05.03.2020 | 00:29
Drago mi je da je nakon toliko godina Alfa vratila GTA model, zaista je bilo vrijeme, zadnji GTA modeli su bili 147 i 156 GTA, već dosta davno.
No, iako je Giulija QV, a pogotovo GTA ili GTAm, neupitno strašan vozački stroj, nije to moj dream car i već mi lagano ide na živce što Alfa Romeo trenutno u ponudi nema niti jedan coupe. Mislim da je to čak prvi put u povijesti da ne proizvode niti jednu Alfu s dvoja vrata. Opasno im to zamjeram. I ok, nisam ja protiv Alfinih limuzina, ali volim kada su originalne... 75, 155, 164, 166, 156, 159... sve po redu su bile originalne i seksi. U redu, i Giulija je seksi, ali je prva njihova limuzina koja nema originalan dizajn.
To što su GTA modeli koji će se napraviti u samo 500 komada je isto nešto što mi se ne sviđa. Alfa se previše gura u nekakvu Maserati zonu, a zaboravlja svoju bazu ljubitelja koji samo žele normalan, dostupan, sportski auto.
Sve ovo mi je kao onaj period kada Apple nije imao ijedan normalan komp za kupiti: Mac mini zastario, prijenosnici me ne zanimaju, iMac bio zastario, iMac Pro preskup i za vrlo usku publiku, Valjak promašen i prestao se proizvoditi... nisi imao što kupiti! Tako je sada s Alfom!
Nova Giulija u nekom normalom, civilnom, izdanju? Veloce verzija? A ono, ajde, to je sada najmanje zlo, ali nikako im ne mogu oprostiti što s boka izgleda kao BMW. To je baš dno od jedne Alfe koja je izgradila reputaciju na originalnom dizajnu.
Polovna 4C dolazi u obzir, ali problem je što s njom ne možeš niti do Spara, s GTV barem to mogu, što ne stane u bunker, stane na stražnja sjedala, GTV je ipak upotrebljiv auto i van vikend joy-ridea.
Ok, postoji 8C, da, divna je, pravi gran-tourer, ali što kada je najmlađa 10 godina stara, a cijenom spada u egzotike i potpuno je nedostižna uz cijenu koja samo raste. Još je i za održavanje komplicirana. Nije dnevni auto. Alfi treba u ponudi nova Alfa GT 1.9 JTD za proletere koji vole vožnju! Da su pametni bi mogli na bazi dolazećeg Tonale SUV-a napraviti jedan normalan auto za normalne ljude po normalnoj cijeni, nešto u klasi 147/156 i GT-jke. Nabijem ih na pomodne SUV-ove i egzotike paprene cijene u 500 primjeraka.
Na kraju, da i imaš solidnu količnu novca, recimo 60.000 €, nemaš trenutno što za kupiti, niti novo, niti polovno. Da mi netko dođe s tim novcem i kaže da moram kupiti auto, nov ili polovan, ali da ga moram voziti, a ne prodati ili unajmiti, zaista ne znam što bih kupio, a da mi srce bude baš na mjestu. Vjerojatno 4C za 50k € kao auto za vikende i za preostalih 10k € staru Breru za svaki dan. Žalosno.