16.09.2024 | 22:21
korisnik kaže:
Bilo je 3x na ContiPremiumcontact. Jednom sam dobio Sportcontact i zadnje je bilo na PZero, te su bile daleko slabije i nakon dvije sezone zamijenjene za PilotSport 5.
Pirelli P Zero ili P Zero Nero? Razlika nije mala, imao samo svega, ali ove zadnje P Zero su vrhunske gume, meni možda draže i od Pilotica, mada nisam imao ovu zadnju generaciju.
Evo, neka moja novija iskustva:
Achilles ATR Sport: prolazne su po suhom ako vozite neki vulgaris auto. Po mokrom su smrtonosne. Toliko su tvrde da vjerojatno traju godinama, ali držanje je loše. No, najgora stvar su mjehuri koji se pojavljuju svuda, pa čak i na samom gaznom sloju. Izbjeći po svaku cijenu.
Dayton, D320: Talijanska guma izrađena po Firestone licenci gume identične oznake D320. Srednja klasa s odličnim odnosom cijena/dobiveno.
Nexen N'Fera SU1: moj pobjednik u klasi touring gume u smislu cijena/dobiveno, ima sve testove kao gume iz premium segmenta, ali po cijeni srednje klase, izmijenio sam 4 seta.
Nexen N8000: sportska guma, za sada trajnije od Toyo, a imaju slično ponašanje i istu cijenu. Ne mogu raditi direktnu usporedbu jer se auto drugačije ponaša zbog špere koju nisam imao za vrijeme Toyo i Yokohame.
Pireli P Zero Nero: izvrsna guma korektne cijene. Izdrži do 25.000 km, vrhunska po suhom i vrlo sigurna po kiši. Promijenio sam 4 seta. Topla preporuka ako tražite dobru touring gumu.
Pirelli P Zero: spada među najbolje što industrija nudi, vrhunska guma, malo skuplja, ali vrijedi, pogotovo ako "angažirano" vozite.
Toyo Proxes T1R, vrhunska guma po suhom, odlična po kiši, nažalost daleko premekana, katastrofalno brzo se troši, moje su bile gotovo potpuno uništene nakon 5.000 km. Ne preporučujem osim ako ne vozite vrlo ležerno.
Yokohama Parada S2, luda guma, street race klasa, vrhunsko držanje, po kiši ipak mrvu opreznije. Vrlo glasna kada ostari. Izdrži 10.000 km huliganske vožnje. Debelo preskupa i bez obzira na top performanse ne vrijedi svoje cijene. Danas ima boljih guma, izbjegnite.