13.11.2007 | 23:31
Događaj koji ću opisati ostavio je na mene takav dojam da sam ga morao podijeliti s još nekim, pa prosudite dalje sami.
Nedavno sam svojoj supruzi kupio iPod Nono 3 generacije preko Apple store-a u Italiji.(Iz razloga što još nije bio dostupan u Hrvatskoj). No kako me, kak se kaže kod nas u Istri, pegula prati već neko vrijeme tako je i patuljak nakon mjesec dana prestao davati znakove života. Znajući da je Powercom zastupnik za Apple u Hrvatskoj obratio sam im se radi pregleda, popravka ili in extremis zamjene. I stvarno, djelatnik (nisam zapamtio ime) je provjerio: uređaj za koji je utvrdio da je riknuo i račun od Apple store-a Italije da bi mi mogao prihvatiti garanciju i rekao da će u četvrtak doći nova roba i da im se javim radi preuzimanja novog uređaja., i do ovdje je sve bilo ok.
Na dan preuzimanja novog iPoda dobio sam istu kutiju u kojoj sam donio svoj „stari“ iPod a „novi“ iPod nije imao foliju koju ima svaki novi ipod iz kutije. -Dali je to uredu?
Pitanjem dali ću dobiti neki papir/ račun za zamijenjeni Nano, čovjek mi je rekao ne: „to ne treba, to ne izdajemo“, kad sam se požalio odgovor je bio , „gledajte mi Vam sad radimo uslugu“ na što sam sa zaprepaštenjem, „ kakva usluga pa vi ste zastupnik za Apple a Nano i laptopi ulaze u režim međunarodnih garancija - dobro kako kako ću onda ostvariti garanciju ako nemam račun a sad je sasvim drugi serijski broj u igri.“ Slijedilo je moje pitanje, a dobiveni odgovor “pa dođete ovdje kod mene i ja vam napravim“ ali za mjesec dana se selim u Hong Kong , koga ću zvati, Hrvoja iz Zagreba??.“ Kako me odgovor o garanciji nije sasvim zadovoljio htio sam malo produbiti temu pa sam pitao dali sad vrijedi garancija novih godinu dana., odgovor je bio:“ ne tako Apple propisuje“. Zašto, ako za svaki novi uređaj ide 1 godina garancije, zašto ja, ako dobivam novi iPod koji zamjenjuje onaj koji nije radio (minus ono vrijeme – koje je bilo na servisu – da ne govorimo) ne mogu dobiti novu godinu garancije nego se ona nastavlja s onog prethodnog iPoda.
Uzeo sam iPod i pri izlasku, Hrvoje, vidjevši da mi baš nije pravo, dodao: “tak se to radi ovdje (ili u Apple- u)“
S pravne strane: Dali mi je Powercom bio dužan dati novi „novi“ stroj s folijom u originalnom pakiranju?
Dali mi je Powercom bio dužan dati račun za zamijenjeni iPod ?
Dali mi je bio dužan novu garanciju već kad sam dobio „novi iPod“?
I za kraj, dali je Powercom postupio prema Trgovačkom Pravu odnosno zakonima koji vrijede u Hrvatskoj?
Što sad?
P.S. Slobodno me izvrijeđajte ako sam u krivu!
Krošl Raymond