Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


09.07.2024 | 13:34
zoranowsky kaže:
jer su na kotaču vijci koje nije moguće skinuti s tim alatom...

Anyhow, ekipa iz HAK-a je to riješila u par minuta uz pokoji komentar da "nije 19, a 20 je prevelik", a gumu nije sredio ljuti susjed već se raspao ventil sa senzorom.

To su matice s kromiranom kapicom koje ekipa ako ne pazi (recimo vulkanizer ne gurne nasadni ključ do kraja, nego samo na pola i onda krene s pištoljem na punom gasu) deformira i potrga, pa ih na koncu skinu dolje i onda imaš ovu situaciju koju ti opisuješ.
09.07.2024 | 14:23
Djuro genijalac kaže:
Ajde se vozi malo u eco modu da ti isključuje jedan cilindar. Kad budeš u prilici, održavaj brzinu da ugasi jedan cilindar pa javi kako to izgleda kad se vozi samo na dva cilindra...


Napravio sam 30-ak km gradske vožnje u Eco modu, a bilo je lagane vožnje recimo Bolonjom od Vrapča do Medpotoka ili Škorpikovom od Samoborske do kružnog kod KK brzinom od 60-62 km/h u petoj bez stajanja i nisam osjetio da se isključio jedan cilindar,... no osjetio sam da u Eco modu puno nježnije ubrzava i pali mi SS iako je u normal bio ugašen,... možda treba otići na obilaznicu ili AC jer je sve ovo kaj sam probao bilo prekratko.

Nego probao danas dva puta Snow/Sand mod uzbrdo kod staraca i da, kotači proklize na hupseru ali se kontrola proklizavanja ne pali tak da auto nastavi vući čim gume ponovno zahvate podlogu (bum morao malo bolje proučiti manual, možda je negdje objašnjeno što se pali/gasi u kojem modu).

zoranowsky kaže:
Hvala Bertone na iscrpnom osvrtu, zaintrigirali su me ovi tvoji grafovi pa sam njuškanjem došao do spritmonitor.de, pa hvala i za to


Nema na čemu,... i zna taj spritmonitor kad se duže puni podacima nakon nekog vremena pokazati zanimljive podatke/statistiku

Ovo za skidanje/zamjenu kotača je klasika, još ako ti rođo kad je mijenjao gume kotače nije dotegnuo moment ključem nego zračnim odvijačem, nema boga da odrvneš maticu onom sprdnjom od ključa/gedore koji obično dolazi uz auto.
09.07.2024 | 16:14
Bertone kaže:
Nego probao danas dva puta Snow/Sand mod uzbrdo kod staraca i da, kotači proklize na hupseru ali se kontrola proklizavanja ne pali


Da, to je normalno, jer zimske gume moraju kopati da bi uhvatile.
09.07.2024 | 17:02
Djuro genijalac kaže:
Bertone kaže:
Nego probao danas dva puta Snow/Sand mod uzbrdo kod staraca i da, kotači proklize na hupseru ali se kontrola proklizavanja ne pali


Da, to je normalno, jer zimske gume moraju kopati da bi uhvatile.


Slažem se da je to logično, ali da su mogli staviti još jedan prekidač pored ručice mjenjača za gašenje TC-a, mogli su,... zapravo i jesu ali na modelima sa automatskim mjenjačem, za ručni mauna.
09.07.2024 | 17:48
ESP možeš ugasiti preko menija, mislim. Ali na svako startanje motora se ESP po defaultu uključuje
09.07.2024 | 18:20
Može, ali to nije praktično kao gumb
10.07.2024 | 10:11
Bertone kaže:
Može, ali to nije praktično kao gumb

I gumb može biti nepraktičan. Volvo S60R ima gumb. 5 puta uzastopno stisni da bi ugasio ESP. Nakon petog pritiska poruka: Are you sure? I onda drži još 3 sekunde, ako se ne varam...
Golf R32: ima gumb, ugasiš, ali ako je auto nestabilan (zašto si inače HTIO ugasiti ESP?!?!) on se sam upali natrag...
10.07.2024 | 11:36
Bertone kaže:
i zna taj spritmonitor kad se duže puni podacima nakon nekog vremena pokazati zanimljive podatke/statistiku
Nu viđe moju statistiku, valjda je dobro napunjeno www.spritmonitor.de/en/detail/1370969.html
10.07.2024 | 12:21
Djuro genijalac kaže:
Bertone kaže:
Može, ali to nije praktično kao gumb

I gumb može biti nepraktičan. Volvo S60R ima gumb. 5 puta uzastopno stisni da bi ugasio ESP. Nakon petog pritiska poruka: Are you sure? I onda drži još 3 sekunde, ako se ne varam...
Golf R32: ima gumb, ugasiš, ali ako je auto nestabilan (zašto si inače HTIO ugasiti ESP?!?!) on se sam upali natrag...


