25.12.2020 | 01:07
Robert_84 kaže:
(toliko o onoj voznji da nitko ne vozi 800 km odjednom).
Gdje si pročitao da "nitko" ne vozi toliko? Djuro je napisao da električni auti nisu za takva putovanja, a ja sam ga pitao koji postotak ljudi radi takva putovanja. On je napisao da on zna dosta takvih ljudi, a ja sam napisao da ne znam nijednog.
Probaj čitati pažljivije i pisati koherentnije.
Tesli je ovdje pun k... svaka je sa interierom bijela odnosno boja sampanjca. sto je jedna od najvecih gluposti auto industrije no 100 ljudi 100 cudi.
Kakve to veze ima s kvalitetom izrade?
Prosjecan vozac tesle je identican prosjecnom korisniku "racunala" koji misli da je strucnjak jer je pored Facebooka svladao i internet banking.
I njih si, pretpostavljam, upoznao više, nego što je stanovnika Hrvatske.
Mislim, s obzirom da si Tesla vidio više nego što je auta registriranih u Hrvatskoj.
nisam neki strucnjak za sve nazive dijelova il "branika" no pogledajte youtube kako se tesla sastavlja il recimo "tesla Teardown" pa ce vam bit jasno.
Otkud sad youtube teardown? Ustvrdio si da je Tesla nekvalitetan auto "kao da su ga djeca slagala" i da si vidio više od 1.724.900 komada. A sad odjednom - pogledaj youtube teardown?
Trenutno se u Hamburgu pravi rafineria vodika, te ce se vjerovatno elektricna auta klat sa autima na vodik.... kao recimo plazma i LCD svojevremeno.
Vodik se ne proizvodi u rafinerijama, ali nema to veze.
Auto koji ide na vodik je opet električni auto jer vodikova goriva ćelija proizvodi struju.
O vodiku se priča još malo pa 30 godina. Djuro ga je nedavno isto spominjao. U sve te godine stiglo se do prototipa. Nekoliko puta. I uvijek se odustalo, jer je vodik preopasan i nije nikad nađeno rješenje takvo da bude dovoljno sigurno za masovno rukovanje.
Ako se nekad taj problem i riješi, neće tu biti klanja. Radi se samo o drugačijem spremniku energije.
inace ovdje je leasing do recimo 2 ili 3 godine te se auto vraca ne kao u HR da je auto na kraju tvoj.
Nema to veze s HR i DE, nego s tipom leasinga. Jedan se zove operativni (gdje na kraju auto vraćaš), a drugi financijski.
(prodavaci su im uglavnom atraktivni studenti uz mozda pokojeg iskusnog tesla prodavaca, al ako zapnes u temu oni znaju klafrat samo svoje sto su naucili)
Zar su inače prodavači ičeg drugačiji?
dok su im servisi u vukojebinama za koje nitko ne zna gdje su. osim ako ne zivis pored njega
.
Vjerojatno zato što nisu potrebni.
Radnicima je zabranjeno "strogo" pricati sta se desava i kako se sta radi. Iako je to doduse TABU tema opcenimo u DE.
Pa kako onda ti to sve znaš. Netko od tvoje obitelji radi za Teslu i prekršio je tu strogu zabranu da ti sve ispriča?