Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


26.06.2018 | 15:25
smayoo kaže:

Mislim da ti se frendica zvala Simone de Beauvoir


Znam da sam negdje (znam i otprilike gdje) već pročitao ovo sa igračkama... jedna minuta pretrage i evo: www.jabucnjak.hr/clanci/hardver/novi-macbook-pro-dojmovi.html
26.06.2018 | 15:36
Jesi prije već vozio Seata?
Ja sam imao istu dilemu što i kako. Zapeo sam za Octaviu ali mi vrag nije dao mira jer su mi se oduvijek sviđali Seati a i prije sam vozio Ibizu.
Na kraju zdravim razumom i srcem odabrao Leona i mislim da nisma pogriješio. Više-manje je to sve isto, iste motore sam gledao, isti mjenjač. no opet, kod Leona mi se puno puno više sviđaju profilirana sjedana i volan koje je baš "sportski" lijepo leži u ruci dok kod Golfa i Octavie nisam dobio taj utisak. Čak mi je i frendica koja vozi sedmicu rekla da joj se viđe sviđaju te sitnice u Leonu.

Jesi nabacio probnu vožnju u oba modela?
26.06.2018 | 15:55
Pa sad privatno vozim Seat Ibizu 6L (tako da znam kako je podešen ovjes i kako se ponaša u vožnji, ok, ovjes je još malo dorađen Cuprinim djelovima), Octavie zadnjih par generacija imamo u firmi i osjećaj vožnje (na volanu i ležanju auta) je neusporediv... zato sam i napisao da srce vuče k Leonu samo me malo brine što bih sa tim 1.4 TSI motorom imao manje KS i momenta nego do sada u Ibizi (125KS/200Nm vs 130KS/310Nm)

Što se tiče probne vožnje u auto-salonu konkretne modele nisam vozio jer svi i dalje za probne aute guraju dizele
26.06.2018 | 16:07
Ah, 6L
Ako imaš koju slikicu šibni na PM.

Ne znam kaj bi ti reko, meni je filing bio čisto ok sa tim motorom na FR izvedbi Leona.
Vidi ako DasWelt ima na lageru neki sa takvom motorizacijom ili možda imaju u Seatu neke godišnjake.

Na kraju ti ostaje i opcija remapa, jesi razmišljao o tome ako ti ne bude dosta?

EDIT: stvarno nema nigdje 1.4. Gledao sam i das welt i njuskalo, ima samo jedan FR sa 110kW i to automatik.
26.06.2018 | 17:15
Oktavia, nemaš se šta misliti. Ja imam sad 1,4 FSI 150 ks, super motoriziran auto. A i manje troši.
27.06.2018 | 12:01
Ti 1.4 tsi motori navodno su žedni a oni stariji su imali i nekakvih problema oko lanca i koješta drugo. Neznam kakvi su ovi zadnjih generacija.
Da se mene pita, izabrao bi auto (usporedivog omjera snage i težine) čiji proizvođač nudi više jamstva.
Ja uvijek pitam prodavača, koliko garantiraš za taj poluproizvod.

Ja sam recimo nedavno vozio novu Octaviju 1.6 tdi 115 KS, baš sam bio ugodno iznenađen do 4 brzine. Nije to isti motor, al možda da razmisliš i o tom motoru.
27.06.2018 | 20:28
Ne bih ponovno dizela, jednom sam popustio ženi dva puta neću
27.06.2018 | 21:50
Ah te žene.
28.06.2018 | 04:59
Ljudi, oprostite - nisam pročitao niti ovu temu pošteno, a kamoli što ste sve pisali u posljednjih mjesec, dva - vjerujem da ste svi pročitali da je 10% Rimac automobila kupio Porsche? Pa valjda to prestaje biti nivo "igranja" sada? Samo pitam stručnije od sebe, nikako provokacija - da me se ne bi krivo shvatilo.
28.06.2018 | 06:09
U osnovi,Rimac tadi aute za bogatase.
Interes velikih je nove tehnologije, nova znanja, patemti.
Porsche se sigurno nije isao zaduziti za tih 10%. Ne bi me cudilo da je i Apple dao koju kunu.
28.06.2018 | 07:34
Porsche uskoro kreće sa serijskom proizvodnjom Mission E modela tako da im e-vozila nisu novo područje... na kraju tko kaže da već godinama ne surađuju sa Rimcem, a kupnjom 10% vlasništva u tvrtki imaju i bolju kontrolu nad tehnologijama koje se razvijaju i koje će možda i njima trebati ili koje je Rimac već razvio za njih.

