.30...


Uživaj i mnogo sretnih kilometara!

P.S.
Čudi me da za naše tržište nisu promijenili ime!


Bijah nazočan kod pred-predstavljanja prvog SUV-a Forda u toj kategoriji kad su još razmišljali o imenu. I rekli oni da je favorit Kuga. Ja se javim i velim da to kod nas, ali i još jako puno slavenskih naroda znači Crna smrt. Englezi ostali zatečeni, rekli da će to istražiti i na koncu je auto nazvan - Kuga, kako bi čovjek i očekivao od Engleza
30.03.2024 | 09:58
Koliko sam ja čuo, to "Kuga" je "d'a 'hood english" od "Cougar". Iako mi to nije baš logično, s obzirom na ciljanu skupinu. Bratić ga je nedavno kupio (u Austriji) i zadovoljan je za sad.

dpasaric kaže:
Sve skupa ugodno sam iznenađen, to je lijep i zabavan auto


STANI!!! Tko si ti i što si učinio s našim Davorom??!

ali nažalost samo za one koji ga mogu doma puniti. Vjerojatno je odličan odabir za odlazak na posao iz prigrada u centar i nazad. Za bliža putovanja ala Zagreb i Ljubljana je isto dobar (tako mi kaže vlasnik)


To je sve točno tako. Tko ne može puniti kod kuće, neka ne kupuje električni auto u Hrvatskoj. Kod prijatelja u Švedskoj već sad ima u rezidencijalnim četvrtima toliko javnih punjača da ovo pravilo više i ne vrijedi za one koji žive u većim gradovima.

ali mislim da još uvijek nije prikladan da bude jedini auto u obitelji, treba imati i jedan veliki dizel za duža putovanja.


Koliko puta godišnje ideš na duža putovanja? Ako je to jednom-dvaput godišnje, zar ti nije jeftinije unajmiti auto za to putovanje, umjesto da snosiš sve troškove vlasništva? Ja, što poslovno, što privatno - imam dulja putovanja recimo 5-6 puta, i to 4-5 prema zapadu ili sjeveru i 1-2 prema istoku ili jugu. Prema zapadu ili sjeveru nema problema, evo maloprije sam pročitao review na Linkedinu kojeg je napisao vlasnik EV nakon 2 godine korištenja. Tko ima linkedin, evo link:

www.linkedin.com/posts/ivanprzulj_audi-i...edium=member_desktop

A za one koji nemaju, citiram bitne dijelove teksta (napominjem, autor teksta je iz Zagreba, a tekst je na engleskom jer je na Linkedin-u očito njegov doseg širi od Hrvatske:


Two years with Audi Q4 (S-line)... Is it a good EV?!
Basic info and impression
More than two years and more than 70.000 km of full EV usage is behind me. I frequently drive 200km in one day
(...)
What’s the average consumption – a bit more than 20 kWh/100 km
What’s the true (average) range of the car – 350 km
PS car efficiency is not so great - other similar brands have approx. 18 kWh on average
(...)
Longer trips - is Q4 up to it?
For longer trips in Croatia (still undeveloped fast charging network), it is not a perfect choice (for all EV addicts - I do not consider a 50kW DC charger as a fast charging solution – it takes me more than one hour to charge this way). On the other hand, a few months ago I had to drive to the Netherlands and back (2500 km in three days) and used hashtag#ionity network for fast charging. It went perfectly - fast and reliable service (plug&charge).
30.03.2024 | 10:16
smayoo kaže:

STANI!!! Tko si ti i što si učinio s našim Davorom??!


Oplakah ovo

Kaj se tiče EV-a, pogledao nekidan priču NN s AutoMarketa pa koga zanima:



Kaj se tiče Hyundai Ioniqa 6, @Djuro će (pretpostavljam) bolje znati kakav je
30.03.2024 | 10:29
Ugl, Subaru mi izlazi iz leasinga u lipnju. Otkupljujem ga privatno, a idući u firmi će 95% biti električni. Istražujem u zadnje vrijeme što se nudi, ali ne vidim da se nudi nešto što je uopće usporedivo s Teslom Y ako bitno ne spuste cijene (što su u Tesli učinili). Bili smo kolega i ja na testnoj vožnji Kie EV6. Auto je po svemu iznad očekivanja (osim što i dalje ima nepotrebne gvožđurije iako tvrde da je auto kompletno baziran na novom EV-only konceptu), ali s cijenom su negdje izgubili kompas. No eto. Imaju još cca 4-6 mjeseci da se zbroje, što se mene tiče. Europski proizvođači mi uopće ne dolaze u obzir, prekriženi su svi u startu. Hyundai je zanimljiv tehnički, ali nemam povjerenja u lokalnog dealera/servisera, tako da jbg.
Ima li možda tko još kakav prijedlog kojeg sam previdio?
30.03.2024 | 12:01
@smayoo, pogledaj Nissan Ariya.
www.nissan.hr/vozila/nova-vozila/ariya.html

Da se mogla prije godinu dana uzeti to bih sada vozio.....
30.03.2024 | 12:28
Bertone kaže:
Kaj se tiče Hyundai Ioniqa 6, @Djuro će (pretpostavljam) bolje znati kakav je


Nemam ja pojma. Vidio ga na parkingu i to je sve. Meni je vizualno auto odvratan, kad smo već kod toga.
30.03.2024 | 12:30
smayoo kaže:
Hyundai je zanimljiv tehnički, ali nemam povjerenja u lokalnog dealera/servisera, tako da jbg.