Nema gore stvari nego kad daš softver napisati nekom tko nije barem poluiskusan korisnik. Zato i jesu u svijetu razvoja softvera uveli funkciju "product owner".
11.07.2024 | 18:38
Istovremeno, na tržištu baterija se događa nešto vrlo čudno i neočekivano. Na žalost, ne očekujem da će se to, ako se taj trend nastavi, preliti na cijenu auta koja je još uvijek previsoka.
No, da se vratim na baterije: cijene u Kini padaju i to jako.

GSG0H4hWsAA7jfd.png


Dva glavna tipa baterija koje se koriste u autima su LiFePo i NMC. Cijene LiFePo ćelija su pale u zadnjih godinu dana 51% i sad su na cca 54USD/kWh. Lani je prosječna cijena bila 95USD/kWh.
Razlozi? Osnovni je prekapacitiranost proizvodnih kapaciteta, a ovo je tek vrh ledenog brijega, jer europska autoindustrija ubrzano gradi svoje proizvodne kapacitete za proizvodnju baterija što će samo naglasiti ovaj trend. Prije nego se krenete veseliti; iskustvo nas uči da multinacionalne korporacije razliku u cijeni ne pretaču na kupce, nego trpaju sebi u džep. Istovremeno, cijeli je posao na vrlo staklenim nogama: ulaganja je bitno teže vratiti ako je cijena proizvoda pala, a novce si utukao u proizvodni kapacitet koji sad stoji ili donosi samo 50% planiranog prihoda.
Zarada po proizvedenoj ćeliji se opasno smanjuje i približava nuli.

GSG0i6_WoAAbj-J.png


Kina se rano (o)kladila na struju i tamo je sad već u prosjeku električni auto u prodaji jeftiniji od klasičnog. Ovdje valja napomenuti da je cijeli taj lanac postavljen od strane države na netržišnim temeljima i da se auti proizvode planski (da ne velimo po dekretu KP) te država izravno dotira svako proizvedeno vozilo u svakom koraku njegove proizvodnje. To je osnovni razlog zašto je EU uvela carine od 10 do 37,6% na EV iz Kine.
Da ne bude zabune: ne govorimo o poticajima od strane države koja pomogne neki posao pa on onda uspije ili ne uspije na tržištu; ne govorimo čak niti o ovim prodajnim poticajima koji su ograničeni sumom novca i vremenskim periodom u kojima su aktivni kao kod nas, a onda kupac sam bira auto, nego govorimo o planu prema kojem BYD danas mora proizvesti 800 auta, za svaki od njih će država platiti X novaca (defacto namiriti tvornicu koja nema problema s prodajom) i to onda ide na tržište koje god ono bilo. Na taj način (pored efikasnosti u proizvodnji) kineski proizvođači diktiraju cijene i spuštaju marže na koje su tradicionalni proizvođači navikli.
Ovaj višak u ponudi baterija već dovodi do toga da se grade velike baterijske farme koje skladište struju i služe peglanju opterećenja mreže tj. olakšavaju korištenje cikličkih izvora energije (solar, vjetar) i nude alternativu klasičnim spremnicima energije (RHE Velebit, recimo).