S druge strane Rimac je obećao napraviti 150 komada C2 po ne baš malim novcima i kako nema proizvodne kapacitete i iskustvo u izgradnji vozila ulaskom Porschea u vlasničku strukturu može samo profitirati (više čak na iskustvu nego što mu trebaju novci) jer nije Porsche auto koji samo ide brzo nego i koji dobro leži u zavojima i naglim promjenama smjera, a to je ono što kod C1 baš i nije bilo sjajno (barem iz javno dostupnih informacija).
29.06.2018 | 03:11
Istina Bertone. Pa automobil u kojem su se nakon vjenčanja odvezli princ Harry Winsdor i Meghan Markle iz Frogmore Housea je tvornički modernizirani vintage Jaguar nazvan Snazzy E-Type; vrijedan 350 tisuća funti (iliti 2 920 078 kn) - u kojemu postoji nekoliko dijelova Rimac automobila.
I Rimac se pohvalio time na Twitteru kada je vidio u kojemu se automobilu odvoze.
Neloša reklama, šta jest jest.
JaguarSnazzyEType.jpg

Lijep auto, nema šta...
29.06.2018 | 18:53
Timo Bernhard danas za volanom Porschea 919 hybrid evo (auto koji nije u skladu s pravilima WEC-a, nego je nasviran do kraja) srušio 34 godine stari rekord Nürburgringa koji je držao pokojni Stefan Bellof u Porschea 956 grupe C (6:11). Novi rekord je 5:19, totalno nevrijeme, postavljen ujutro kad je staza najbrža (zrak najgušći i najbogatiji kisikom što pomaže motoru da razvija veću snagu).



Edit: dio pred kraj kruga i onaj prije Karusella (Fuchrorhe) ledi krv u žilama: maksimalna brzina po grbavoj stazi trun ispod 370 km/h!
29.06.2018 | 20:10
Neš' vjerovati ali prekjučer sam provjeravao da li je 919 HE srušio rekord (jer je od početka lipnja intenzivno na stazi) i jedino što sam našao su mjerenja po raznim sektorima Nordschleifea i matematički izračuni su bili da mora ići oko "5:30".

Tnx na infu, a sad odoh sa guštom odgledati video koji si priložio
29.06.2018 | 20:44
Usput, ide ovaj tjedan Nijemcima (osim u nogometu, tu su ispušili ) pa je Volkswagen električnim autom pomeo Pikes Peak.
Romain Dumas je vozeći VW I.D.R srušio rekord sa: 7:57.148



EDIT: Pogledao video 919 HE i izgleda da su malo smanjili krajnju brzinu.
Na zadnjem pravcu prije cilja jer je Timo sredinom lipnja ulazio puno većom brzinom u prvi desni nakon pravca, a i na zadnjem desnom zavoju (onom od skoro 90) je obavezno gazio (i zamalo izletio) preko lijeve pasice. Jutros je oba desna odradio dobro, ali po slici sa manjim brzinom.
29.06.2018 | 22:25
Taj 919HE ide kao one igračke formulice na plastičnoj stazi! Bolesno! No, da je ružan, ružan je. Mene toliko ne zabavljaju razni prototipovi i trkača čudesa koliko rezultati normalnih serijskih automobila - jer to je na kraju krajeva ono što je običnim smrtnicima dostupno.

