02.04.2021 | 02:03
Meni uopće nije mjerodavno kad je netko jako zadovoljan novim autom kojeg vozi tako kratko vrijeme kao što je godina dana. Dovraga, pa SVAKI bi auto MORAO barem toliko dugo valjati. Druga stvar, ne sumnjam da ima auta koji su ljudima lijepi, udobni, ugodni za vožnju i sve tako nešto. Ali ja sam konkretno mislio na to kako se i koliko često ti auti kvare i (još gore) ostave te na cesti. Meni osobno je to jako bitno.
Ali... ne mislim da su njemački auti tu nešto JAKO puno bolji od francuskih. Neki možda donekle jesu, a neki nisu nimalo, kao Opel ili VW, na primjer.
Ovako, off the top of my head, čega se mogu sjetiti na brzinu...
Turbina 2x zamijenjena na Meganeu karavan 2003 1.9TD ili tako neki motor, ne hvatajte me sad za dlaku. Prvi put u jamstvenom roku, drugi put na 130.000 km
Akvarij s raznim oblicima života u vozačkim i suvozačkim vratima na Meganeu 3 vrata 2003
Peugeot 407 karavan 2011, ne sjećam se koji motor. Vlasnik odustao nakon što je u prvoj godini korištenja auto proveo više od 3 mjeseca sveukupno u servisu. Mislim da je ukupno bilo 7 (sedam) kvarova ili ozbiljnih bugova u softveru (gašenje na semaforu, nakon kojeg auto uđe u anti-theft blokadu i nema dalje bez šlepa).
C5 Aircross s nekakvim 1.4 (ako se dobro sjećam) TD motorom i 8-stupanjskim automatikom. Vozio sam osobno test drive. Taj auto se ni ne treba nikad pokvariti. On je toliko loš da i kad je posve ispravan - nije za voziti se igdje osim po poligonu. A košta kao pravi auto.
Megane 2008 nekakav diesel, s provjerenih 140.000 km kojeg je nemoguće popraviti, da bude ispravan dulje od tjedan dana. Kao moj nekadašnji stojadin.
Neće upaliti. Pa hoće upaliti, ali ne vuče. Pa vuče, ali kočnice propadaju. Pa opet ne vuče, ali sad je prosvirala turbina (prije je bilo nešto drugo). Pa grije ljeti (ne samo da je pokvarena klima, nego baš aktivno kuri grijanje). A struja? O, Bože... bolje da o tome ni ne počinjem...
Recimo... za Kangoo nisam nijedan čuo da se ljudi (ni nakon puno godina) žale, a znam za njih desetak. Citroën C5 generacija cca 2012-2013. Isto znam za par njih. Sve je stvarno super do cca 200.000. Onda krenu problemi, ali opet ništa izvan očekivanja, za tu kilometražu.
BTW, neki dan sam se sa starim prijateljem vozio do Zadra i natrag. Čovjek je prije 5-6 godina kupio BMW peticu 2008 (1.9 TD) i, kad ga je kupio, bila su mu ga puna usta. Prije toga je vozio 1.000.000 godina star Mitsubishi Lancer kojeg je poklonio nekom svom pajdi. Priča mi što mu se sve s tim BMWom dogodilo, uključivo i puknuti blok motora (!!???
) uz poznatu rečenicu "znate, to im je boljka"
. Samo na šlepanje je potrošio više nego njegov pajdo na sve moguće redovne i izvanredne servise onog Mitsubishija. Koji se, bajdvej, još uvijek kotrlja uredno. Ni klima mu nije trebala punjenje.