26.12.2020 | 18:10
Djuro genijalac kaže:
Daj još detalja. Imaš bolju sliku ispušne grane?
Kako je riješio odzračivanje kartera (sad ima pretlak na usisnoj strani)? Vodi uljne pare odmah iza filtera zraka ili pušta samo u okoliš?
Kako je riješeno odvođenje para iz spremnika goriva?
Kolko udara turbina (bar, manje, preko?)
Getriba to trpi ili je i mjenjač dorađivan nekako?
Eto, vidi se tko zna postaviti prava pitanja!
Ispušna je zaštićena koliko može,a onda ispuh dalje ide 4 u 1 straight pipe sve do pred kraja auta gdje je jedan lonac. Auto nije preglasan, taman je.
Za uljne pare nisam zagledao, ali vidio sam nestandardni valjkasti sklop u toj zoni, nisam niti pitao što je, baš ću pogledati i pitati. Sam projekt turbine za TS nije osmislio frend mehaničar, nego drugi frend, inače inženjer strojarstva koji to sve voli, tako da sam siguran da imaju neko solidno rješenje jer se taj setup prvo vozio dvije godine na 147 1.6 TS bez ikakvih problema, imala je oko 200 ks. Onda je preseljen u GTV 2.0 TS gdje je izdržao još dvije godine i oko 40.000 km (od toga dosta Grobnika). To je bilo na motoru s već oko 160.000 kn. Onda su mu došli kovani klipovi, pa je jedva čekao da se ovaj nekako raspadne, pa da može u novi projekt. U konačnici mu je otišao jedan prsten pri preko 240 km/h. Čak je takav došao do radione.
Turbina je prije bila skroz konzervativno podešena od straha da se klipovi ne pregriju, mislim da je bila dosta ispod jednog bara. I sada je još uvijek tako, dizat će se polako i na valjcima da se nađi neki sretni optimum koji će biti zabavan, a opet da potraje. S ovakvim klipovima bi se moglo svašta.
Koliko znam TS ima standardno izveden povrat para iz spremnika goriva, nije to ništa dirao koliko znam, nije bilo problema oko toga.
Mjenjač trpi i kažu iskusniji da će izdržati, ali je kvačilo klizalo i prije. Tako da je sada i tu napravljen upgrade i rađeno je custom kod onog našeg, trebalo bi izdržati 400 Nm. Vjerojatno će prije mjenjač stradati. Špera je od prije gore, Quaife.