Najbrža limuzina je Alfa, a i najbrži SUV isto - iako ih mrzim kao kategoriju, gnjusni su mi svi od reda, bahati, napuhani, niti su džip niti su limuzina, potpuno besmislena kategorija vozila.
30.06.2018 | 07:04
Hehe, o ukusima ne valja raspravljati. BTW nikad me Alfa nije privlačila i radje imam japanca, koji su svi dobri, ali preferiram Subaru. BMW 2002 sam za dlaku skoro kupio negdje 70ih godina, a poslije sam se opredijelio za pogon na sve kotače. Naravno u skladu s mogućnostima.
30.06.2018 | 07:15
Bertone kaže:

EDIT: Pogledao video 919 HE i izgleda da su malo smanjili krajnju brzinu.
Na zadnjem pravcu prije cilja jer je Timo sredinom lipnja ulazio puno većom brzinom u prvi desni nakon pravca, a i na zadnjem desnom zavoju (onom od skoro 90) je obavezno gazio (i zamalo izletio) preko lijeve pasice. Jutros je oba desna odradio dobro, ali po slici sa manjim brzinom.


Auto je za ovaj pokušaj opremljen pokretnim zadnjim spojlerom po uzoru na DRS iz F1. Očito su malo skratili getribu, jer vidiš da na špici sad (367-368) motor ulazi u blokadu. Ali izlasci iz zavoja su strahota. Pogledaj izlaz iz Karusela koji odradi sa strane s 90-ak km/h i onda u dvije sekunde juri već skoro 3 glave....
30.06.2018 | 10:38
Mene više od brzine, aerodinamike, ubrzanja... ma svega... fasciniraju kočnice
30.06.2018 | 18:21
Zašto kočnice? Ne znam koliko se koriste elektromotorne kočnice. One stvarno koče.
30.06.2018 | 20:08
Pa svako ima svoje veselje
Netko voli osjećaj potiska na leđima kad auto ubrza od 0-100 za 4-5 sekundi, ja volim kad mogu od 100-0 stati za recimo ispod 32 metara.
Osim toga, ako si se ikad bavio poboljšavanjem tvorničkih postavki auta (ono što ljudi općenito zovu tunning, onda je jedini ispravni način ili redoslijed poboljšanja:
gume > kočnice > ovjes > motor
... iako većina (pogotovo danas kad se snaga dobije reprogramiranjem ECU jedinice) krene od povećanja snage motora i tu najčešće i stane i dobiju auto koji možda ubrza koju sekundu bolje (pogotovo među ubrzanja), ide koji kilometar brže, a koči kako je kočio i prije.

Na kraju pogledaj kako i kada P919 koči i koliko koči. On je brzinu (uz aerodinamiku i jak hibridni motor) dobio upravo time što je duže mogao voziti brže jer mu treba manje vremena i mjesta da uspori do brzine kojim može proći zavoj.
30.06.2018 | 20:47
Sviđa mi se kako Bertone razmišlja, to je upravo i moja filozofija kod automobila; moje dogradnje su išli tom logikom: kako sam u startu imao solidne kočnice, onda sam išao prvo na sportske opruge i dio ovjesa koji mi je bio kritičan (zadnji kraj premekan), onda kočnice prednje (14"), onda drugi dio ovjesa (strut naprijed i powerflex iza), onda kočnice zadnje (13"), a onda još prednji ovjes sredio do kraja s podešavajućim amortizerima i kao šećer na kraju špera. I zapravo motor nisam niti pipnuo, nema potrebe. Snaga bez kontrole ne znači ništa. Što se guma tiče, tu nisam radio kompromise nikada, nisam išao u razmetanja, ali taman koliko treba da gume nisu usko grlo: Yokohama, par Toyo generacija i sada Nexen.
30.06.2018 | 21:22
Pa gume su (uz ispravnost ovjesa) najbitniji dio auta.
Jednom sam sa frendovima nešto ćaskao oko guma i ubrzo je rasprava otišla toliko daleko da smo unutar tjedan dana našli dvije Škode Oktavije 1.6 TDI sa osnovnom dimenzijom guma 205/55r16 i sa njima otišli na Priobalnu (to je jedna fina prazna skoro full ravna cesta na zapadnom dijelu Zagreba koja ide uz Savu) i mjerili razliku kočenja različitih guma.
Uglavnom Octavia koja je imala Dunlop SPS Maxx RT gume se od 100 do 0 zaustavljala za nekih 34-35 metara što je za tvornički auto ok. Ono što je zabrinjavajuće je bilo što druga koja je imala Michelin Energy Saver gume (koje su usput i među skupljima u toj dimenziji) ni jednom nije stala ispod 40 metara
30.06.2018 | 22:01
Oh, pa to znaju i lejmeri - da su sve gume s "eco" oznakom manje-više smrtonosne! Kvaka je što se smanjena potrošnja goriva koju takve "eco" gume ostvaruju dobiva uglavnom manjim trenjem, što je super za kruzing po autocesti, ali jednako tako ubojito kod kočenja. Jedan metar u kočenju može značiti život ili smrt, a kamo li par metara.
30.06.2018 | 23:27
Pa kako sam napisao, jedan dio društva (3-4 čovjeka) su tvrdila suprotno i da bi im se dokazalo da su u krivu smo napravili test... iako je i mene iznenadilo da je rezultat najčešće bio otprilike jedna i pol dužina Oktavije što je stvarno puno (očekivao sam 3-4 metra maksimalno).
01.07.2018 | 06:36
dpasaric kaže:
Oh, pa to znaju i lejmeri - da su sve gume s "eco" oznakom manje-više smrtonosne!