Govorimo li o Rijeci i okolici, nepovjerenje ti je posve na mjestu

Previdio si nadasve praktično i štedljivo ter dostupno električno vozilo imena Mustang Mach-E (kojeg u komšiluku od milaj zovu - mače)
30.03.2024 | 14:50
Je li to auto veličine cca kao Subaru Solterra?
30.03.2024 | 14:52
ZeljkoB kaže:
@smayoo, pogledaj Nissan Ariya.
www.nissan.hr/vozila/nova-vozila/ariya.html

Da se mogla prije godinu dana uzeti to bih sada vozio.....


Meh... moja je percepcija da je to francuski auto (u najgorem od svih smislova) s japanskim imenom. Nije mi opcija. Ali hvala ti na odgovoru svejedno!
30.03.2024 | 15:25
smayoo kaže:
ZeljkoB kaže:
@smayoo, pogledaj Nissan Ariya.
www.nissan.hr/vozila/nova-vozila/ariya.html

Da se mogla prije godinu dana uzeti to bih sada vozio.....


Meh... moja je percepcija da je to francuski auto (u najgorem od svih smislova) s japanskim imenom. Nije mi opcija. Ali hvala ti na odgovoru svejedno!


No prob, preporucam probnu voznju. Dijelim slican sentiment prema francuzima
Ja sam zavrsio s X-trailom s ePower agregatom i jako sam zadovoljan.
30.03.2024 | 16:47
@Bertone, hvala!

Inače, ja sam isto imao paranoju kada sam preuzeo Focusa u Grand autu, isto sam na benzinskim parama došao do benzinske

Zanimljivo da spominješ čudan položaj sjedenja, imao sam sličan dojam kada sam prvi put sjeo u Kugu u salonu, kao da je sjedalo prekratko, nisam uspio skužiti je li to zbog povišenog položaja sjedenja u Kugi ili je zbilja kraće od sjedala u Focusu, anyhow, vjerujem da je potrebno nešto kilometara za privikavanje.

A kaj se francuza tiče, preporučam sireve i vino
30.03.2024 | 17:58
Sjedeća površina je definitivno kratka, puno kraća nego sam navikao u drugim autima pogotovo VW grupacije.
Uz to u Titanium paketu opreme bočno držanje sjedala je skoro nikakvo ali barem imaju podešavanje lumbalnog dijela pa se nakon 10-ak minuta i par kilometara nađe OK položaj za sjedenje (ovo za držanje tijela u zavoju uzeti s rezervom jer sam do sad sjedio u sportskim sjedalima koja su tvrda za popiz***i, ali drže tijelo u visini bubrega kroz zavoj da se stopiš s autom).

Ono što me je malo iznenadilo nakon današnje vožnje je potrošnja. Napravio sam oko 50 km po polupraznom Zagrebu i okolici (obilaznica) i kad sam obavio sve kaj sam trebao i vratio se doma, po BC-u je potrošnja 5,9 l/100 km što je ako BC i laže, ipak manje od mojih očekivanih 7-9 litara za benzinca od 1500 ccm i skoro 1600 kg auta bez putnika.
30.03.2024 | 18:01
Bertone kaže:
Sjedeća površina je definitivno kratka


Da, na novim Fordovima sjedala više nisu bermude, nego kratke hlače. Definitivan korak unatrag.
30.03.2024 | 22:37
smayoo kaže:
STANI!!! Tko si ti i što si učinio s našim Davorom??!


Bez brige, nisam ja od EV-a, ali pokušao sam biti objektivan. Novi Model 3 je fora auto, ali zaista nije za mene. Bi li bio praktičan za moje jednostavne dnevne rute do centra i nazad doma? Bi, ali puno je to para za tako nešto.

Teoretski bih prvo morao uložiti u kupovinu još jedne garaže i onda učiniti tko zna što sve da od HEP-a izvedem zasebno brojilo za tu garažu (jer kod nas sve garaže u nizu idu na jedno brojilo) i onda recimo počeo štedjeti na taj način. Ušteda bi mi se isplatila negdje oko odlaska u mirovinu!

Tako da je moj generalni zaključak da sam ja prestar za EV, nemam vremena niti za spora punjenja - niti za čekanje godinama da mi se investicija isplati.

No, neću lagati da je vožnja u takvom autu bezvezna i loša, dapače, ugodno je, tiho i može biti zabavno!