GSG1VL4WYAA1Rje.png


Iako se stalno tvrdi da je količina litija i ostalih skupih materijala za izradu baterije konačna i da će nastati problem u izradi baterija, to se još nije dogodilo.
11.07.2024 | 21:53
Reci, Djuro, nije li istina da Njemačka već desetljeće prikriveno subvencionira svoju automobilsku proizvodnju? Ne tako blatantno kako to radi Kina, ali de facto je to ista priča, samo što se prikazuje kao "potpora razvojnim projektima". Koliko je VAG iscimao državnih novaca za razvoj "dieselgate tehnologije" nitko ni ne zna točno.
12.07.2024 | 06:46
smayoo kaže:
Reci, Djuro, nije li istina da Njemačka već desetljeće prikriveno subvencionira svoju automobilsku proizvodnju? Ne tako blatantno kako to radi Kina, ali de facto je to ista priča, samo što se prikazuje kao "potpora razvojnim projektima". Koliko je VAG iscimao državnih novaca za razvoj "dieselgate tehnologije" nitko ni ne zna točno.


Jasno da da. I platili su nekoliko globa EU komisiji u to ime. Osnovni problem je što je Savezna država Donja Saska suvlasnik VW-a (mislim da drže 20 posto) pa se to smatra nepoštenom tržišnom praksom gdje država daje dotacije da bi popravila stanje firme u kojoj je suvlasnik.Ipak, te subvencije idu u pravilu na račun opreme, ne samog core auta. Kad usporediš cijene u EU, njemački auti u pravilu imaju vrlo ujednačene cijene, ali u Njemačkoj za te novce dobivaš više opreme pa je onda pogodnost 15-20 posto.

Tino će to znati točnije, ali mislim da sam u pravu oko ovog gore.

No, ipak skrećem pozornost na jedan bitan detalj: VW prodaje aute na slobodnom tržištu; ovo što rade Kinezi, proizvodnja po kvotama koje je defacto unaprijed platila država je next level, slažeš se?

Ne znam kako stvari stoje s Renaultom koji je u vlasništvu države Francuske.
12.07.2024 | 09:56
Gledam malo polovnjake, cijene su strašne - osim za EV, njih se može dobiti "džaba" čim su malo stariji. Jedna luksuzna Tesla S se može kupiti već za 18.000 €, a to je auto koji nov stoji 100.000 €.

Model 3, čak ne previše star, 2020. godište, svega 84.000 km, samo 20.900 €, znači u 4 godine izgubio je 60% vrijednosti. No, kako meni EV nisu upotrebljivi čak niti za vozikanje po gradu, išao sam pogledati ono što je meni zanimljivo.

I onda vidim da Alfa 4C koja je nova novcata stajala 60.000 €, pa tijekom godina se moglo kupitu polovnu već za 45.000 €, sada ima obrnutu krivulju cijene jer se prestala proizvoditi i najjeftinija polovna (a da nije bila razbijena) stoji 75.000 € s puno km, a ako želite neku s malo manje cijene idu do 100.000 €, a za Spider verzije i do 117.000 €.

Istovremeno šupci u Alfi sada pod Stelantisom proizvode samo SUV kante tako da nemaš što kupiti ako nisi milijarder koji je mogao u startu kaparirati novu 33 Stradale koju će proizvesti u samo 33 primjerka. Zaista je tužno na što je spala moja omiljena legendarna sportska marka - na tri SUV-a i jednu limuzinu koju će isto izgleda uskoro prestati proizvoditi.

Trendovi u autoindustriji su depresivni. Gledam sada npr. Subaru i Hondu, WRX STI više ne proizvode, Type R Honda izgleda kao transformer i više nije coupe, znači što ostaje od slavnih japanskih coupea - jedino novi Nissan GT-R? A koliko vidim njega i ne nude u Europi?
12.07.2024 | 11:44
dpasaric kaže:
Trendovi u autoindustriji su depresivni. Gledam sada npr. Subaru i Hondu, WRX STI više ne proizvode, Type R Honda izgleda kao transformer i više nije coupe, znači što ostaje od slavnih japanskih coupea - jedino novi Nissan GT-R? A koliko vidim njega i ne nude u Europi?


Meni je zadnja Mazda MX-5 super.
12.07.2024 | 11:47
Tako nekako je i meni... posao ide bolje nego ikad, a ja umjesto da gledam kakav ću novi auto kupiti, čekam da se pojavi neki BMW E38 ili M139 Quattroporte po mom ukusu
12.07.2024 | 11:56
dpasaric kaže:
znači što ostaje od slavnih japanskih coupea


Dolazi honda prelude kao hibrid, a i novi prius defacto ide u tu kategoriju.
12.07.2024 | 12:29
Riba kaže:
Meni je zadnja Mazda MX-5 super.