Tu je svjetski prvak continetal drekokontakt. Ta je guma dobra samo za krijes
28.08.2018 | 12:28
Ajde malo mozgalice za znalce da se zabavljaju sa nečim dok čekam termin kod majstora

Na G6 su mi počele tresti gume kad se vozim iznad 130 i to se očituje u trešnji koja je pulsirajuća. Dakle ne trese kontinuirano nego trese jako pa se smanji pa opet jako pa se smanji i tako svakih sekundu i pol recimo. Mislio sam da je do balansa, otišao u Vulkal, čovjek veli stara guma (a fakat je, DOT 2012) i guma se izobličila pa je vjerojanto do toga. Ok to mi ima smisla i druge godine ionako planiram uzeti nove ljetne gume.

Nadalje, kad kočim iznad 100+ drma se sve ko blesavo. Tj blesavoća ovisi koliko jako stisnem papučicu kočnice. Ionako su mi pločice dosta izlizane pa bi zamijenio sve diskove i pločice.

Moram napomenuti da sam bio mijenjao i nosač motora jer je bio napuknuo. I pritom su mi u servisu rekli da moram raditi geometriju jer se promijenila kad su to sve mijenjali.
Postoji li neka koincidencija sa recimo lošom geometrijom i iskrivljavanjem diskova koji bi utjecali na to tresenje prilikom kočenja.

Koji bi bio pametan redoslijed rešavanja problema?