Žao mi je što frend nije kupio i autopilot (još 5.000 €), to sam baš želio isprobati.
31.03.2024 | 09:57
Nema smisla to kupovati sada kad kod nas još nije dozvoljeno. To je samo softverska licenca, može se dokupiti bilo kad.
Pročitaj malo onaj post sa linkedina, čovjek je napisao svoju računicu uštede na bazi 35000 km godišnje.
Netko tko godišnje radi 5 do 7 tisuća sigurno nema računice kupovati električni auto dokle god oni ne postanu jeftiniji od benzinskih.
02.04.2024 | 12:52
smayoo kaže:
Hyundai je zanimljiv tehnički, ali nemam povjerenja u lokalnog dealera/servisera, tako da jbg.



Vozim Hyundai već 12tu godinu i niti jedan ozbiljan problem s njim, a ovi moji u ZG su sasvim ok što se tiče servisa. Nije Ioniq, ali za Hyundai imam samo pozitivu.
02.04.2024 | 14:01
O samom brandu nemam ništa loše za reći
02.04.2024 | 14:22
Blago vama ljudi. Bas zavidim.

U mom gradu postoji mislim samo jedan punjac za elektricna auta, i to u garazi od Merkator shopping centra. Stavili su punjac odmah do ulaznih vrata za pjesake i vjecito je zauzeto to parking mjesto. Ljudi vide prazno i parkiraju se, punjac niti ne primjete ili ih nije briga.

Benzinac sto bih i vozio, kome cu ga kasnije prodati kada je u BiH dizelski motor jaci od svetog pisma. Nitko mi to poslije ne bi kupio.

Tako da je okruzenje odabralo pogonski agregat i za mene

A idealan sam kandidat za elektricno vozilo. Gradska voznja 95% vremena. Nekih 5-10 km dnevno, ako i toliko...

Ne putujem ni na posao, radim od doma.
10.04.2024 | 11:29
Bertone kaže:
Napravio sam oko 50 km po polupraznom Zagrebu i okolici (obilaznica) i kad sam obavio sve kaj sam trebao i vratio se doma, po BC-u je potrošnja 5,9 l/100 km što je ako BC i laže, ipak manje od mojih očekivanih 7-9 litara za benzinca od 1500 ccm i skoro 1600 kg auta bez putnika.


Kako si sad s potrošnjom? Ja sam danas išao s jednom kugom malo u vožnju da vidim kako ide i moj je dojam da je auto iznenađujuće solidan po pitanju motorizacije. Dobro prihvaća gas, ide bolje od očekivanog i po Obilaznici i autocesti prema Sisku sam napravio 6,8 l/100 km uz vožnju između 100 i 130 km/h (većim dijelom 130 km/h), a od Buševca batrag prema Zagrebu se digao vjetar i imao sam značajni čeoni vjetar. Usudio bih se ustvrditi da sam zadovoljan. Zvuk mi je onaj blentavi drnnnnnnnnnnnnnn-drrrrrrrnnnnnnnnnnnnn trocilindarski, ali je auto dobro zvučno izoliran i to nije greda. Uz moj obrazac korištenja vozila sam uvjeren da bih mogao računati s potrošnjom od 6 l/100 km u prosjeku, možda i konjski nokat ispod toga.
10.04.2024 | 23:10
Napravio sam tek 400 km od čega je 300 km stani/kreni vožnje po Zagrebu, klima upaljena zadnjih tjedan dana i stalno ugašen start/stop sistem (ako je to bitno za potrošnju), ostatak napravljen po ZG zaobilaznici. Trenutno BC kaže 7,1 l/100 km, ali bumo vidjeli stvarnu na idućem tankanju, po BC-u imam još za oko 430 km tak da ovim tempom bum dočekao još jednu korekciju cijene goriva

Kaj se tiče zvuka motora, nakon 1.9 PD TDI-a ja ovaj EcoBoost ni ne čujem
Kaj se tiče motorizacije općenito, motor je vrlo varljiv jer ako si na oko 2500 rpm i malo jače pikneš gas, bez obzira na masu auta vrlo lako odeš debelo preko ograničenja tako da će državni proračun biti sretan ako ne pripazim

Sjedala, sjedala su i dalje prekratka i ne drže u zavoju (kako sam navikao), ali sam uspio naći ugodnu poziciju sjedenja, a bočno držanje sam riješio sporijim prolascima kroz zavoje, npr. sa obilaznice i na nju se više ne spuštam/penjem sa 70-90 km/h već s 50-ak km/h i onda je sve ok

EDIT:
Prednji i zadnji senzori su katastrofa, pište na auto iza/isred, pište na rizol za koji nemrem ničim zapeti sve dok ne dođem kotačem do njega jer je najniži dio auta još uvijek 5-10 cm iznad njega, pište i na pješake koji stoje bočno, pište toliko da sam nekidan bočno uparkiravao auto kao da sam friško izašao iz auto-škole iako sam imao dobrih pola metra mjesta viška naprijed i nazad,... ustvari pištali su, sad kad trebam parkirati, prva stvar koju napravim je da ih ugasim
S druge strane kamera je OK, pogotovo kaj hvata dosta široko pa kad na rikverc izlaziš sa parkinga vidiš na kameri dolazi li bočno kakav auto ili pješak koji hoda i bulji u mobitel.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 19 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.56 Seconds

Provided by iJoomla SEO