Priznajem, bolja je no ikad, ali u onoj Roadster verziji mi nije jednako skladna, kao cabrio je dobra. Ne znam, to je onda Fiat 124 Spider zona zapravo, a ja nisam baš od toga.
12.07.2024 | 12:30
Djuro genijalac kaže:
Dolazi honda prelude kao hibrid, a i novi prius defacto ide u tu kategoriju.


Ne želim hibrida, gomila tehnologije koja mora surađivati i koja samo čeka da se pokvari. I još su teški.
12.07.2024 | 13:13
dpasaric kaže:
Djuro genijalac kaže:
Dolazi honda prelude kao hibrid, a i novi prius defacto ide u tu kategoriju.


Ne želim hibrida, gomila tehnologije koja mora surađivati i koja samo čeka da se pokvari. I još su teški.


Pokaži mi pokvarenog priusa bilo kojeg godišta, molim te... Kaj se tiče težine, svi su noviji auti krmad
12.07.2024 | 14:11
Djuro, ne kužiš. Davor je alfista. Auto se MORA kvariti, ali tako da ga se može popravljati na ulici, s 4 dizalice i 2 pajsera.
12.07.2024 | 14:20
Djuro genijalac kaže:
Pokaži mi pokvarenog priusa bilo kojeg godišta, molim te... Kaj se tiče težine, svi su noviji auti krmad


Vjerujem da je Prius kvalitetan (za razliku od npr. novih hibridnih Mercedesa), ali to nije auto mog đira, to je i dalje dosadnjikavo obiteljsko vozilo - bez obzira na novi dizajn koji je zaista sjajno odrađen, skidam im kapu, napravili su golem pomak.
12.07.2024 | 14:56
e84ebc42-4770-415e-b925-a26c5efd7b0e.jpeg


Ovo je auto
12.07.2024 | 15:02
revijahak.hr/2024/07/09/novo-elektricno-...EbJvhdawdrHUvcWsNboA

Revitalizirana ideja promjenljivih baterija.
Ne znam koliko su teške, pa ne znam da li se nogu odnjeti do stana koji nije u prizemlju.

Našao: oko 100kg što nije baš za nositi “pod rukom”.
12.07.2024 | 15:43
Djuro genijalac kaže:

Pokaži mi pokvarenog priusa bilo kojeg godišta, molim te... Kaj se tiče težine, svi su noviji auti krmad


joesaward.wordpress.com/2024/05/29/green...rom-saint-doulchard/

Evo, poznatom F1 novinaru Joe Sawardu je riknuo Prius. Na 470.000 km
12.07.2024 | 16:32
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Djuro genijalac kaže:
Dolazi honda prelude kao hibrid, a i novi prius defacto ide u tu kategoriju.


Ne želim hibrida, gomila tehnologije koja mora surađivati i koja samo čeka da se pokvari. I još su teški.


Pokaži mi pokvarenog priusa bilo kojeg godišta, molim te... Kaj se tiče težine, svi su noviji auti krmad


Pa i nije baš tako.
Tesla Model S Liftback 2016 vs. Mercedes-Benz E-Class (W213) Sedan 2020

Razlika je preko 20% u težini između Mercedesa i Tesle.
Pa Teslina baterija ide (ovisno o kapacitetu) do 625kg + elektromotori 60kg oba.
Mercedes ima sai motor oko 170kg + transmisija.
14.07.2024 | 19:45
revijahak.hr/2024/07/14/prvi-slucaj-u-sv...pDxzOWAs27vRtuXO4dZQ

Počelo je.
Treba vidjeti odaziv elektroprivrede.
Zašto?
Zato jer recimo naš HEP gradi mrežu a mi ćemo stavljati FNE na krov, uštekati jedan EV i biti gotovo neovisno od EES.
To bi značilo da silni TWh čuče u pričuvi i čekaju da ih ja (netko) možda budem iskoristio.
16.07.2024 | 23:33
Mijenjam Androide u autu kao cipele... Zadnjem (Skywoo) se nije svidjelo probuditi se na +48 oC i od onda je radio probleme, tri puta sam reinstalirao OS, ali svakih tjedan-dva bi se srušio i moralo bi ga se reinstalirati, pa mi je to dosadilo. Dobre strane su mu bile što je imao sve živo, ali sve je to radilo čudljivo. Npr. potenciometar za glasnoću ne radi odmah, nego tek nakon što ga par puta zavrtiš lijevo-desno, ono kao da nešto učita, pa tek onda počne raditi i tome slične fore. Imao jedan period kada je radio error logove koji bi zatrpali cijelu internu memoriju, pa sam od proizvođača morao tražiti super-admin mode da pogasim sve loggere.