Morao bi srediti:
-geometriju
-kočnice
-gume druge godine

Dal radit kočnice neovisno od špura ili prvo špur pa onda možda prestane nešto i drmati, pa nakon toga kočnice ili koja kombinacija?
28.08.2018 | 13:04
U Vulkalu ne znaju napraviti geometriju i balans pa prvo to provjeri kod još nekoga... ako si u Zg probaj sa Pneumatikom na Samoborskoj (kod crkve).
28.08.2018 | 13:06
Ma ici cu u AutoLab za to ili kod Kolopera. Prijasnji balans nije raden u Vulkalu.
28.08.2018 | 13:10
Koliko je auto napravio km i kad su zadnji put mijenjani selen blokovi (ako uopće jesu) i u kakvom su stanju ležajevi kotača?
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 dana, 4 sati
  • Borisone: Rekao političar i otišao krkati s generalima dok je vojska na paštetama i prekuhanim jajima.
  • Junuz: ko nehrani svoju vojsku hraniće tuđu
  • Yonkis: Apple Maps kamera naprtnjača: [link]
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.
  • m@xym: Mi to (malu sposobnu aktivnu vojsku) već imamo. Ovih 2 mjeseca je sasvim dovoljno da mladići nauče osnove baratanja oružjem.
  • Maxxy: Vojnirok od 2 mjeseca je sprdnja. Ili lupite godinu dana, ili financirajte malu sposobnu aktivnu vojsku. Ovako se samo bacaju novci bez ikakve koristi
  • Yonkis: A što ne otvorite temu nego ovdje tipkate :)
  • Szguri: Ono što želim reći je da ljudi mogu živjeti nevjerojatno sigurne i udobne živote zato što je njihova država spremna za loše scenarije.
  • Szguri: nego zato što razumiju geografiju i povijest Rusija im je susjed, a povijest nije bila blaga. Isto sa Švicarskom: poznata po neutralnosti, ali izuzetno utvrđena i uvježbana. Država je doslovno dizajnirana tako da invazija bude noćna mora. Njihova neutralnost nije pasivna čuva je disciplina i spremnost.
  • Szguri: Osobno ne shvaćam naivnost toga da se ignorira činjenica da je rat i sukob odnosno mogućnost istog nešto što je ljudska slika i prilika od pamtivijeka. Možeš biti i spreman i miroljubiv, Švedska i Finska, primjerice, zadržale su ozbiljne obrambene kapacitete čak i tijekom mirnih vremena. Finska ima obvezni vojni rok i ogromne pričuvne snage, ne zato što su agresivne, nego zato što raz
  • Szguri: Pozdrav svima, čisto da se nadovežem na vruću temu. Kao netko tko je također bio u vojsci i imam raznog iskustva po tom pitanju.
  • drlovric: Bio sam u istoj misiji kao i profesionalni hrvatski vojnici. Nisam bio terorista niti neki placenik koji je isao da nanosi zlo ljudima tamo.
  • drlovric: Ja sam u pustinje isao po pare. Kao da je to neka tajna :) Nisam tamo bio iz uvjerenja ili nekih ideala, kao ni 95% ostalih ljudi.
  • JOHN: i odlučuje o tuđem mesu. Ja ako imam osjećaj braniti svoj dom i obitelj, to ću po inerciji napraviti, a ne da mi tamo neki kozojeb docira koji u backgroundu zgrče pare dok preslaguje pijune po karti a u pauzama vrti sa ratnim profiterstvom
  • JOHN: pustimo pojedince neka misle i idlučuju za sebe, a ne nekome da se hvali tuđim tijelom(mesom)
  • JOHN: Ako se granatiranje Zagreba ili recimo razvaljivanje Valpova smatra ulazak neprijatelja, onda jesam. I ne pričam drugačije od onoga što ti pričaš, nego samo kažem da netko okreće dobru lovu na tuđoj patnji. Ali kad me već potežeš za jezik…..daj me podsjeti kakve veze ima Afganistan i slične lokacije na kojima si radio s ulaskom u tvoj grad. Ponavljam, ja jedam za obuku i spremu, ali
  • drlovric: Da bi se ti u svojoj drzavi osjecao sigurno. Skupa sa svojom obitelji.
  • drlovric: Nisi srecom doziivo kako izgleda kada ti nepoznati naoruzani ljudi udju u grad/selo. Inace bi pricao drugacije i borio se za to da ti drzava ima najjacu mogucu vojsku.
  • drlovric: Vatrogasac treba alat za svoj posao. Ako ne ugasi pozar ljudi ginu. Vojnik treba alat za svoj posao. Ako vojnik ne odradi svoj posao, ljudi ginu. Jednostavno je.
  • JOHN: Vatrogasac neće nikoga ubiti brentačom ili recimo bocom kisika
  • JOHN: Pa uvijek je sporna kad je u pitanju ljudski život
  • drlovric: ne znam zasto je nenormalno to ocekivati. Nece ni vatrogasac gasiti pozar bez opreme, ali samo je za vojsku uvijek sporna svaka nabavka. Osim kad te napadnu pa kad radi guza od straha :)
  • drlovric: oni koji su spremni da riskiraju zivot, treba da imaju sve sto bi im u toj borbi pomoglo, da soase drzavu svih nas i ostanu zivi ako je moguce :)
  • drlovric: Ja sam kazem da sutra CG, SR, HU, IT napadne HR, ja bi za 3 dana bio na prvoj crti. Ako sam ja voljan braniti tu drzavu i riskirait svoj zivot, normalno je da ocekujem da ta drzava ima sanitet, ili helikopter da me spasi ako negdje krvarim. Ili da ima topnistvo, avione, obucene vojnike/ljekare/informaticare. A imati sve to je proces koji trazi vrijeme, pare i znanje. Ne treba svi ni da ratuju, ali
  • JOHN: :)
  • Bertone: Ak netko iz SOA-e sad čita Jabučnjak, još bu zaključio da je drlovric švercer oružja :D
  • stefanjos: znam ja kako je drlovric kruha zaradio, i niti jednim postotkom svog tijela mu ne zamjeram na to. to je nazalost ta realnost koju on meni pokusava predociti, i svjestan sam je. samo mi se gadi da smo mi kao ljudi takvi kakvi jesmo.
  • JOHN: Treba se znati braniti, no to nužno ne znači da moraš poginuti. Netko u ratu bude iza monitora, netko na bojištu, ali oboje bi trebali znati koristit obrambena sredstva. Čudne sorte vode države. A ako ćemo tjerat mak na konac….tko ih je u konačnici birao?! Pa na kraju dođemo do one…..svi bi jebali a nebi umočili
  • JOHN: Čim shvatite da je drlovric dobar dio svog kruha zaradio na tematici naoružanja i rata, možda će te ga shvatiti. Malo je iskrivljeno, ali što će te. Slične poveznice možemo tjerati s farmaceutima, modificirane hrane i ostali. Zbog nekih umreš jer te riješio metak, drugi i treći jer te trovao, četvrti jer te lago, peti jer te klikom miša okrao/opleo …….
  • stefanjos: pa jesam evo, nije me sram. mene je sram sto postoje ljudi koji su voljni ici ubijati druge za svoju korist. to je mene sram.
  • drlovric: Svaka ozbiljna drzava mora imati ozbiljnu vojsku. Ne mozes tu cinjenicu ignorirati. Osim ako nisi lik sa vjecitom pricom "koliko smo vrtica mogli napraviti za te pare?" :) Takvi prvi bjeze u slucaju rata...
  • drlovric: @stefanjos: Ti se onda uzdaj da ce misice uspjeti da se izbore za mir u svijetu :) Sta drugo da ti kazem. I kada ti neko tko zna koristiti oruzje dodje da ti nametne svoju volju, ti mu lijepo umilim tonom objasni da to nije lijepo i da je glupo koristiti oruzje :)
  • Tito: pardon, jebo ih oruzje
  • Tito: @stefanjos - baš tako, jebo vas oružje.
  • stefanjos: drlovric i zasto je to lose, ova civilizacija je usitinu tako nakaradna ako je nije cilj oruzje u potpunosti izbrisati kao izum, a tebi je bed sto netko ne zna ocistiti pusku. koga boli, evo da budem prost i trpiti cu ban, kurac za puske i gluposti. moramo se sto prije udaljiti od tog midnseta da je ikakvo ubijanje potrebno
  • smayoo: Evo, razumijemo se. Moj je sin, nažalost, taman u dobi da ga pozovu da pogine. :(
  • drpongrac23: Imam sina, 8 godina mu je, kao i svaki roditelj, za njega želim najbolje, a u ratove neće ići dok sam ja živ.
  • smayoo: Kladim se da nemaš sina. :/
  • drlovric: Kukala nam majka sa danasnjim sinovima, ako bi se sutra zaratilo pa nas oni budu branili :) 95% mladica danas ne zna pusku ocistiti ni rasklopiti, nije nikada ispalilo niti jedan metak, ne moze uraditi 10 sklekova niti trcati par stotina metara. Sustavni je reset potreban i povratak vojnog roka, da bi se imali cemu nadati u buducnosti.
  • smayoo: Od tebe neće nitko to ni tražiti. A od tvog sina (ako ga imaš)? :(
  • drpongrac23: Cilj je osiromašiti ekonomije i stanovništvo, nakon toga slijedi rat. U koji naravno više be idem za nikog i nigdje.
  • Ender: ja mu psujem zenu, pa mi nekako bude lakse :)
  • drlovric: Cijene svega oonako divljaju, nitko normalan ne zna zasto. Sada barem znamo kome mozemo opsovati i za sta je kriv, i za sta nije. Bude covjeku nekako lakse :)
  • Bertone: *jep=još
  • Bertone: Kaj se brinete za amere, Tim Cook je podmazao Donaldovu inauguraciju sa 1 mil $ za što se zna i tko zna koliko jep prije toga tak da bu se našao neki izuzetak od carina.
  • Ender: znaci ko je kupio iPhone - kupio je. a mnogi smo se zalili da su skupi, evo tramp nas demantuje...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.35 Seconds

Provided by iJoomla SEO