Ovo je sada nova Podofo HD7088 serija, ima nešto veći ekran, lijepo radi i sve je ugodno brzo, a vidjet ćemo koliko će izdržati.







17.07.2024 | 06:37
Eto, Emile, to ti je to! Alfisat u duši. Ako se auto ne kvari, onda na njega dodajemo nešto što se kvari da možemo prčkati po autu...!

Jbt, Davore, kako ti se da petljati s tom kineskom kramom?!
17.07.2024 | 08:52
Djuro genijalac kaže:
Jbt, Davore, kako ti se da petljati s tom kineskom kramom?!


Ne da mi se, ali nemam izbora. Originalna Alfina navigacija za GT je danas potpuno zastarjela na sve načine, pa znaš i sam što je 20 godina u tom svijetu.

Kvalitetna plug&play replika s modernim uređajem klase Androida stoji 550-600 € i to sam platio jednom, trajalo je 6 godina i nakon toga više nisam želio opet toliko uložiti u toliko star auto.

Nekakve brand-name navigacije ala meni drag Alpine stoje čak dvostruko i više, a onda na kraju njma ne rade komade na volanu i slično.

I onda dođemo do odluke tipa da li platiti 1.179 € za Alpine INE-W720D ili platiti 35 € (da, nije greška, toliko sam platio HD 7088!) uz rizik da će možda krepati za koju godinu?

Odluka je u ovom slučaju za mene bila prilično jednostavna - pogotovo jer je većina generic Androida kompatibilnih konektora tako da je nakon prvog sve dalje bilo plug&play - i kamera i komande na volanu, GPS antena i pojačalo. Ako izdrži duže od godinu dana, bit ću zadovoljan!
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 12 sati
  • smayoo: @damy, piši u forum
  • drlovric: Ide li netko u OS na utakmicu reprezentacije? :)
  • damy.: dal netko zna zašto netko ne prima pozivnicu u dijeljenje s obitelji kad im pošaljem, stalno piše nije isporučeno
  • Borisone: Nova cijena za Studio Display u oglasniku (1.190 EUR)
  • smayoo: Jedna Bajagina :)
  • smayoo: U to ime... [link]
  • drpongrac23: Čorbu ću pamtiti po izvanrednim albumima do 1989, a kasnije po glupostima zbog kojih se mnogima zamjerio. Sve u svemu , o pokojniku samo ono najbolje, a za loše i ružne stvari suditi će valjda netko drugi.
  • cariblanco: Istina je, uvjek sve najbolje za pokojnika...kad će umrjeti putin da otvorim šampanjac ;)
  • Ender: ali, ipak - o pokojniku sve najlepse.
  • Ender: bilo je konacno jasno da je izdao sebe kad je poceo da se nesto sredjuje i da se farba pre nekoliko godina. tad je neko rekao - srpski r'n'r je izgubio rokera, a estrada je dobila pevacicu.
  • Ender: nazalost, moram da se slozim. navodno je bio rekao skoro - da mu telo sahrane u Cacku, a srce u Sloveniji.
  • drlovric: Umro kod konjusara koje je pljuvao cijeli zivot. Veliki umjetnik ali populisticko govno od covjeka.
  • smayoo: Ode Bora Čorba. Da se nije upustio u low end politiku, ostao bi zauvijek high end rocker... :(
  • smayoo: :)
  • cariblanco: smayoo, sori
  • cariblanco: Ajmo repete da smacco izgubi koju kili :)
  • smayoo: Previše je to, nemoj... :)
  • Yonkis: Čekaj, nisam još ja čestitao. Šećer na kraju :) Sretan rođendan smayoo! Poživio ti nama još toliko!
  • smayoo: Hvala. Već je pomalo i zaboravljen... :)
  • BigMac: Sretan rođendan Emile, sve najbolje!
  • iMo: Sretan rođendan! : )
  • smayoo: Hvala! :)
  • Beli: Sretan rođendan dragi Smayoo, od srca...
  • Bertone: Sretan rođendan smayoo
  • smayoo: Hvala svima! :)
  • cariblanco: Sve najbolje Emile :)
  • Djuro genijalac: Sve najbolje!
  • Djuro genijalac: Pa kad prije, majkumu?!?!
  • Djuro genijalac: O, Emile, omatorilo se opet?!
  • Air: Smayo sretan rođendan!
  • zoranowsky: Sretan ročkas Smayoo!!! :)
  • Kloba: Uvijek kasno palim, pa ću i sada. Sretan ti rođendan, Smayoo! ;)
  • Gjuroo: Sretan rođendan, Smayooooo!
  • smayoo: Nemoj, previše je... :D
  • mbp2009: Doživio barem još toliko
  • mbp2009: Smayo sve najbolje
  • drpongrac23: Sretan rođendan Smayoo :) :) :)
  • smayoo: Hvala! :)
  • dpasaric: Sretan rođendan našem Smayootu! :)
  • Kloba: Ping, ne ljuti se. Samo sam napisao neki osobni dojam. Daleko sam ti ja od nogometnog znalca. Nitko ne spori šta si napisao. Samo mi je žao da barem nemamo dva kluba koja će se pošteno potući za titulu. Ako je četiri već previše. :)
  • cariblanco: MI Dinamo i BBB smo za Ukrajinu, zato morami s njima zajedno strahovati, da budemo vjerodostojni ;)
  • drlovric: Bilo bi jako lijepo da taj veliki klub izgradi stadion na koji smijes odvesti obitelj a da ne strahujes da ce vas kopati ispod rusevina :)
  • ping: ...i za kraj Dražan Jerković (rezerva Šuker). To su inače najbolji strijelci svjetskih prvenstva.
  • ping: @Kloba WTF Svugdje u svijetu se gleda veličina kluba po broju osvojenih trofeja samo se kod nas gleda po broju registriranih članova. Škorić, Belin, Pirić, Gračanin, Blašković, Brnčić, Gucmirtl, Rora, Čerček, Ramljak, Lamza i Gucmirtl. Ove nove, Boban, Prosinečki Modrić neću ni spominjat. Al kad si već spomenul Matošića i druge. Kralj, Hitrec, Mara Wolfl, braća Crnković, I za k
  • drlovric: Jbg odreza mi text :) Otvorite najbolje temu pod Razno...
  • drlovric: Ti moras biit clan Hajduka, placati godisnjun clanarinu (preko 120K ljudi trenutacno) da bi uopce imao sansu da kupis ulaznicu za utakmicu. I opet padaju serveri i 100 cuda. Brat iz DE i ja iz BiH otvorimo po par browsera, logiramo se na waiting list, cekas da upadnes u online sustav da bi kupio kartu. Vozis satima, dodjes na Poljud tamo tisuce ljudi iz Slavonije ili Hercegovine traze karte. Ne pi
  • Kloba: Kontiuitet igranja na dva kolosijeka, da nadopunim dubrovačkog kolegu. Znači da sadašnja velika četvorka (Rijeka i Osijek uz Dinamo i Hajduk) imaju roster da mogu igrati uredno utakmice utorak/srijeda pa subota/nedjelja
  • Kloba: Jbt. Imaju navijaču skupinu koja je stara koliko beogradski i zagrebački klubovi. Kada su ovi nastali pod današnjim imenima. To govori nešto. Šteta za takav klub da ima mutavu Upravu. A toliko jakih nogometaša je dao, zaista ne razumijem u čemu je fora da se ne može naći rješenje.
  • Kloba: Frane Matošić, Beara, i naravno Bernard Vukas...
  • Kloba: Potpuno se slažem sa m@xym-om. Jak Hajduk koji je da se ne lažemo veći klub od Dinama. Po meni najveći klub nekadašnje velike četvorke gledamo li kada je osnovan, da im je nuđeno da se uključe u Calcio, da im je nakon WWII nuđeno da budu vojni klub ali nisu htjeli seliti iz Splita pa je tek tada nastao Partizan...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, kupus, MacSlavko, Riba, VanjusOS, Anonimci (284)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.54 Seconds

Provided by iJoomla SEO